iPhone 14 er landet og kan bestilles hos YouSee

iPhone 14 er landet og kan bestilles hos YouSee

Hvis du endnu ikke har opdaget det, så er iPhone 14 modellerne landet, og de kan bestilles/købes allerede i dag..

De nye modeller er

  • iPhone 14 
  • iPhone 14 Plus - Leveres fra den 7 Oktober
  • iPhone 14 Pro
  • iPhone 14 Pro Max

iPhone 14 Pro og iPhone 14 Pro Max kommer med Apples helt nyt Bionic 16 chip som giver endnu bedre ydeevne til telefonerne. Apple har også givet kameraet på Pro modellerne et KÆMPE bump up fra 12MP i sidste års model til hele 48MP i år.

Der er også kommet en ny line up af Apple Watch, så vi nu har Apple Watch 8, Apple Watch SE 2 genration og det helt nye Apple Watch Ultra - Alle kan bestilles nu, men Apple Watch Ultra leveres først fra den 23 September.

 

Se mere og bestil iPhone 14 telefonerne her

 

Hvad synes du er det bedste ved en iPhone?😊

Hvornår mon man kan gå ned i nærmeste Yousee butik og købe en 14 Pro Max og få den med hjem? Sølv 128GB.

Jeg har brugt iPhones siden 7 eller 8`eren kom ud. Men selv om man har fri tale, bruger jeg den slet ikke til at ringe til nogen, har en anden mindre telefon også…


Køber telefon uden at bruge den til at ringe til nogen, hvorfor så have en,? Temmelig underligt.


Feks. E-mails, men hjemme bruger jeg den til at følge tennis scores og når jeg ikke er hjemme, se på Facebook m.m.


Så er den jo bare en Tablet med extra Feature.


Hvorfor skulle jeg bruge den til at ringe til noget, da jeg pt. har en anden telefon, men var ved at tale med dem om jeg på den ene eller anden måde kunne nøjes med Fiber herhjemme…er ret dyrt det jeg har nu! En tablet har jeg også liggende, men ikke brugt den de sidste ca. 10 år.


Har også Fiber, kan ikke få YS på anden måde. Antenneforeningen er Allente.


Hvornår mon man kan gå ned i nærmeste Yousee butik og købe en 14 Pro Max og få den med hjem? Sølv 128GB.

Jeg har brugt iPhones siden 7 eller 8`eren kom ud. Men selv om man har fri tale, bruger jeg den slet ikke til at ringe til nogen, har en anden mindre telefon også…

Hej @Jorn-Hansen 

Hvis de har været på lager så fra i fredags.

Skal du have den nye? 😊