betaling

Hej jeg forstår ikke hvorfor jeg skal betale så meget hver måned og det pisser mig af 

Denne tråd kan ikke kommenteres

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke noget vi kan gå ind i her på brugerforummet, da det drejer sig om regninger/betaling, der må ske henvendelse til You See enten til kundeservice, eller på deres FB side.

Herfra hjælpes der med diverse angående teknik og diverse problemer, men ikke med priser/regninger/betaling. Det ligger hos You See.

Omdømme 7
Badge +7

Du må kigge dine abonnementer igennem og se om du kan gøre det bedre andre steder. Vi skiftede væk fra YouSee coax bredbånd. Fik 4 gange bedre hastighed og betalte kun omkring en tredjedel. Samtidigt fik vi symmetrisk hastighed. Tjekditnet.dk viser dine muligheder på bredbånd. 

Omdømme 7
Badge +7

Hej jeg forstår ikke hvorfor jeg skal betale så meget hver måned og det pisser mig af 

Det er ikke noget vi kan gå ind i her på brugerforummet, da det drejer sig om regninger/betaling, der må ske henvendelse til You See enten til kundeservice, eller på deres FB side.

Herfra hjælpes der med diverse angående teknik og diverse problemer, men ikke med priser/regninger/betaling. Det ligger hos You See.

Hej @Niko199619 

Det er okay at du skriver om spørgsmål til regning herinde -  kategorien omhandler netop om regninger. Det er dog ikke altid at brugerforummet kan svare, men der kan alligevel være spørgsmål eller generelle ting vedrørende din regning, som der måske kan gives et svar på fra en anden YouSee kunde/Forum bruger.  

Er det fordi du overordnet set mener, at prisen er for dyr på dit abonnement eller er mener du, der er noget der ikke stemmer på regningen sådan mere specifikt? :relaxed: Jo mere du beskriver sagen, des bedre kan andre give et brugbart svar.