YouSee Musik - Android Beta-test

YouSee Musik - Android Beta-test

Kære alle YouSee Musik-brugere med Android telefoner

Vi er snart klar med en helt ny app for vores Android brugere, og du kan allerede nu prøve den
gennem vores åben Beta-program i Google Play.

Når du er tilmeldt Beta-programmet, vil du få opdateringer til appen før alle andre brugere.
Da appen stadig er i Beta, er der risiko for mindre fejl og lignende. Vi opfordrer altid til at indmelde eventuelle fejl gennem vores feedback-funktion under Indstillinger i appen. Der er begrænset antal pladser i beta-programmet.

For at kunne tilgå linket skal du åbne det på en Android telefon:
Her tilmelder du dig Beta-programmet og installerer appen


Du vil finde Beta-programmet længere nede på siden, som vil være følgende:

 

Når der trykkes på linket, så vises der installations filen, og at App er installeret, hvilket den har været i længere tid, så hvordan er fremgangsmåden.


Når der trykkes på linket, så vises der installations filen, og at App er installeret, hvilket den har været i længere tid, så hvordan er fremgangsmåden.

Hej @Radiomanden 

Linket skal åbnes fra en Android-telefon - gør du det? 😊
 


Ja det gør jeg. Der sker i øvrigt det samme når det gøres på min Chromebook hvor App også er installeret.


Det skulle være løst, det er en beta version der er installeret.

 


Hej @Radiomanden 

Så alt er okay? 😊 Det skulle nemlig også være dete link.


Ja tilmelding ser ud til at være i gang 

 


Det lyder godt @Radiomanden  - tak, fordi du vil være med! 😎


@Kasper 

Lige nu er der intet der virker. når App åbnes kommer der en meddelelse at siden ikke findes. Der kommer intet frem ej heller når der vælges albums, playliste eller andet.


Hej @Radiomanden 

Det lyder ikke godt - jeg undersøger om betaen er slut. Jeg går ud fra, at du godt kan bruge den aktuelle app.


Det er stadig Beta version der ligger i Play Butik, så jeg har ikke prøvet at hentet den ned igen.


@Kasper 

Der kom en opdatering, App virker nu. Der mangler en funktion til at vælge hvor download skal lagres (på telefonen eller på SD kort), samt der mangler en funktion til at bestemme størrelsen af lagerplads.

 


Playlister er ikke adskilt, i Mine og dem der følges, ligeledes er både Playlister, Kunstnere, album m.v. listet lodret med små ikoner, de skal være større og det skal vises vandret.

Lad venligst være med at kalde musikken for sange det er totalt tosset, det skal hedde numre.


@Kasper

Der kom en opdatering, App virker nu. Der mangler en funktion til at vælge hvor download skal lagres (på telefonen eller på SD kort), samt der mangler en funktion til at bestemme størrelsen af lagerplads.

 

Playlister er ikke adskilt, i Mine og dem der følges, ligeledes er både Playlister, Kunstnere, album m.v. listet lodret med små ikoner, de skal være større og det skal vises vandret.

Lad venligst være med at kalde musikken for sange det er totalt tosset, det skal hedde numre.

Hej @Radiomanden 

Perfekt - det var det næste jeg ville have spurgt om altså hvilken version af appen du kørte med😊

Meld meget gerne feedback direkte ind i feedback-funktionen under indstillinger i appen, så kommer den direkte ind til rette kollegaer., hvor vi samler denne.


@Kasper 

App version er 5.0.0, sidst opdateret 18 Maj, det ser ikke ud til at jeg kan skrive en ny feedback, kun rediger i den der er skrevet, men det er vel det du mener jeg skal gøre.?