Nu kan du bestille SmartWatch-abonnement til Samsung Galaxy Watch4 hos YouSee

Nu kan du bestille SmartWatch-abonnement til Samsung Galaxy Watch4 hos YouSee

Nu er det muligt at bestille SmartWatch-abonnement til Samsung Galaxy Watch4 hos YouSee! 

Du kan vælge enten at tilkøbe et SmartWatch-abonnement til 30 kr./md. til et YouSee mobilabonnement, der understøtter muligheden for tilkøb. Eller ved at købe et mobilabonnement, hvor SmartWatch-abonnementet er inkluderet – fx. Fri+Fri data og Fri+80GB data.

Med et SmartWatch abonnement til dit Galaxy Watch, kan du både ringe, sende beskeder, tracke din løbetur og meget mere, selvom du ikke har din telefon med dig.

Hos YouSee kan der bestilles SmartWatch-abonnementet til både Apple Watch og Samsung Galaxy Watch4. Se vores vejledninger og kom igang her:

Vejledning til Apple Watch 
Vejledning til Samsung Galaxy 

Bemærk: Gælder kun Samsung Watch4-modeller” og ændrer Fri + 80GB til Fri + 100GB.

Hvad synes du er det fedeste ved et SmartWatch-abonnement? Del gerne din mening med os i kommentarfeltet😊

Så prøver jeg bare igen med en ny kommentar nå nu Yousee syntes jeg er træls i det første.

 

Super dejligt det endelig er kommet efter 3 år,

min holdning er at det er træls at det koster 30kr/md, men ja pyt Yousee skal vel også overleve efter krise.

 

Og en stor hilsen til vores alles Yousee moderator 

Den langmodig vægelsindet Kasper..

 

tak Yousee 

 

 

 

 


Hej @Armydk 

Vi ved at det har været længe ventet og jeg beklager ventetiden frem til nu. 

Når det er sagt, så er vi glade for, at vi nu kan tilbyde denne efterspurgte løsning, som vi også har lovet at melde ud omkring her på vores forum. 

Jeg ønsker dig en god dag😊


Det virker stadig ikke, samme skærm kommer frem at uret ikke understøttes,  SGW4

Jeg opsiger jeres crap og finder noget andet 

 


Virker ikke og kundeservice kan ikke finde ud af det heller, sagde det kun understøtter samsung telefoner, så prøvede det. Virkede heller ikke. fire år forsinkelse for det her?


Virker ikke og kundeservice kan ikke finde ud af det heller, sagde det kun understøtter samsung telefoner, så prøvede det. Virkede heller ikke. fire år forsinkelse for det her?

Hahaha der kan du se Kasper, det virker stadig ikke. 

Bølge bæ og saftevand, farveller Yousee 

 


Har samme problem uret understøttet ikke og har prøvet support både hos Yousee og Samsung. 

Synes godt nok det er op af bakke 😉

Håber snart de for det til at virke 


Har samme problem uret understøttet ikke og har prøvet support både hos Yousee og Samsung. 

Synes godt nok det er op af bakke 😉

Håber snart de for det til at virke 

Hvordan kan man finde ud af om ens mobilabonnement understøtter tilkøb ? SmartWatch-abonnement. 

 


Det virker stadig ikke, samme skærm kommer frem at uret ikke understøttes,  SGW4

Jeg opsiger jeres crap og finder noget andet 

 

Virker ikke og kundeservice kan ikke finde ud af det heller, sagde det kun understøtter samsung telefoner, så prøvede det. Virkede heller ikke. fire år forsinkelse for det her?

Hahaha der kan du se Kasper, det virker stadig ikke. 

Bølge bæ og saftevand, farveller Yousee 

 

Har samme problem uret understøttet ikke og har prøvet support både hos Yousee og Samsung. 

Synes godt nok det er op af bakke 😉

Håber snart de for det til at virke 



Hej @Armydk og @biofrek 

Jeg beklager, at jeres skriv er røget under radaren her🤔 Tag mig gerne en anden gang.

Send gerne en privatbesked, hvis I fortsat har brug for hjælp, så prøver jeg at hjælpe med en løsning for jer. Jeg har ikke hørt, at der skulle være generelle problemer.

