News

YouSee Musik - iOS Beta-test

YouSee Musik - iOS Beta-test

Kære alle YouSee Musik-brugere med iOS telefoner

Vi er snart klar med en helt ny app for vores iOS brugere, og du kan allerede nu prøve den
gennem vores åbne Beta-program i Test Flight. Når du er tilmeldt Beta-programmet, vil du få opdateringer til appen før alle andre brugere.

Da appen stadig er i Beta, er der risiko for mindre fejl og lignende. Vi opfordrer altid til at indmelde eventuelle fejl gennem vores feedback-funktion under Indstillinger i appen.

Der er begrænset antal pladser i beta-programmet. For at kunne tilgå linket skal du åbne det på en iOS telefon:
https://testflight.apple.com/join/bUlXGEb8

Det virker også godt nok med iPads, minus at der skrives man ikke kunne gemme et album…men andre album virker.


Hej Jorn

 

Det er godt at høre at det virker på din iPad :) 

 

Kan du slet ikke gemme album, eller er det kun en af gangene af du fik denne fejl?


Hej, kun en af gangene det ikke virkede, tror det var en med Kandis den skrev ikke virkede, en med tysk musik virkede. På iPhonen virkede det.


Nu når jeg godt nok Android, men mon ikke at der mangler samme funktion på æble, og det er at man ikke kan bestemme størrelsen på Download, altså hvor meget det må fylde på enheden. jeg vil gerne Downloade, med vil gerne selv bestemme den plads det skal fylde.

Skrev det samme da der var test til Android, men der er intet sket, og ingen feedback. Funktionen var på App'en før man begyndte på de forringelser der er nu.


Hej, kun en af gangene det ikke virkede, tror det var en med Kandis den skrev ikke virkede, en med tysk musik virkede. På iPhonen virkede det.

Tak for tilbagemeldingen, jeg har meldt det videre til udviklerne :) 


Nu når jeg godt nok Android, men mon ikke at der mangler samme funktion på æble, og det er at man ikke kan bestemme størrelsen på Download, altså hvor meget det må fylde på enheden. jeg vil gerne Downloade, med vil gerne selv bestemme den plads det skal fylde.

Skrev det samme da der var test til Android, men der er intet sket, og ingen feedback. Funktionen var på App'en før man begyndte på de forringelser der er nu.

Jeg tog lige fat i vores udviklere omkring det her, og de oplyste at den funktion kommer tilbage i den næste opdatering til Android appen, som vi forventer kommer i september :) 


Fint tak.


fed app, tester lige et par dage og giver feedback


Jeg har nu testet i ret lang tid og der skrives der er kommet Updates, men jeg ser ikke hvad der er nyt?


Jeg har nu testet i ret lang tid og der skrives der er kommet Updates, men jeg ser ikke hvad der er nyt?

Jeg snakkede lige med udviklerne og de oplyser at der er kommet disse ting med i den nye opdatering :)

  • Mine favoritter og Mine playlister er samlet i Min Musik i bundmenuen.
  • Helt nyt design, hvor du kan vælge mellem mørkt og lyst udseende.
  • Ny kø-funktion hvor du meget nemmere kan tilføje nye sange til din kø.
  • Optimeret Chromecast oplevelse.

Tak @Kevin.