Nyhed! Disney+ kommer i Bland Selv 8 marts

Nyhed! Disney+ kommer i Bland Selv 8 marts

YouSee og The Walt Disney Company Nordic løfter sløret for et nyt samarbejde, der fra marts giver YouSee’s tv-kunder mulighed for at vælge Disney+ som en del af deres abonnement. 

Siden lanceringen af Disney+ i september 2020, har danskere med et abonnement på Disney+ kunne nyde en bred vifte af verdensklasseindhold fra Star Wars og Marvel såsom The Book of Boba Fett og Eternals, såvel som gamle og nye klassikere fra Disney og Pixar, herunder for eksempel den seneste blockbuster-klassiker Encanto, og generel underholdning under Star, såsom de nyeste sæsoner af Grey's Anatomy, den roste musikdokumentarserie The Beatles: Get Back og den nye hitserie Pam & Tommy. Disse og mange flere bliver snart tilgængelige for YouSee-kunder.

”Vi er utrolig glade for at kunne tilbyde Disney+ til YouSee’s mange kunder og give dem nem adgang til tusindvis af film og serier fra Disneys verdensklassestudier. Vi har længe samarbejdet med Nuuday, og jeg ser frem til at arbejde endnu tættere sammen med dem gennem disse helt nye tilbud til kunderne,” siger Hans van Rijn, SVP og Country Manager, The Walt Disney Company Nordic and Baltic.

Med det nye samarbejde udvider YouSee yderligere sit markedsledende fleksible underholdningstilbud, Bland Selv, hvor danskerne selv kan sammensætte en pakke bestående af deres yndlingstv-kanaler og -streamingtjenester. Med Disney+ som en del af Bland Selv kan YouSee nu tilbyde danskerne adgang til de fem største streamingtjenester i Danmark - Netflix, TV 2 Play, Viaplay, Disney+ og HBO Max. 

”Langt størstedelen af os ser både tv- og streaming i løbet af en uge. Med Bland Selv får man som kunde mulighed for at gøre netop dette på en nem og intuitiv måde. Tilføjelsen af Disney+ i Bland Selv er en klar styrkelse af vores tilbud, og vi glæder os til - som de første i Danmark - at kunne give vores kunder adgang til store titler som Turning Red, The Mandalorian og The King’s Man,” fortæller Christian Morgan, CEO hos YouSee. 

Disney+ kommer i Bland Selv 8 marts og vil komme til at koste 7 point..


Opdateret d. 8/3-20222 

 

Fra i dag er det muligt at vælge Disney+ i Bland Selv!

Vil du vide mere om Disney+, kan du finde mere information på siden her eller spørge i kommentarfeltet nedenfor.

Hej Kasper/youSee Teamet- 

Jeg tænker på hvis man har Disney+ i forvejen- Kan man så bruger eget log in- Så man bibeholder sin liste stædig/ Film / Serier

Eller skal man opsige eget og tilvælge Disney+ på ny igemmen jer/Bland Selv.

Og er der noget nyt omkring tilkøb vedr points- hvis det skulle blive tilfældet- 

Eller er det for tideligt at i youSee kan udtaler jer derom.

God dag


Hej Kasper/youSee Teamet- 

Jeg tænker på hvis man har Disney+ i forvejen- Kan man så bruger eget log in- Så man bibeholder sin liste stædig/ Film / Serier

Eller skal man opsige eget og tilvælge Disney+ på ny igemmen jer/Bland Selv.

Og er der noget nyt omkring tilkøb vedr points- hvis det skulle blive tilfældet- 

Eller er det for tideligt at i youSee kan udtaler jer derom.

God dag


Hej @lordfynbo 

Ja, det skulle du gerne kunne:relaxed: Hvis du har Disney+-konto i forvejen, vil du i forbindelse med aktiveringen blive bedt om at indtaste din e-mail. Hvis din indtastede e-mail allerede eksisterer med en Disney+-konto, kan du indtaste din adgangskode, hvorefter du får tilknyttet din eksisterende Disney+-konto til dit Bland Selv-abonnement.

Flere har ønsket muligheden for flere point i deres pakker og det er selvfølgelig en positiv ting, at der ønskes mulighed for flere. Vi noterer os feedbacken og kigger på om det i fremtiden kan blive en mulighed. 

God dag.


Hej Kasper/youSee Teamet- 

Jeg tænker på hvis man har Disney+ i forvejen- Kan man så bruger eget log in- Så man bibeholder sin liste stædig/ Film / Serier

Eller skal man opsige eget og tilvælge Disney+ på ny igemmen jer/Bland Selv.

Og er der noget nyt omkring tilkøb vedr points- hvis det skulle blive tilfældet- 

Eller er det for tideligt at i youSee kan udtaler jer derom.

God dag


Hej @lordfynbo 

Ja, det skulle du gerne kunne:relaxed: Hvis du har Disney+-konto i forvejen, vil du i forbindelse med aktiveringen blive bedt om at indtaste din e-mail. Hvis din indtastede e-mail allerede eksisterer med en Disney+-konto, kan du indtaste din adgangskode, hvorefter du får tilknyttet din eksisterende Disney+-konto til dit Bland Selv-abonnement.

Flere har ønsket muligheden for flere point i deres pakker og det er selvfølgelig en positiv ting, at der ønskes mulighed for flere. Vi noterer os feedbacken og kigger på om det i fremtiden kan blive en mulighed. 

God dag.

Hej Kasper ja ok, Ser på det når den kommer. inde kommer i Bland Selv- Er jo smart når det samlet på samme sted, Selv om man skal bruge Disney+ appen.

