Uberettigede opkrævninger, rykker og inkassovarsel.


16/10 2020: Opsagde, via nyt mobilselskab, mobil abonnement med virkning fra 01/12 2020

19/10 2020: Modtog bekræftelse på modtaget opsigelse dateret 16/10 2020 og bekræftelse på virkning fra 01/12 2020. 

Modtog efterfølgende erstatningsregning dateret 08/12 2020 for perioden 01/02 2021 - 28/02 2021, Talte med Charlie,  der lovede rettelse, kreditering og tilbagebetaling for betalt abonnement for December 2020 og Januar 2021. YouSee forudfakturerer og opkræver åbenbart langt forud. Pynter de regnskaberne?

Modtog rykker dateret 25/02 2021 vedrørende ovennævnte, uberettigede, regning.

09/03 2021: Talte med Mik, der lovede undersøgelse og tilbagemelding indenfor 2 dage.

11/03 2021: Talte med Cecilie. Havde intet hørt fra Mik. Blev lovet rettelse, kreditering og tilbagebetaling for betalt abonnement for December 2020 og Januar 2021. 

18/03 2020: Modtog rykkergebyrnota dateret 12/03 2021. Talte med Sofie der lovede tilbageføring af rykkergebyr, for meget opkrævet abonnement og betalingsgebyr. Vi endte med bekræftelse af mit tilgodehavende svarende til opkrævning for December 2020 og Januar 2021.

24/03 2021: Modtog kreditnotaer dateret 18/03 2021. Mangler én kreditnota på betalingsgebyr. Modtog også inkassovarsel dateret 17/03 2021. 

Nu må det stoppe! Yousee’s kundeservice/administration/bogholderi er under al kritik. YouSee svindler deres kunder ved at generere fakturaer langt før tid og smøler med at rette op på det og tilbagebetale hvad de skylder:rage:!

 

 


9 Kommentarer

16/10 2020: Opsagde, via nyt mobilselskab, mobil abonnement med virkning fra 01/12 2020

19/10 2020: Modtog bekræftelse på modtaget opsigelse dateret 16/10 2020 og bekræftelse på virkning fra 01/12 2020. 

Modtog efterfølgende erstatningsregning dateret 08/12 2020 for perioden 01/02 2021 - 28/02 2021, Talte med Charlie,  der lovede rettelse, kreditering og tilbagebetaling for betalt abonnement for December 2020 og Januar 2021. YouSee forudfakturerer og opkræver åbenbart langt forud. Pynter de regnskaberne?

Modtog rykker dateret 25/02 2021 vedrørende ovennævnte, uberettigede, regning.

09/03 2021: Talte med Mik, der lovede undersøgelse og tilbagemelding indenfor 2 dage.

11/03 2021: Talte med Cecilie. Havde intet hørt fra Mik. Blev lovet rettelse, kreditering og tilbagebetaling for betalt abonnement for December 2020 og Januar 2021. 

18/03 2020: Modtog rykkergebyrnota dateret 12/03 2021. Talte med Sofie der lovede tilbageføring af rykkergebyr, for meget opkrævet abonnement og betalingsgebyr. Vi endte med bekræftelse af mit tilgodehavende svarende til opkrævning for December 2020 og Januar 2021.

24/03 2021: Modtog kreditnotaer dateret 18/03 2021. Mangler én kreditnota på betalingsgebyr. Modtog også inkassovarsel dateret 17/03 2021. 

Nu må det stoppe! Yousee’s kundeservice/administration/bogholderi er under al kritik. YouSee svindler deres kunder ved at generere fakturaer langt før tid og smøler med at rette op på det og tilbagebetale hvad de skylder:rage:!

 

 

Stadig intet svar !!!!!!

Omdømme 7
Badge +7

Hvem vil du have svar fra.? You See.? Det er ikke ofte at der er deltagelse fra You See her på forummet, da det er for brugere til brugere.

Der kan skrives til You See på deres FB side.

Hvem vil du have svar fra.? You See.? Det er ikke ofte at der er deltagelse fra You See her på forummet, da det er for brugere til brugere.

Der kan skrives til You See på deres FB side.

Nåååh! Det er derfor det hedder “spørgsmål til ledelsen”. Tjaah. Det gør ikke tilliden større! :-(

Omdømme 7
Badge +7

“spørgsmål til ledelsen” Det er der ikke noget der hedder her på forummet. Der er postet i Stil dit spørgsmål og kom godt i gang

Sorry! Det hed “kontakt til ledelsen”.

Omdømme 7
Badge +7

Der er ikke et sådan punkt her på forummet.

Det var det jeg fulgte!!. Men OK jeg følger andre spor!

Omdømme 7
Badge +7

Der er som sådan ikke en ledelse her på forummet, der er tilknyttet nogle administratorer, men ikke i den forstand en ledelse, vi brugere styrer det langt hen af vejen selv,  i henhold til de givne retningslinier. 

...jeg har for længe siden haft TDC og måtte droppe det pga altid forkerte regninger i lårtykke stråler...

...nu har jeg oprette et yousee-abonnement og har inden for en måned allerede modtaget 3 helt-hen-i-vejret-regninger

...det hjælper åbenbart ikke at ringe ?

-jamen så har vi en anden metode:

stop bankoverførsel og opsigelse

....punktum

-hav en god dag ;-)

 

 

Besvar