NYHED – Flere point i Bland Selv

NYHED – Flere point i Bland Selv

På opfordring fra de mange tv-kunder, som har efterspurgt flere point i Bland Selv, lancerer vi nu Bland Selv 46. En pakke som er perfekt til dig, der gerne vil have flere streamingtjenester. Og der er mange at vælge mellem: Disney+, HBO Max, Netflix, Viaplay, TV 2 PLAY, Paramount+, C More og mange flere.

Bland Selv 46 koster 100 kr. mere end Bland Selv 36 – dvs. i alt 769 kr./md. for Bland Selv 46 inkl. Grundpakke.

Er det noget for dig, så kan du bestille via kundeservice på 70 70 40 40, i YouSee-butik og ’Mit YouSee’. Bland Selv 46 er tilgængelig for alle, lige på nær de kunder der har en Mellempakke med Bland Selv eller Fuldpakke med Bland Selv igennem deres forening.

Det linkede jeg lidt til i går.

 


Ja Kasper, Er et godt tiltag fra jeres side. 100 Kroner. er til at overse-

Dog have det være super om Grundpakken hvor blevet til fritvalg. Som først antaget.

I det de kanaler man ikke ser/bruger, kunne have været brugt i stedet. Og er der jo i forvejen.

Men er i bund og grund et fint tiltage fra sige. 😊

God dag, 


Ja Kasper, Er et godt tiltag fra jeres side. 100 Kroner. er til at overse-

Dog have det være super om Grundpakken hvor blevet til fritvalg. Som først antaget.

I det de kanaler man ikke ser/bruger, kunne have været brugt i stedet. Og er der jo i forvejen.

Men er i bund og grund et fint tiltage fra sige. 😊

God dag, 

Skulle stå et fint tiltage, fra jeres side- Men kan ikke rediger. af en eller anden grund.


Den funktion virker af en eller anden grund ikke i denne tråd, kan godt i en anden.


Der mangler måske lidt Update på denne side så 46 point kommer med..


Det er også nævnt på FB, hvordan kan man skifte, der er jo ikke noget på siden om det, men det er jo muligt indtil da at gøre det via Kundeservice.


Fordi min adresse er med i en bolig- eller antenneforening, hvor man betaler for en Grundpakke via huslejen, er der ikke adgang til at få bland-selv 46. Bland-selv 10, 20 og 36 er der ikke problemer med, og de kan bestilles og ændres gennem “Mit YouSee”. Så nyheden med flere point kan ikke bruges til noget.


Det står i denne artikel som jeg lagde op om nyheden i går.

https://www.recordere.dk/2022/04/yousee-udvider-bland-selv-med-en-stoerre-46-point-pakke/

 

 


Der er en oplysning der mangler vedrørende bestilling af den nye Bland selv, og der er:

Bland Selv 46 vil ikke blive tilgængeligt via hjemmesiden, men i stedet noget vi kan tilbyde nye og eksisterende kunder.

Det er muligt at tilkøbe dette ved at ringe til os.

Det er blevet oplyst på FB til en kunde netop vedrørende bestilling af den pakke.


Hej, hvad er så ret, skal man ringe for at få det ændret, kan ikke se det kan ændres i ‘Mit yousee”?


Det bestilles via kundeservice.


Fordi min adresse er med i en bolig- eller antenneforening, hvor man betaler for en Grundpakke via huslejen, er der ikke adgang til at få bland-selv 46. Bland-selv 10, 20 og 36 er der ikke problemer med, og de kan bestilles og ændres gennem “Mit YouSee”. Så nyheden med flere point kan ikke bruges til noget.

Rettelse af disse oplysninger:

Efter nærmere undersøgelser foranlediget af en forespørgsel på Facebook kom YouSee frem til at det ikke er en hindring at grundpakken haves gennem en bolig- eller antenneforening, når man har bland-selv direkte hos YouSee og ikke gennem foreningen.

Så det var blot at sende en anmodning på e-mail til den adresse, som YouSee oplyser i svar på Facebook. Så blev det ekspederet lynhurtigt og helt problemfrit. Herefter var der en del at tilføje og rette i bland-selv butikken, mest fordi et antal streamingtjenester nu kunne vælges i bland-selv, og det gik også fuldstændig problemfrit. Nu kan flere direkte abonnementer hos diverse streamingtjenester, herunder både TV2 Play og Viaplay, opsiges, og det hele ender derfor med at blive billigere.


