Når jeg går ind under regninger, står der, jeg ikke har adgang. Jeg har brug for at se mine fakturaer.
Når jeg går ind under regninger, står der, jeg ikke har adgang. Jeg har brug for at se mine fakturaer.
Hvis du går under Regninger og Betaling- under mit youSee. Så Ruller du ned til Betalte regninger-
Der kan du klikke på de farvet søjler, for hver mdr. og 6 mdr tilbage under disse søjler-
Kan du åbne dine regninger-
God dag
Det her vises (og ingen søjler), men jeg betaler altså selv
Regninger vises ikke
Du får ikke vist regninger da dine regninger betales af din arbejdsgiver eller antenneforening. Forbrugsdetaljer m.m. kan du finde under det enkelte abonnement.
Jeg har brug for marts-fakturaen, som jeg heller ikke kan se, I har sendt i min mailboks
Det her vises (og ingen søjler), men jeg betaler altså selv
Regninger vises ikke
Du får ikke vist regninger da dine regninger betales af din arbejdsgiver eller antenneforening. Forbrugsdetaljer m.m. kan du finde under det enkelte abonnement.
Hej sådan som det stå der- Kan det tyde på der er fejl lige pt.
På Mit youSee- Men hæng mig ikke op ligner det blot- Ud fra Teksten
Forslag prøv at skrive til youSee her. https://www.facebook.com/youseedanmark For yderligere hjælp- I øvrigt fik jeg også skrevet forkert- Man kan gå 8 Mdr Tilbage-
Anny Siden her er et Bruger til Bruger Forum-
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.