Svar

YouSee Musik og Google Assistant / Home


Omdømme 4
  • Udforsker
  • 24 kommentarer
Hej! Kunne i ikke arbejde på at understøtte Google Assistant / Google Home? Har pt. Spotify, men kunne spare det abonnement væk, hvis i understøttede Google Assistant.

Bruger det pt. til at afspille musik hjemme og i bilen (Android Auto), uden at røre anlægget.
icon

Bedste svar af Kasper 26 April 2021, 10:50

Se original

133 Kommentarer

Badge

Radiomanden hvordan kan du vide dig sikker på  dette. har du insiderviden Eller gætter du bare?

Omdømme 7
Badge +9

Det ser da sådan ud, den ene part vil og den anden vil ikke. Det er Discovery om igen, den ene vil men ikke den anden.

Badge

Det kan jo lige så godt være yousee der ikke vil som det kan være google.  vi har jo før oplevet at yousee ikke vil samarbejde.

 

så hvor ligger din viden...

Tror det er begge parter

  1. Google lukker jo BARE  ikke lige måske ca 750000 bruger ind uden de får noget til gengæld, da de har deres egen musik univers  som folk jo betaler for hvis de ikke vil høre reklame hver 6 minut. 
  2. .   YouSee eller Nuuday vil sikkert ikke betale det beløb som Google vil have, YouSee betaler jo i forvejen koda for den musik de har, så det kan blive en dyr omgang for YouSee..
  3. og man kan jo bruge GA / GH med YouSee musik man skal bare igennem ens mobil - tablet eller PC, men så virker det også indtil man vil skifte genre eller artist.
Badge

Yousee vil ikke en skidt for deres kunder. andet end at hæve priserne og forringe servicen. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det står dig frit for at opsige, så har du ikke noget at klage over, eller du får måske andet at klage over, valget er dit og dit alene.

Yousee vil ikke en skidt for deres kunder. andet end at hæve priserne og forringe servicen. 

Har du i det hele taget YouSee som udbyder ? 

hvis du er så utilfreds hvorfor skifter du så ikke ?

 

Omdømme 7
Badge +9

For at kunne skrive her på forummet, så kræves det at der haves et af abonnementerne fra You See.

Kurt. Du skal skrive under det der citeres ikke i citatet.

Hej ved ikke hvad der er gået galt jeg har gjort som jeg plejer 

Jeg ved godt man skal have et YouSee abonnement men man skulle ikke tro han havde et så sur hab er på dem ;) 

Badge

Desværre er det sådan at jeg er tvunget til at ha e yousee.  men hva gør også dig til kloge Åge.

siden er vel 7kke kun for ros.  det er vel tilladt at give ris hvis det er det man vil uden at det så skal være galt.

 

yousee har såååå mange grunde til at gøre deres service bedre. både for små og store Kunder.  

 

 

Badge

Der er jo svært at besvare et spørgsmål der er så gammel, men kan jo spørge til om der er nyt i sagen??

Omdømme 7
Badge +9

Når det sker kan man ikke undgå at høre/læse om det.

Derfor, at der burde ryddes op i forældet indlæg, som alligevel ikke giver mening. Hvis indehaveren af indlæg ikke har besvaret eller kommenteret på løsning. Det fylder mere end det gavner.

Omdømme 7
Badge +9

Derfor, at der burde ryddes op i forældet indlæg, som alligevel ikke giver mening. Hvis indehaveren af indlæg ikke har besvaret eller kommenteret på løsning. Det fylder mere end det gavner.

Det har vi jo været inde på, og der vil blive se på det.

Derfor, at der burde ryddes op i forældet indlæg, som alligevel ikke giver mening. Hvis indehaveren af indlæg ikke har besvaret eller kommenteret på løsning. Det fylder mere end det gavner.

Det har vi jo været inde på, og der vil blive se på det.

Det glæder mig, så YouSee-Teamet kan bibeholde deres troværdige og fremragende forum, så det ikke bare ender ud i en snik snak forum.

Omdømme 7
Badge +9

Hej 

Denne tråd har en del visninger og kommentarer og emnet er noget, som er efterspurgt af flere brugere. 

Det fremhævede svar er desværre fortsat virkeligheden. Derfor er mit svar fremhævet, så man nemt kan se det, hvis man kommer ind på forum og leder efter svaret. 

Skulle vi på et tidspunkt få realiseret denne integration, så vil vi nok også lave en nyhedsblog om det her på forum.

Noget nyt, der er gået 3 år.

 

Omdømme 7
Badge +9

Hvis der var ville du vide det, det vil alle der er interesseret i det vide.

 Som Kasper skrev: Skulle vi på et tidspunkt få realiseret denne integration, så vil vi nok også lave en nyhedsblog om det her på forum.

Har lige fået en sådan Google Nest Audio, men kan selvfølgelig ikke få Yousee Music til at virke, præcis som i alle skriver.

Men jeg troede, at dette var i orden, da Yousee skriver det på deres reklame for Google Nest
 

Google Nest Audio - Fantastisk lyd, der kan styres med stemmen

Specifikationer på Google Nest Audio:

  • Farver: Chalk / Charcoal
  • Højttalere: 0,75¨ diskanthøjttaler, bashøjttaler
  • Stemmeopkald med Duo og Meet
  • Stream musik fra YouSee Musik, Spotify mm.
  • Lyt til dit indhold i flere rum
  • Foretag opkald og udsend fælles beskeder
  • Kabinettet er fremstillet af 70% genanvendt plast
  • Beskyttelse af privatliv
  • Indbygget Google Assistent
  • Indbygget Chromecast til audio
    https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/google/nest-audio/1205/80gb/kontant/
Omdømme 7
Badge +9

Da den har Chromecast Audio, må det vel kunne gøres på den måde.?

Omdømme 7
Badge +9

Har lige fået en sådan Google Nest Audio, men kan selvfølgelig ikke få Yousee Music til at virke, præcis som i alle skriver.

Men jeg troede, at dette var i orden, da Yousee skriver det på deres reklame for Google Nest
 

Google Nest Audio - Fantastisk lyd, der kan styres med stemmen

Specifikationer på Google Nest Audio:

  • Farver: Chalk / Charcoal
  • Højttalere: 0,75¨ diskanthøjttaler, bashøjttaler
  • Stemmeopkald med Duo og Meet
  • Stream musik fra YouSee Musik, Spotify mm.
  • Lyt til dit indhold i flere rum
  • Foretag opkald og udsend fælles beskeder
  • Kabinettet er fremstillet af 70% genanvendt plast
  • Beskyttelse af privatliv
  • Indbygget Google Assistent
  • Indbygget Chromecast til audio
    https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/google/nest-audio/1205/80gb/kontant/

Da den har Chromecast Audio, må det vel kunne gøres på den måde.?

Lige præcis - det er stemmestyringsdelen vi ikke understøtter, men der bør kunne castes til højtalere fra YouSee Musik appen, ligesom med Chromecast. 

Jeg ved det virker:relaxed:

Ahh. Den havde jeg ikke fanget, og ja det virker. Tak til jer begge :)

God jul

Har i fået You See musik app til at virke til Google Home, Hay Google? 
Vi har en Google Nest Hub og kan ikke få You See musik ned på den sådan lige umiddelbart.

Omdømme 7
Badge +9

Det er der intet nyt om, det vil ikke kunne ubdgås at vide når der er. Der kan som skrevet bruges Chromecast

Det er der intet nyt om, det vil ikke kunne ubdgås at vide når der er. Der kan som skrevet bruges Chromecast

Også Chrome cast til Google Nest Hub? 

Besvar