Der er en oplysning der mangler vedrørende bestilling af den nye Bland selv, og der er:

Bland Selv 46 vil ikke blive tilgængeligt via hjemmesiden, men i stedet noget vi kan tilbyde nye og eksisterende kunder.

Det er muligt at tilkøbe dette ved at ringe til os.

Det er blevet oplyst på FB til en kunde netop vedrørende bestilling af den pakke.

Kan fint skifte til 46 point på selvbetjening… så det kan være det kun virker ved nye kunder ;) 


Der vises kun op til de 36 på bestilling siden.


Hej Kasper

Det er fint at der er en mulighed for flere point.

I dag skal jeg bruge 11 point på Netflix fordi jeg har Bland Selv 36, hvis jeg havde Bland Selv 10 skulle jeg kun bruge 5 point. Hvorfor denne forskel? Og hvormange point vil Netflix koste med Bland Selv 46?

 


Hej Kasper

Det er fint at der er en mulighed for flere point.

I dag skal jeg bruge 11 point på Netflix fordi jeg har Bland Selv 36, hvis jeg havde Bland Selv 10 skulle jeg kun bruge 5 point. Hvorfor denne forskel? Og hvormange point vil Netflix koste med Bland Selv 46?

 

Prisen er den samme lige meget om du har den mindste point pakke eller den største.


Ja, der er ingen forskel, det eneste der ændrer sig er prisen på Points, de er billigere i f.eks 36 Points en de er i 10 Points, det er ganske logisk. Derved skal der bruges flere Points til tjenester, end i mindre pakker.


Hej Kasper

Det er fint at der er en mulighed for flere point.

I dag skal jeg bruge 11 point på Netflix fordi jeg har Bland Selv 36, hvis jeg havde Bland Selv 10 skulle jeg kun bruge 5 point. Hvorfor denne forskel? Og hvormange point vil Netflix koste med Bland Selv 46?

Altså, de nuværende Netflix point-priser, er 8 point for Netflix Standard og 10 for Netflix Premium. Det er uanset om man har valgt Bland Selv 10, 20, 36 eller 46.
Hvis man har valgt en streaming-service før der var prisstigning og man ikke har ændret streaming eller kanaler med Bland Selv, så kan man dog være ude for, at have “brugt flere point end man har til rådighed”. 

 

 

 


Det er ikke korrekt. 8 h.h.v 10 Points er for bland selv 20.

 


Har Bland-selv 46 og kan i Bland-selv butikken se at Netflix med Bland-selv 46 koster det samme antal point som med Bland-selv 36.


Det er ikke korrekt. 8 h.h.v 10 Points er for bland selv 20.

 


Min fejl. Havde ikke set, at Netflix koster flere point afhængig af Bland Selv størrelse end anden streaming og TV-kanaler.
Selv med argumentet om, at Netflix “skal” koste mere fordi pointene blir billigere i pris, så kan jeg ikke se den retfærdig logik i det. Sådan føles det i hvert fald. “Bestemte typer slik i bland selv hylden” burde ikke koste mere, afhængig af om du står med en halvtredser eller hundredekroneseddel i hånden. Det giver uklarhed for kunderne, som resulterer i utilfredshed og mindre forbrug. Så for mig, er det et mærkeligt setup.


Der er faktisk logik i det. Prisen i kroner for 1 point varierer ganske meget efter hvilken bland-selv pakke, man har. Vælger man Netflix i bland-selv vil det koste nogenlunde det samme i kroner uanset om man har bland-selv 10, 20, 36 eller 46.


Det kan godt være der er logik i det, men logisk er det ikke. 

Når man vælger kanaler i bland selv bruger men point og ikke kroner. Så I det tilfælde forstå jeg ikke hvorfor der er forskel på Netflix nu når point er det samme på de andre kanaler.


Det er der meget logik i, da Points i bland selv 10 koster mere end i både bland selv 20 og 36, derfor skal der bruges flere Points jo større pakke der haves, så prisen på tjenesten er den samme eller tæt på den samme.


Så er det da mærkeligt at det kun er på Netflix der er denne forskel på point.