Prøver kundeservice
Ja det var desværre ikke en god løsning, at kontakte kundeservice👎
Har lige modtaget en bekræftelse hvor vores gl. abonnement blev lavet om, så det er blevet meget ringere, på trods af det kun var et fornavn der skulle rettes 😡Håber de får det rettet tilbage hurtigs muligt. 😡 Vi mistede både GB data + sikkerheds pakker😡
Ja det var desværre ikke en god løsning, at kontakte kundeservice👎
Har lige modtaget en bekræftelse hvor vores gl. abonnement blev lavet om, så det er blevet meget ringere, på trods af det kun var et fornavn der skulle rettes 😡Håber de får det rettet tilbage hurtigs muligt. 😡 Vi mistede både GB data + sikkerheds pakker😡
Hej Bip 15. Er ikke klare over hvad der, skal skulle/Skal laves om i dit abonnement.
Men er givet opstået en misforståelse, Jeg ville tage fat i youSee Kundeservice igen.
Og høre hvad der er sket. Blot et forslag. I såfald må det kunne laves om igen.
God dag,
Har kontaktet Yousee er ændret tilbage.
Mit navn står på kontoen og mobil tlf. skulle ændres til min mands navn, så han kan findes på mobil tlf.nr. Det kunne de åbenbart ikke klarer 😡
Har kontaktet Yousee er ændret tilbage.
Mit navn står på kontoen og mobil tlf. skulle ændres til min mands navn, så han kan findes på mobil tlf.nr. Det kunne de åbenbart ikke klarer 😡
Hej Når ok således,Ja ok har jeg også prøvet for år tilbage der lige gik kuk i det. Men heldigvis er youSee, jo til at snakke med.Og der kom styr på det igen. Der kan desværre ske små fejl engang i mellem. Men godt du fik rette det igen.
God dag Bip 15.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.