YouSee Tv & Film og VPN-forbindelse


Omdømme 7
Badge +9

Har du problemer med at afspille på en VPN-forbindelse? 

Hvis du har problemer med at afspille YouSee Play enten på tv.yousee.dk eller via YouSee Play-appen, skal du sikre dig, at du ikke er på en VPN-forbindelse. 

Der gælder nemlig nogle specifikke regler omkring, hvor i verden du må se og bruge YouSee Play.
Når du bruger et VPN (Virtual Private Network), så kan du skjule eller sætte din lokation til et andet sted end Danmark. Derfor er det et krav fra vores indholdsleverandører, at deres indhold ikke må vises, når du bruger en VPN-forbindelse, der skjuler din lokation.

Hvis du arbejder hjemmefra, så kan din arbejdsgiver stille som krav, at du skal bruge deres VPN-forbindelse. Det vil sige, at du ikke kan bruge YouSee Play på din arbejdscomputer.

Hvis du oplever nedenstående fejl, skal du blot logge af din VPN-forbindelse og sætte afspilningen i gang igen. Så kan du fortsætte med at bruge YouSee Play.
 

 


7 Kommentarer

Badge +1

Der står at man kan se tv i 30 dage ad gangen, men hvad skal der til, før at man kan starte forfra på 30 dage?

 

Omdømme 7
Badge +9

Musik kan man godt høre, så hvorfor ikke TV?

I må da kunne tjekke folk er i Danmark?

Omdømme 7
Badge +9

Musik kan høres i alle lande, men grundet rettigheder, så kan Film og TV kun bruges i EU, derfor er der spærret for brug af VPN således at rettighederne kan overholdes. Er der installeret VPN på enheden, så skal den deaktiveres for at kunne bruge You See TV, det gælder også selv om man er hjemme.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg afbryder aldrig min VPN på den ene iPad og PC no matter hvad, må se det på telefonen.

Men spørgsmålet er, man kan vel på en alle anden måde, tjekke jeg er i Danmark…

Jeg har ikke sat det så jeg har en udenlandsk IP, men til et sted her i DK.

Omdømme 7
Badge +9

Det kan man måske ikke når der er en VPN installeret, men den kan som skrevet deaktiveres når App/Web TV bruges.

Jeg sidder lige nu i Mexico, og forsøger at få Yousee Tv til at virke via VPN, hvilket jeg ofte har gjort tidligere, men det virker ikke. Hvad skal jeg gøre for at kunne se Tv under mit ophold her 4 uger?

Omdømme 7
Badge +9

Jeg sidder lige nu i Mexico, og forsøger at få Yousee Tv til at virke via VPN, hvilket jeg ofte har gjort tidligere, men det virker ikke. Hvad skal jeg gøre for at kunne se Tv under mit ophold her 4 uger?

Hej Henrik 

Du kan ikke længere se YouSee web-tv via VPN. Derfor skal du finde en anden løsning på dit ophold. 

Årsagen er beskrevet i selve artiklen her ovenfor.

Besvar