Spørgsmål

alt for dyrt

Hvorfor er det prisen er steget igen det er 30 kr pr måned 90 kr i kvartalet 360 kr om året hvad får jeg mere for de penge jeg vil gerne ha en anden løsning som er billigere jeg bor i en lejlighed og jeg er kun hjemme i weekenderne så jeg ønsker noget billigere det kan jo ikk være rigtig at jeg skal betale 2334 i kvartalet for noget jeg ikk rigtig bruger så må i lave et abonnement som man kan sætte i bero når man ikk bruger det 

Denne tråd kan ikke kommenteres

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Dette er et brugerforum, ikke en kontakt til You See, herfra kan der intet gøres vedrørende dit spørgsmål, der kan skrives direkte til You See på deres FB side.

Selv om man ikke er hjemme, så er det jo stadig muligt at se udsendelser enten ved at bruge App eller Web TV.

Hvorfor er det prisen er steget igen det er 30 kr pr måned 90 kr i kvartalet 360 kr om året hvad får jeg mere for de penge jeg vil gerne ha en anden løsning som er billigere jeg bor i en lejlighed og jeg er kun hjemme i weekenderne så jeg ønsker noget billigere det kan jo ikk være rigtig at jeg skal betale 2334 i kvartalet for noget jeg ikk rigtig bruger så må i lave et abonnement som man kan sætte i bero når man ikk bruger det 

Hej Prisen stiger, Bla fordi det er blevet dyrere. at købe rettighederne til det indhold fx sport, Ifølge youSee. 

Prisen stiger givet, afhængig af hvilken tv pakke man har osv.

God dag,