Se Disney+ på din tv-boks fra YouSee

Se Disney+ på din tv-boks fra YouSee

Er du så heldig, at du har den nyeste YouSee Tv-boks til fiber og telefonstik (DSL), så kan du nu streame al den fantastiske underholdning fra Disney+ direkte via din tv-boks. Har du allerede Disney+, så logger du bare direkte ind via tv-boksen. Har du ikke et Disney+ abonnement, så kan du nemt få det – hvis du altså har YouSee Play eller Bland Selv. 

Hvad kunne du godt tænke dig at se på Disney+? 😊

Lyder godt med muligheden for at se Disney+ via TV-boks - har ivrigt ventet på denne mulighed - MEN hvad med os trofaste kunder, der har en anden boks (fx. Humax 4000) ?


Hej @Anonym45 

Først og fremmest velkommen her på YouSee Forum😊

Disney+ appen understøtter desværre ikke den software, som findes på YS4000 tv-boksen, men det arbejder vi på at løse. Vi forventer derfor også at kunne rulle Disney+ appen ud til alle vores kunder med en YS4000 boks i løbet af 3. eller 4. kvartal.  

Ha’ en god dag.


Hvornår kommer Disney+ = Disney Plus på Y S - 4000 tv boks og jeg er rigtig mega meget spændt på at kunne Logge på Disney+ på YouSee 4000 tv boks så man ikke behøver at bruge Chromecast ?


Kommer Disney+ som en opdatering til Y S - 4000 tv boks fra YouSee ?


Hvorfor understøtter Disney+ ikke på Y S 4000 tv boks og jeg synes det er underligt at Disney+ er tilgængelig på Y S 5000 tv boks men er det fordi Y S 5000 tv boks kører med Android / Google T V ?


Hvorfor kan man ikke downloade apps på Y S 4000 tv boks fra YouSee men man kan godt downloade apps på Chromecast med Google T V ?


Er det her i August 2023 eller September 2023 at Disney+ måske kommer på YouSee / Y S - 4000 tv boks ?


Det er jo hverken Android eller iOS der er på den, det er et propritært system.


Har YouSee / Y S 5000 tv boks android eller YouSee's eget software / system ?


Hvorfor kan man ikke få Disney+ = Disney Plus på Y S 4000 tv boks ?


Det er jo hverken Android eller iOS der er på den, det er et propritært system.


Jeg glæder mig rigtig mega meget til hvis Disney+ bliver udrullet / tilgængelig på YouSee / Y S 4000 humax tv boks og jeg har coax / kabel tv


Det kunne meget vel have med rettigheder at gøre at den ikke er på YS boksene.


Hvordan bliver Disney+ tilgængelig på YouSee 4000 humax tv boks og kommer Disney+ ind på humax 4000 tv boks med en opdatering eller ved at man genstarter sin YouSee 4000 humax tv boks og hvornår kommer Disney+ på 4000 humax tv boks og sker det her i August 2023 eller September og Oktober og November og December 2023 eller Januar 2024 ?


Hvorfor spørges der så om 5000 boksen.


Jeg forstår ikke hvad YouSee mener med 3 eller 4 kvartal at Disney+ måske bliver tilgængelig på YouSee 4000 humax tv boks ?


Jeg har læst at Disney+ er tilgængelig på 5000 tv boks og at Disney+ ikke er tilgængelig på 4000 tv boks og det forstår jeg ikke ?


Jeg ved ikke hvorfor der spørges om 5000 tv boks og måske kan det være at 5000 tv boks er nyere end 4000 humax tv boks ?


Sidst jeg talte med YouSee om Disney+ på tv boks så sagde YouSee at de ventede på rettighederne til Disney+ på tv boksen


Det mener jeg ikke der er hørt noget om. Hvorfor så mange indlæg.? Det er der ingen grund til, spørgsmålene kan samles i en tråd, der kan jo redigeres hvis man har glemt at skrive noget.


Mulighed for redigering mangler åbenbart i denne tråd.


Hej @Anonym45 

Først og fremmest velkommen her på YouSee Forum😊

Disney+ appen understøtter desværre ikke den software, som findes på YS4000 tv-boksen, men det arbejder vi på at løse. Vi forventer derfor også at kunne rulle Disney+ appen ud til alle vores kunder med en YS4000 boks i løbet af 3. eller 4. kvartal.  

Ha’ en god dag.

Hej @NyForumBruger143 

Dine spørgsmål er sådan set besvaret i denne kommentar, hvor vi ruller en ny firmware ud til YS4000, som svarer til den som YS5000 boksen allerede har. 

Som der nævnes i trården, så må du gerne samle dine kommentar i så skriv som muligt for ikke at spamme tråden og andre brugere, der følger denne. Tak😊

God weekend😎


Kommer Disney+ til YS4000 tv boks inden januar 2024 ?


Hvornår er 3 eller 4 kvartal ?


Vi er jo i midten af 3. nu. Tag nu lige som du fik besked på fra Kasper ikke at lave alle de opslag, der er unødvendigt at skrive flere lige efter hinanden, saml dem i et.