Svar

YouSee musik understøttes dette til Garmin Smartwatch (Music)


Kære YouSee


Jeg har set mig lun på flere smartwatch fra Garmin, som understøtter lagring af sange på uret. Det vil sige uret kan afspille downloadet sange fra Deezer og Spotify, uden telefonen er tilkoblet, da sangene er downloadet til offline tilstand.
Er dog i tvivl om Garmin understøtter YouSee Musik app'en? Kan ikke læse noget om det i Garmin vejledningen, udover de beskriver at tredpartsudbyder understøttes, dog uden at specificere hvilke.

Så spørgsmålet er: Kan YouSee app'en anvendes med offline tilstand (download) på Garmin smartwatches i Music serierne?
icon

Bedste svar af Kasper 27 January 2023, 08:56

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Dette er et bruger til bruger forum, ikke en kontakt til You See, der er planer om understøttelse af andre end Apple, men det kan ikke herfra siges hvornår. Kontakt You See for afklaring af dit spørgsmål.

Fil du svar? 

jeg har nemlig samme spørgsmål, og kan ikke finde svar på Yousee siden

Omdømme 2
Badge

Jeg søger også app til Garmin Ur som jeg har fået.

 Udviklere kan lave apps til Garmin IQ store.. ville være lækkert med en Yousee musik app. Er der noget på vej mon?

Omdømme 7
Badge +9

Jeg søger også app til Garmin Ur som jeg har fået.

 Udviklere kan lave apps til Garmin IQ store.. ville være lækkert med en Yousee musik app. Er der noget på vej mon?

Hej @BH81 

Det er desværre ikke umiddelbart noget der er lige om hjørnet. 

Hvordan går det med youSee Musik på Garmin Smart Watch ?

Omdømme 7
Badge +9

Hvordan går det med youSee Musik på Garmin Smart Watch ?

Hej @OneMoment 

Der er desværre fortsat ikke nogle konkrete planer om en understøttelse af Garmin urene i forhold til YouSee Musik. 

Da jeg gik over til yousee var et af mine krav netop at jeg kunne downloade til mit garmin ur - så det er virkelig træls 

Omdømme 7
Badge +9

Det undersøger man da på forhånd hvis det er vigtigt, i stedet for at finde ud af det efterfølgende. En Google søgning henviser til denne tråd.

Jeg spurgte sælgeren inden køb og fik at vide at det kunne man, så det undersøgte jeg selvfølgelig 

Omdømme 7
Badge +9

Så blev det ikke undersøgt tilstrækkeligt.

Besvar