News

YouSee Play er landet!

YouSee Play er landet!

 

Så er YouSee Play landet og kan nu bestilles på YouSee.dk - Kom i gang fra 299 kr./md

Med YouSee Play er der massere at vælge i mellem!
Her kan du få overblik over kanaler og streamingtjenester, som du kan vælge med YouSee Play 


Se YouSee Play hvor du vil og når du vil - både på tv-boks og apps
Se hvad du får med i YouSee Play

Med YouSee Play bruger du point til at vælge dine tv-kanaler og streamingtjenester, og du bestemmer selv, hvor mange du vil have. Og du kan altid skifte abonnement, hvis du får lyst. Det koster ikke ekstra.

 

Her kan du se alle priser og pakker

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YouSee lancerer YouSee Play og giver danskerne maksimal valgfrihed mellem tv-kanaler og streamingtjenester i en verden af uendelig underholdning

 

Udbuddet af underholdning og indhold har aldrig været større og sværere at navigere i. Samtidig ønsker de fleste danske husstande i dag at kombinere traditionelle tv-kanaler med streaming. Derfor lancerer YouSee nu YouSee Play – et nyt underholdningsprodukt, der samler alle de bedste tv-kanaler og førende streamingtjenester ét sted. YouSee Play giver danskerne maksimal valgfrihed til selv at sammensætte og løbende udskifte deres foretrukne indhold, så de kun betaler for det, de har lyst til at se, til en attraktiv pris.

 

Tv-vanerne har for evigt ændret sig. Danskerne efterspørger større valgfrihed i stedet for fastlåste tv-pakker og er blevet et af verdens mest streamende folkefærd med flere og flere tjenester at vælge mellem. Samtidig kombinerer over halvdelen af danske husstande tv-pakker med streamingtilbud, hvilket resulterer i underholdningsspild, hvor forbrugere betaler for både tv og streaming, de ikke ser. Derfor lancerer YouSee nu YouSee Play. Et nyt underholdningsprodukt, der møder danskernes stigende efterspørgsel efter et fleksibelt udbud af underholdning skræddersyet til den enkelte husstands ønsker og behov, så der altid er noget for hele familien.

 

”Som Danmarks største underholdningsudbyder vil vi levere det bedste produkt til danskerne på tværs af tv-kanaler og streamingtjenester. YouSee var de første i Danmark til at tilbyde valgfrihed med Bland Selv. Med YouSee Play tager vi det næste store skridt ind i fremtiden for danskernes underholdningsforbrug. Vi tilbyder nu et underholdningsprodukt uden nogen fast grundpakke af kanaler, hvor vi samler alle de bedste tv-kanaler og førende streamingtjenester ét sted, som forbrugerne har maksimal valgfrihed til nemt at sammensætte og løbende udskifte alt efter, hvilket indhold de ønsker at se fra kun 299 kr. om måneden,” siger Christian Morgan, CEO for YouSee.

 

Attraktiv pris, hvor man kun betaler for det, man vil se

Omkostninger til tv-rettigheder stiger fortsat. Særligt priserne på sportsrettigheder har længe været på himmelflugt, og det kan være svært som forbruger at vide, hvad det er, man reelt betaler for. Ambitionen med YouSee Play er derfor også at bidrage til mere gennemsigtighed for den enkelte forbruger, der i højere grad vil betale specifikt for de kanaler og tjenester, der vælges. Samtidig får YouSee Play-kunder mulighed for helt at vælge tv-boksen fra, hvis de foretrækker at se tv og streaming via YouSee-appen.   

 

”Vi tilbyder nu et underholdningsprodukt, der i langt højere grad afspejler den enkelte husstands behov, så medlemmer i husstanden får fuld valgfrihed til en attraktiv pris og kun betaler for det, de har lyst til at se. Hvis de f.eks. ikke er til sport, gør vi det nu muligt at slippe for at betale for dyrt sportsindhold, som de i virkeligheden ikke ser. YouSee Play er også et tilbud til dem, der vil frigøre sig af tv-boksen og have et fuldt ud digitalt forbrug gennem apps, så man kan se sit foretrukne indhold, når som helst og hvor som helst man vil,” slutter Christian Morgan. [HO1] 

 

 

Om YouSee Play:

  • Fuld fleksibilitet og valgfrihed fra 299kr. om måneden
  • Kan tilgås via tv-boks og app på et hvert af familiens enheder
  • Eneste danske udbyder med de fem mest populære streamingtjenester; Netflix, Viaplay, TV 2 PLAY, HBO Max og Disney+
  • Kan købes fra slutningen af september. Antenne- og boligforeningsforeningskunder vil få mulighed for at få YouSee Play på et lidt senere tidspunkt

 

 

Lyder godt. Hvad får man f.eks for Kr. 299/måned.


Er det ikke bare YouTV om igen?


 

Lyder godt. Hvad får man f.eks for Kr. 299/måned.

På nuværende tidspunkt kan vi ikke give flere oplysninger om hvad der følger med i de 299kr. Men lige så snart vi kan melde det ud, så skal vi nok opdatere herinde på forum :) 


Er det ikke bare YouTV om igen?

Jeg tænker, at det er det produkt, som de tidligere har snakket om, hvor man får lov til at skifte grundpakkekanalerne ud. Det er noget tid siden, at de gjorde det teknisk muligt for kunder med antennekabel.