God dag. ​​​​​​​


Her er en vigtig gotcha som forhåbentligt kan spare et par læsere for en masse tid og frustration:

Den nuværende implementation hos YouSee kræver at aktiveringen af abonnementet sker via en Samsung Galaxy telefon. Efter aktivering kan en anden telefon i princippet tages i brug, men du vil i første omgang skulle finde adgang til en Samsung Galaxy telefon for at foretage bestillingen af Smartwatch abonnementet. Denne information fremgår så vidt jeg kan se hverken af dokumentationen på hjemmesiden eller af kundeservicemedarbejdernes knowledgebase på skrivende stund.


Og hvad med Galaxy watch 3????


Det understøttes ikke, om det kommer kan der ikke herfra forummet svares på.


Her er en vigtig gotcha som forhåbentligt kan spare et par læsere for en masse tid og frustration:

Den nuværende implementation hos YouSee kræver at aktiveringen af abonnementet sker via en Samsung Galaxy telefon. Efter aktivering kan en anden telefon i princippet tages i brug, men du vil i første omgang skulle finde adgang til en Samsung Galaxy telefon for at foretage bestillingen af Smartwatch abonnementet. Denne information fremgår så vidt jeg kan se hverken af dokumentationen på hjemmesiden eller af kundeservicemedarbejdernes knowledgebase på skrivende stund.

Fandeme ærgerligt at jeg først se denne tråd nu. Har siddet med YouSee support i to dage og er netop flyttet over til YouSee, for at kunne bruge mit Watch4. Og får så bare beskeden, at jeg skal bruge en Samsung telefon.

 

Kære YouSee: det var da sidste gang, nogensinde, at jeg forsøger mig med at være kunde hos jer. Nu må jeg så vente endnu en måned og flytte over til et selskab der kan finde ud af at supportere smartwatches.


I øvrigt er det kun 3, Telia og Telenor der officelt supporterer Samsung watches, jf. Samsung selv. De samarbejder ikke med TDC/YouSee, hvilket formentlig er årsagen til, at de er kommet op med den her skod løsning.


Jeg får fejlkode 5000 hver gang jeg forsøger at konfigurere min Smartwatch4 Classic efter at have fulgt anvisningerne til punkt og prikke.

Hvordan kan det mon være?


Det er desværre ikke et YouSee problem men derimod Samsung som kræver at man bruger deres eget økosystem til at aktivere eSIM. Samme oplevelse vil man få hvis man forsøger hos feks. 3. 


God ide at læse dette inden køb af Galaxy Watch

 

IOS Kompatible Galaxy ure

De fleste Galaxy-ur modeller kan bruges med din iOS-enhed via Bluetooth. Det er dog kun nogle ure, der kan tilsluttes Galaxy Watch iOS-app. Listen nedenfor har flere detaljer:

  • Galaxy Watch3: Kompatibel med iOS via Bluetooth og Galaxy Watch iOS-appen.

  • Galaxy Watch: Kompatibel med iOS via Bluetooth og Galaxy Watch iOS-appen.

  • Galaxy Watch Active: Kompatibel med iOS via Bluetooth og Galaxy Watch iOS-appen.

  • Galaxy Watch Active2: Kompatibel med iOS via Bluetooth og Galaxy Watch iOS-appen.

 

Assorterede Galaxy ure, der er kompatible med iOS
 
  • Gear S2 , Gear S3 , Gear Sport: Kompatibel med iOS via Bluetooth og Galaxy Watch iOS-appen. For iPhone 6S og 6S+, der kører iOS 10 og nyere, kan forbindelsen til Gear være ustabil.

  • Gear Live , Gear Fit 2 , Gear Fit2 Pro: Kompatibel med iOS kun via Bluetooth. For iPhone 6S og 6S+, der kører iOS 10 og nyere, kan forbindelsen til Gear være ustabil.

  • Galaxy Fit: Kompatibel med iOS kun via Bluetooth. Kræver iPhone 7 og nyere modeller, der kører iOS 10 og nyere versioner. 

  • Gear 1 , Gear 2 , Gear S , Gear Fit, Galaxy Watch4, Galaxy Watch4 Classic, Galaxy Watch5, Galaxy Watch5 Pro: Ikke kompatibel med iOS.


Jeg må også i YS butikken med mit Watch 4, da kun dele af dens funktioner virker med min iphone.