Spørgsmål

Yousee Webmail - kommer ofte ikke ind i min mailbox, loop

Jeg er ved at være så træt af det her problem. Det er noget der har eksisteret lige siden mailboxen har været en ting.

Ret simpelt, du prøver at komme ind på din mailbox efter du er logget ind, men i stedet for at bringe dig videre, så er det som om den bare refresher siden i stedet. Så skal man vente i en ukendt mængde minutter før man prøver igen, og så kommer man måske videre.

Der er ingen indikation på at noget er galt, så hvad er det der foregår, og kan vi ikke lige få det fixet nu hvor der er gået flere år med det her problem?

Jeg har 2 mailbox, 1 primær og 1 gammel som jeg ikke bruger. Nogen gange prøver jeg for sjov at se om jeg kan komme ind på min nummer 2, hvilket så tager mig videre (og jeg så skal genlære hvordan i al verden man “logger ud”, så jeg kan komme tilbage til min mailbox oversigt - men det er et helt andet problem).

Denne tråd kan ikke kommenteres

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @totrider

Jeg kan se du mangler svar her, så jeg byder lige ind! :relaxed:

Fejlen er kendt i forhold til iOS-enheder og i Google Chrome Mobile og Safari Mobile browseren. 

Vores udviklere arbejder på en løsning, men der er pt. ikke nogen specifik dato for en rettelse. 

Som alternativ kan du sætte mailkontoen op i mailprogrammet på din telefon, hvis ovenstående er den konstallation, du bruger webmail på. 
Opsætning af mail på din iOS-enhed 

Jeg bruger Google Chrome på PC, så hvis det er samme problem bør det tilføjes til listen. Nu har jeg som sagt oplevet det her problem i mange år og har gjort 1 observation, som godt nok kunne være et rent tilfælde.

Jeg valgte på et tidspunkt bevidst at skifte koden til min mailbox, bare for at se om det skulle have nogen effekt. Efter koden var ændret, oplevede jeg ikke det her problem i en længere periode, men i løbet af denne uge er det helt stukket af. Pludselig er det HVER gang jeg har skulle ind og checke min mail først på dagen, og det er vildt frustrerende når man har noget vigtigt der skal hentes derinde, så duer det ikke at der er uvished om hvor lang tid man skal vente før man kan komme ind. Mailboxen er jo fuldstændig useless så, og det er ikke hvad jeg betaler for.

Jeg bruger desuden Lineage Os - en variation af Android til min smartphone, men tænker nok jeg selv kan finde ud af det work-around du foreslår.

Igen, det her burde være fixed for flere år siden og burde være top prioritet efter min mening. Jeg er jo flyttet hjemmefra og har færdiggjort universitetet m.m siden jeg oplevede det første gang i sin tid, ca. 2013 +/-

Omdømme 7
Badge +9

Hej @totrider 

Så er der ikke tale om en fejl, men en sikkerhedsforanstaltning. 

Problemet kan, som du nævner, skyldes at der forsøges at hentes mail ned med et forkert login (POP-brugernavn eller adgangskode). Fra en eller anden enhed. Derfor er det vigtigt, at koderne er afstemt på alle enheder, hvor din konto er sat op.

Bliver det ved at drille, så kontakt os gerne nærmere på f.eks. facebook privatbesked, så vi kan se nærmere på sagen. 

@Kasper 

Så det du siger er at fordi en eller anden random person prøver at få adgang til min mail, så fucker det med min egen adgang? Jeg bruger udelukkende webmail til at checke mails, har ikke noget mail program installeret, og det har jeg aldrig haft.

Omdømme 5
Badge +9

@Kasper 

Så det du siger er at fordi en eller anden random person prøver at få adgang til min mail, så fucker det med min egen adgang? Jeg bruger udelukkende webmail til at checke mails, har ikke noget mail program installeret, og det har jeg aldrig haft.

Er der nogen special grund til du kun bruger webmail? Hvis du logger ind på fremmede computere, kan din email stadig hænge i den, medmindre man sletter cache.

For at slippe for dine problemer med webmail, kan du installere Thunderbird (gratis) og bruge denne.

Fungerer supergodt, du skal bare starte programmet, så er du på.. Det vil sikkert kunne løse dine frustrationer :smiley:  

@PeterA4 
Ret simpelt, det er praktisk at man bare kan åbne en browser på sin stationær, bærbar eller mobil, uanset hvor man er henne, og uden at skulle bruge et program, når man gerne vil tilgå sin mail. Jeg har aldrig haft nogen årsag til at skulle bruge et mailprogram. Det er også rart at have den slags ting i skyen.

Selvfølgelig kan jeg bruge et separat program til at gå udenom problemet, men det burde jo ikke være nødvendigt, og er ikke en rigtig løsning.

Omdømme 7
Badge +10

Der er da ingen problemer med udelukkende at bruge Web Mail, har brugt G mail i snart 20 år uden et eneste problem, bruger det ikke på en klient, helt unødvendigt.