Der lukkes så nye brugere ikke kan få YouTV…


Så må man se om det kan betale sig. Har I øjeblikket DRTV, TV2 Play med Paramount+, HBO Max, V Play og Disney+ til lige under Kr 365/måned, så er det ikke billigere end det, så har det ingen interesse.


Er det ikke bare en variant af Bland-selv, hvor forskellene er at man får adgang via web og app uden at man behøver at have en TV-boks. Får man adgang uden at have TV på adressen, får man adgang til et TV-arkiv, får man adgang til optagelser? Hvori adskiller det sig fra YouTv ud over at man valgfrit kan anvende TV-boks?


Jeg har læst dette på nettet.. 

Kunderne skal lokkes til at blive i butikken til en mindstepris på 299 kroner om måneden. For det får de DR og DR TV samt en række nabolandskanaler og 10 point, som kan bruges til at tilføje flere tv-kanaler eller streamingtjenester.

YouSee er endnu ikke klar med de præcise lister over mulige kanaler og heller ikke en oversigt over, hvor mange point de kommer til at koste.


Skal man tvinges til at have noget uønsket, så er jeg stået af. Der skal ikke være tvang til noget som helst, totalt frit valg på alt.


Skønt endelig at slippe for, at betale for alle mulige faste kanaler man aldrig ser!


Derfor er der heller ingen grund til at have andet end streaming, der er langt større frihed. men lad os nu se hvad det bliver til, det bliver sikkert till en skuffelse.


Det skulle i det mindste være helt valgfri som YouTV…og så bare add flere streamings tjenester.


YouTv er også en pakkeløsning, hvor man køber x antal point. Det samme bliver Yousee Play.


Forskellen på YouTv og Yousee Play, som vi kender til nu: Størrelsen på grundpakken. YouTv starter med 3 point, hvor Play starter med 10 (og bliver dermed 100 kr. dyrere).


Frivalg som YouTV, men jeg giver 400 kr. pr. Måned, men kan ikke huske sidst jeg brugte det!


You TV var/er ikke totalt valgfrit. Paramount+ og DR følger med.


Ja de skulle nok have en kanal at starte med, men mit gæt er fra hvad sagt her, man får en hel del grund pakke kanaler med fra start på Yousee Play…men vi må se…


Er det ikke bare en variant af Bland-selv, hvor forskellene er at man får adgang via web og app uden at man behøver at have en TV-boks. Får man adgang uden at have TV på adressen, får man adgang til et TV-arkiv, får man adgang til optagelser? Hvori adskiller det sig fra YouTv ud over at man valgfrit kan anvende TV-boks?

Hej @MS-ERIK 

YouSee Play er et nyt tv- og streamingabonnement til hele Danmark. Med YouSee Play får du fuld valgfrihed og fleksibilitet. Du kan mixe din helt egen underholdning med både tv-kanaler og streamingtjenester – og du betaler kun for dét du vil se. YouSee Play leveres via alle teknologier, dvs. fiber, coax og dsl, og den fås også som en ren app-løsning.

YouSee Play er en videreudvikling hvor vi har taget de bedste elementer fra YouTv og inkorporeret i YouSee Play, som bl.a. har et bredere udvalg af Tv-kanaler og streamingtjenester end YouTv samt adgang til TV-boks. 

Efter lanceringen så vil du kunne finde mere information på vores hjemmeside, i YouSee Butik eller ved at ringe til os.

Ha’ en god dag😊


Forskellen på YouTv og Yousee Play, som vi kender til nu: Størrelsen på grundpakken. YouTv starter med 3 point, hvor Play starter med 10 (og bliver dermed 100 kr. dyrere).

For lige at supplere med lidt info..

YouSee Play kræver ikke at man har internet hos dem, alle kan købe Play.


Hej @Kasper Du nævner flere kanaler, kunne det tænkes vi kan vælge de to Norske NRK 2 og TV 2 Norge?

Jeg må have et andet abbo bare for at kunne se NRK 2 om vinteren, ret dyrt!


Hej @Kasper Du nævner flere kanaler, kunne det tænkes vi kan vælge de to Norske NRK 2 og TV 2 Norge?

Jeg må have et andet abbo bare for at kunne se NRK 2 om vinteren, ret dyrt!

Hej @Jorn-Hansen 

Vi kan desværre ikke være mere konkrete på nuværende tidspunkt omkring indhold😊

Ha’ en god dag.


De har lagt seks nye DVB-C-kanaler ind i nettet. Jeg kan dog ikke se en beskrivelse af dem (kanalnavne), så jeg ved ikke, om de er ved at lukke op for noget godt. 🙂




Vi kan desværre ikke være mere konkrete på nuværende tidspunkt omkring indhold😊

Ha’ en god dag.

@Kasper,  det undrer mig bare, at man kan finde meget mere information andre steder på nettet end man kan på YouSee og YouSee Forum 😀


@Kasper Et spørgsmål mere: Kan det have sin rigtighed (fordi vi må gætte lige nu), at I ikke åbner for Play på kort (coax-kunder)? Jeg er ikke interesseret i x antal bokse. Jeg er ikke interesseret i at betale for dem, og jeg er ikke interesseret i at betale for strømforbruget. Jeg skal nok selv styre det med at ældre fjernsyn (uden 4K) ikke kan se alle kanalerne.


Alle TVer inden for de seneste 12-13 år kan modtage alle kanaler, dog kræver det et UHD Tv til  UHD Sport kanalen.

Som jeg ser det lige nu, så kræver det krypterede kanaler, og Humax boksene kan styre det, men det kan et kort ikke, da der stadig vil være ukrypterede kanaler.