Svar

YouSee Musik og Google Assistant / Home


Omdømme 4
  • Udforsker
  • 24 kommentarer
Hej! Kunne i ikke arbejde på at understøtte Google Assistant / Google Home? Har pt. Spotify, men kunne spare det abonnement væk, hvis i understøttede Google Assistant.

Bruger det pt. til at afspille musik hjemme og i bilen (Android Auto), uden at røre anlægget.
icon

Bedste svar af Kasper 26 April 2021, 10:50

Se original

133 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Vides ikke.

Yousee Musik er så uendeligt langsomme om at implementere "nye" funktioner der gør deres service nem og brugbar og som man forventer at en musikapp i 2022 understøtter.

Omdømme 7
Badge +9

Yousee Musik er så uendeligt langsomme om at implementere "nye" funktioner der gør deres service nem og brugbar og som man forventer at en musikapp i 2022 understøtter.

Kan du ikke være lidt mere konkret?  Tag f.eks. dine manglende funktioner op med YouSee på deres Facebook side. 

Yousee Musik er så uendeligt langsomme om at implementere "nye" funktioner der gør deres service nem og brugbar og som man forventer at en musikapp i 2022 understøtter.

Kan du ikke være lidt mere konkret?  Tag f.eks. dine manglende funktioner op med YouSee på deres Facebook side. 

Jeg har kontaktet dem med alle mine forslag og problemer, men du kan jo se på denne 3 år gamle tråd hvor hurtigt de rykker.

Der er stadig problemer med at musikken pauser et par sekunder når man tilføjer sange til sin kø mens man spiller via Google Cast.

Man kan stadig ikke lave sin kø om til en playliste uden at skulle gøre det sang for sang.

Det er ikke sjældent at det musik jeg søger ikke findes i appen.

Via Google Cast når min kø er slut starter den forfra i 3 sekunder for så at stoppe og starte en ny sang.

Jeg er som andre interesseret i at benytte Yousee Musik via Google Home/Assistant. 

Ud fra svar i denne tråd, lyder det til,  at det ikke er muligt.

 

I min søgen på en løsning, ser jeg at I sælger Nest Audio, og reklamerer for streaming af Yousee Musik på enheden, hvordan hænger det sammen?

Er meningen at den blot skal bruges som en "dum" Bluetooth højttaler, eller er der fundet en løsning, så man kan starte musikken med "Hey Google"?

https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/google/nest-audio/

Omdømme 7
Badge +9

Da den har BT, så kan den jo derved udmærket bruges til You See musik via BT forbindelsen, det er den eneste måde at den kan bruges i den forbindelse, da stemmestyrings delen ikke understøttes.

Badge

Noget nyt i denne sag?

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Baard 

Desværre ikke! Lige nu, er der ikke konkrete planer om at det er noget vi kommer til at understøtte. 

Besvar