Svar

Cmore

Badge

Hej 

Jeg er lidt i tvivl om Cmore falder væk kun som fordel eller helt ?  altså også som tilvalg i bland selv pakken i 2022. 

icon

Bedste svar af Forummanden 10 November 2021, 11:47

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

C More udgår af Fuldpakken, den vil fortsætte i Fordele. De tilbageværende fordele vil være C More og så fire YouSee-produkter: Dobbelt mobildata, Sikkerhed på nettet, YouSee Musik og YouSee Premierefilm.

Badge

Er du helt sikker på det ? som jeg forstår det bortfalder Cmore som fordel ?

https://digitalt.tv/c-more-til-29-maaned-saertilbud-efter-telmore-yousee-brud/

Jeg har forstået den er i Bland Selv, Men det også udgår der. Til fordel for andet.

Er givet noget med hvordan aftaler osv er. 

Men hæng mig ikke op er blot sådan jeg har forstået det. 

Fra deres FB Side noget tilbage.. 

Omdømme 7
Badge +10

Recordere.dk plejer ikke at løbe med en halv vind.https://www.recordere.dk/2021/08/yousee-fjerner-fordele-for-mange-kunder/

Yousee har fortalt, at C More forsvinder fra fordelsprogrammet - den bliver erstattet med Paramount+. C More fortsætter i Bland Selv.

Badge

Tror jeg bestemt heller ikke de gør … men dette er jo en artikel fra 5 august - det ser jo ud til at der er sket en ændring siden eller ?

C More bortfalder som fordel fra 2022, men vil fortsat kunne vælges som streamingtjeneste i Bland-selv. Som fordel vil C More blive erstattet af Paramount+, der vil udgå som en del af abonnementet for dem, der har den på den måde nu. Paramount+ vil fortsat kunne vælges i Bland-selv.

Hvad der sker for fastpakkekunderne (mellempakke og fuldpakke) har jeg ikke overblik over.

:relaxed: Nej plejer de ikke, 

Jeg har nu ikke valgt C More som fordel. Men i Bland Selv. Der følger 5 kanaler med.

Modsat den i Fordel. 

C More bortfalder som fordel fra 2022, men vil fortsat kunne vælges som streamingtjeneste i Bland-selv. Som fordel vil C More blive erstattet af Paramount+, der vil udgå som en del af abonnementet for dem, der har den på den måde nu. Paramount+ vil fortsat kunne vælges i Bland-selv.

Hvad der sker for fastpakkekunderne (mellempakke og fuldpakke) har jeg ikke overblik over.

Ja men du mener den udgår i Fordel som Film og Serier.

Og forbliver i Bland Selv film og serier. og 5 medfølgene kanaler. 

Den køber jeg nu ikke. Jeg tænker den forsvinder når aftalen med youSee Og CMore, ophøre.

Stå så for min egen regning. :relaxed:

Ja men du mener den udgår i Fordel som Film og Serier.

Og forbliver i Bland Selv film og serier. og 5 medfølgene kanaler. 

Den køber jeg nu ikke. Jeg tænker den forsvinder når aftalen med youSee Og CMore, ophøre.

Stå så for min egen regning. :relaxed:

Opfølgning Hej  MS- ERIK Du har helt ret. C MORE forbliver i Bland Selv. :relaxed: 

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden

Jeg har været inde at markere bedste svar :relaxed:

God dag.

Besvar