Spørgsmål

Regninger og fakturaer fra 2021

Jeg har problemer med at finde fakturaer/ regninger på mit internet ABB og et mobil ABB.. For året 2021. Skal dokumenterer disse..

Når jeg logger ind er profilen enten tom for ABB.. Eller jeg kan. Ikke få lov at se regningerne.. 

Denne tråd kan ikke kommenteres

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Så vidt jeg kan se er det kun muligt at se beløbets størrelse ved at markere på søjlerne. Regninger bliver jo også sendt ud på Mail.

Omdømme 7
Badge +3

Regninger bliver kun sendt ud via mail hvis man aktivt har tilvalgt dette. Man kan også vælge at få regninger sendt til sin e-boks. Tilmelding af dette sker ved at logge på e-boks og vælge YouSee og specificere sit YouSee-kundenummer. Så kommer regningerne i e-boks i virksomhedsdelen.

Så vidt jeg kan se er det kun muligt at se beløbets størrelse ved at markere på søjlerne. Regninger bliver jo også sendt ud på Mail.

Hvis man trykker på den grønne pil-ned under diagrammet, så er der et link til en pdf-regning. Det fremgår dog ikke af regningen, om den er blevet betalt, hvis det skal indgå i noget dokumentation.

Hvorfor Carbo slet ikke kan se nogen regninger, det er så et godt spørgsmål.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis man trykker på den grønne pil-ned under diagrammet, så er der et link til en pdf-regning.

Ja, det kan man sgu, specificeret og det hele, så det er gyldig dokumantation. Lige klar til at vedhæfte i en Mail.