Radiokanaler i YouSee Musik app'en


Omdømme 7
Badge +9
Hvis du ikke allerede har opdaget det, så blev det i seneste opdatering muligt at lytte til DR's radiokanaler i YouSee Musik app'en :)

Du finder Radiokanalerne i menuen under Inspiration -> Live Radio


Du kan også se hvad der bliver spillet i radioen og tilføje sangene til din egen favorit- eller playliste! 🙂



Hvis du har spørgsmål, så stil dem endelig i kommentarfeltet nedenfor.

God fornøjelse! 🆒

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Der mangler de landsdækkende kommercielle, ønskes snarest. Ligeledes de store "regionale" kommercielle stationer.
Omdømme 7
Badge +9
Hej Radiomanden

Det er op til markedet at samarbejde med os, på dette punkt, vi håber og tror dog på, at alle vi er i dialog med ser mulighederne i at få deres radiokanaler eksponeret gratis i vores apps.

Er de dét, skal det tekniske niveau være i orden, så vi også på kommende kanaler kan vise hvad der spilles.
Omdømme 7
Badge +9
Mon ikke at 100 FM, Nova, Radio Soft o.s.v har styr på kvaliteten.
Omdømme 7
Badge +2
Tja i det mindste er det ikke et emne for dem der har en Android telefon, for til dem findes der FM radio apps som folk kan hente på Google Play.
Jeg fandt eks. den her mængde ved bare at søgte på FM Radio App og vælge Gratis:
https://play.google.com/store/search?q=fm+radio+app&c=apps&price=1
Et par af dem er rettet mod det danske FM bånd, men så må man bare leve med de annoncer de også indeholder, men sådan er det jo med gratis apps til Android.

Kender ikke så meget til om Windows telefonerne rent faktisk kommer med en FM radio app, men hos Microsoft kan man da hente bla. den her gratis FM radio app:
https://www.microsoft.com/da-dk/store/p/radio-fm-phone/9wzdncrfhxns

Sværere ser det ud for dem der har en nyere iPhone, for de indeholder overhovedet ikke nogen radio chip.
Så de er afhængige af at streame deres radio igennem en app så som Yousee's.
Hej Kasper.
Jeg ejer sørme en kommerciel radio der dækker Midt- og Vestjylland. Jeg vil gerne samarbejde om at tilbyde et højkvalitets-stream med de meta-tags I efterspørger :-)

MVH Morten
Omdømme 4
Badge +8
Hej ForumBruger964

Jeg har skrevet en privatbesked til dig.

Özcan, yousee forum team
Hej, Jeg har en ny ipad, hvor menuen Live Radio fungerer perfekt. Så har jeg en lidt ældre model af Ipad Air, hvor menu punktet Live Radio ikke fremkommer. Kan ikke helt forstå, at der skulle være noget teknisk til hinder for 2 forskellige udseende på samme app. Hmn...
Omdømme 7
Badge +9
Det kan være at den ene enhed er en 32 Bit som jo ikke længere kan opdateres.
Tak for hurtigt svar - du har ret. Jeg slettede app'en og ville så installere den igen, men nu kunne jeg ikke hente app'en, da ipad'en ikke var kompatibel. Hmn... Nu kan jeg så ikke engang høre de gamle playlister. Kan jeg hente den gamle version af app'en igen? (fortryde min sletning)
Omdømme 7
Badge +9
Der er kun 64 Bit Apps, så det er ikke muligt. Du var advaret at den ikke kunne opdateres.
Desværre - ingen warning. Jeg opdaterede den først, hvilket ikke gav noget resultat. Det var først, da jeg ville download den nye version - efter jeg havde slettet den oprindelige, at jeg fik meddelelsen. Nå - men det er ikke så vigtigt. Har stadig en dab radio, som fungerer. Tak for hjælpen og god weekend.:)
Omdømme 7
Badge +9
Jeg havde skrevet at den ikke kunne opdateres.

Besvar