Svar

yousee tv og film loader

Jeg kører en 10.3.4 på en iPad, som ikke kan opdateres mere. YouSee tv-appen står og loader når vi trykker os ind på en kanal. Jeg har forsøgt at slette appen og installere igen. Jeg har forsøgt at logge ud og ind igen. Jeg har genstartet iPaden. Jeg har lavet en hard reset. Vores tv-signal fungerer fint. Der er fint internet på iPaden. Den kan afspille DRTV appen og andre videoer fint.

Jeg testede på en anden iPad, som har en endnu ældre version. 9.3.5. Der virkede appen fint 🤷🏼‍♂️
Andre forslag til hvad jeg kan gøre for at gå førstnævnte iPad til at kunne afspille tv-kanalerne?

icon

Bedste svar af Kasper 22 February 2021, 15:06

Hej @kasper.andreasen 

Så vidt jeg lige kan se i App Store under Oplysninger om kompabilitet, så skal du faktisk op på iOS 12 eller nyere, før vi kan gararantere, at appen kører optimalt:thinking:

Det selvfølgelig spøjst, at det virker på den endnu ældre iPad… Men ja, du har sådan set prøvet det du kunne.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

...

… 🤷🏼‍♂️

Er der et brugbart svar til dette spørgsmål?

Omdømme 7
Badge +7

Jeg tror du har gjort hvad dette forum kan foreslå at prøve.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @kasper.andreasen 

Så vidt jeg lige kan se i App Store under Oplysninger om kompabilitet, så skal du faktisk op på iOS 12 eller nyere, før vi kan gararantere, at appen kører optimalt:thinking:

Det selvfølgelig spøjst, at det virker på den endnu ældre iPad… Men ja, du har sådan set prøvet det du kunne.

Hej Kasper

Ja, jeg har også læst det med kompabiliteten. Det var bare spøjst, at det der virkede den ene dag, sluttede den anden uden der var foretaget opdateringer. Derudover at appen fungerer på en ældre iOS. Og så må jeg sige, at det er vildt nok, at man minimum skal op i en iOS 12, men det er jo lige så meget Apples skyld, tænker jeg. 

Omdømme 7
Badge +7

Kan kun se det som udelukkende være æblemandens skyld. Når det nu er sagt, så er der samme problem med Android, der skal det ligeledes minimum være et bestemt OS version der kan bruges.

Besvar