Men det skal nok blive, en  stor succes ingen tvivl om det.

God dag


Husk på at det nok næppe bliver billigere end direkte fra Disney+, Netflix f.eks er ikke billigere.


Nej er sikkert rigtigt prisen er nok samme, Jeg ser også tiden an.

Har ikke lige noget at vælge fra i Bland Selv


Det vil nok koste mere end det vil med tjenesten direkte. Som med Netflix.


Hvis man har bland-selv 36 og hvis Disney+ kommer til at koste eksempelvis 5 point vil det koste nogenlunde det samme i kroner pr. måned som med et direkte abonnement uden om YouSee, betalt helårligt forud. Har man bland-selv 20 bliver det dyrere som bland-selv med 5 point og har man bland-selv 10 bliver det meget dyrere som bland med 5 point. Skal det koste det samme i kroner med de tre bland-selv abonnementer skal antal point være lavest ved bland-selv 10 og højest ved bland-selv 36, d.v.s det princip, der gælder for valg af Netflix i bland-selv.


Ja prisen er givet samme, begge steder. Den kan der gives ikke rokke ved. 

Den er jo fast af Disney+ for alle, ved hvordan er i USA. der har de også, er angang til bla Større Film/Serie Arkiv-  Er jo Narturligt nok- 

Hvis jeg køber et år er der en lille besparelse. 

God aften,


 

Ja prisen er givet samme, begge steder. Den kan der gives ikke rokke ved. 

Den er jo fast af Disney+ for alle, Jeg  ved  ikke hvordan er i USA. der har de så også, er angang til bla Større Film/Serie Arkiv-  Er jo Narturligt nok- 

Hvis jeg køber et år er der en lille besparelse. 

God aften,


Ja, det kan da så absolut betale sig, har gjort det samme med HBO Max.


Det er nu oplyst at Disney+ vil koste 7 points i bland selv hvilket er = Kr. 68/måned i bland selv 36, og Kr. 147/måned i bland selv 10. Pris hos Disney+ Kr. 79/måned, eller ved køb af et år Kr. 790, hvilket er = Kr. 65/måned.

Derved er det billigere ved køb direkte for et år af gangen.


Det er en god nyhed at Disney+ kan vælges i bland-selv fra 8. marts 2022. Det er bare kun muligt ved at fjerne noget andet fra bland-selv. Men så kan man komme til at mangle noget der fortsat ønskes.

Der er stærkt brug for mulighed for mere end 36 point. Det kan ønskes at YouSee giver kunderne mulighed for frit at vælge hvor mange point, man vil have og betale for, uanset om man vælger mindre end 10 eller mere end 36.

Er der nogen teknisk begrundelse for nuværende grænse på 36 point? Tidligere kunne man som tillæg til de faste pakker købe tillægskanaler og på den måde have adgang til langt mere end 36 kanaler. For at få adgang til mere end muligt med 36 bland-selv point må man enten vælge en anden TV-udbyder eller supplere med f.eks. YouTv eller andet, der kan haves sammen med TV fra YouSee. Eller købe streamingtjenester direkte uden om YouSee.


tages der f.eks udgangspunkt i Disney+ og HBO Max, så kan det bedst betale sig at købe de tjenester direkte, begge tilbyder at der kan købes et år af gangen, hvilket er billigere end hvad you See tilbyder dem til.


tages der f.eks udgangspunkt i Disney+ og HBO Max, så kan det bedst betale sig at købe de tjenester direkte, begge tilbyder at der kan købes et år af gangen, hvilket er billigere end hvad you See tilbyder dem til.

Ja, YouSee koster faktisk mere end direkte køb, selv ved bland-selv 36. Har man bland-selv 10 eller 20 er det meget mere. Og så kan man ikke engang anvende TV-boksen til de nævnte tjenester. Det er bedst at bruge en PC eller tilsvarende (kan være en mini-PC, der ikke behøver at være særlig kraftig), som bruger TV-skærmen som monitor via HDMI eller displayport. Af sikkerhedsgrunde bør man bruge noget, der kan installeres sikkerhedssoftware på for at holde hackere og malware ude. Derfor er brug af smart-TV betænkeligt, se hvorfor her


 

 Bruger ikke “smart” TV, da de jo sjælden er smarte så længe, jeg bruger en extern enhed, når den ikke er smart mere, så købes en ny, hvilket er ganske billigt (få hundrede) i forhold til et andet “smart” TV.


Det er nu oplyst at Disney+ vil koste 7 points i bland selv hvilket er = Kr. 68/måned i bland selv 36, og Kr. 147/måned i bland selv 10. Pris hos Disney+ Kr. 79/måned, eller ved køb af et år Kr. 790, hvilket er = Kr. 65/måned.

Derved er det billigere ved køb direkte for et år af gangen.

Ja jeg beholder også min egen Disney+  

Nu for Netflix også et hak op af. 20 Kr/Mdr. Om det påvirker Netflix i Bland Selv. 

Ingen ide Men det kunne jeg forstille mig.


Ja Netflix er så lige kommet over den pris jeg vil betale.


Ja, det kan da så absolut betale sig, har gjort det samme med HBO Max.

Den kan jeg godt slå Radiomanden, var så heldig at få 50% rabat hver måned resten af livet..

Det var et tilbud de kørte med i efteråret. nu må jeg se om jeg beholder det, deres apps kører virkelig dårligt..

 


Ingen problemer på Android.


Ingen problemer på Android.

Min ene app kører faktisk Android på Sony TV og den virker også dårlig på LG TV.. apps hænger ved exit af dem..


Ikke på min Android TV boks.