16/10 2020: Opsagde, via nyt mobilselskab, mobil abonnement med virkning fra 01/12 2020
19/10 2020: Modtog bekræftelse på modtaget opsigelse dateret 16/10 2020 og bekræftelse på virkning fra 01/12 2020.
Modtog efterfølgende erstatningsregning dateret 08/12 2020 for perioden 01/02 2021 - 28/02 2021, Talte med Charlie, der lovede rettelse, kreditering og tilbagebetaling for betalt abonnement for December 2020 og Januar 2021. YouSee forudfakturerer og opkræver åbenbart langt forud. Pynter de regnskaberne?
Modtog rykker dateret 25/02 2021 vedrørende ovennævnte, uberettigede, regning.
09/03 2021: Talte med Mik, der lovede undersøgelse og tilbagemelding indenfor 2 dage.
11/03 2021: Talte med Cecilie. Havde intet hørt fra Mik. Blev lovet rettelse, kreditering og tilbagebetaling for betalt abonnement for December 2020 og Januar 2021.
18/03 2020: Modtog rykkergebyrnota dateret 12/03 2021. Talte med Sofie der lovede tilbageføring af rykkergebyr, for meget opkrævet abonnement og betalingsgebyr. Vi endte med bekræftelse af mit tilgodehavende svarende til opkrævning for December 2020 og Januar 2021.
24/03 2021: Modtog kreditnotaer dateret 18/03 2021. Mangler én kreditnota på betalingsgebyr. Modtog også inkassovarsel dateret 17/03 2021.
Nu må det stoppe! Yousee’s kundeservice/administration/bogholderi er under al kritik. YouSee svindler deres kunder ved at generere fakturaer langt før tid og smøler med at rette op på det og tilbagebetale hvad de skylder!