Svar

YouSee Musik og Google Assistant / Home


Omdømme 4
  • Udforsker
  • 24 kommentarer
Hej! Kunne i ikke arbejde på at understøtte Google Assistant / Google Home? Har pt. Spotify, men kunne spare det abonnement væk, hvis i understøttede Google Assistant.

Bruger det pt. til at afspille musik hjemme og i bilen (Android Auto), uden at røre anlægget.
icon

Bedste svar af Kasper 26 April 2021, 10:50

Se original

133 Kommentarer

Hej igen 

Jeg forstår frustrationen til fulde over ventetiden på en integration, som man har ønsket sig længe. 

Selvom det kan virke som langt ude i fremtiden, så er det dog positivt, at der er et samarbejde med Google, så vi kan få realiseret integrationen. 

Det er vel reelt et ? om pris er det ikke ? eller det vil i måske ikke svare på ;) 

det kan jo selvfølgelig også være noget med rettigheder “skide Coda”  ;) sorry sproget 

Hej Alle 

Hermed en update på YouSee Musik og Google Home integrationen.

Status er, at vi pt. er i gang med et samarbejde med Google med henblik på at kunne tilbyde YouSee Musik integration med Google Home systemet og Google Voice support. Vi sigter efter første halvdel af næste år.

 

TROR I SElV PÅ DET ???

Nej tror ikke på dem mere så derfor har jeg startet en undersøgelse om hvor mange der på grund af deres svar ( Vi sigter på om et ½ år det kommer ) ville skifte udbyder med de samme fordele .Det er et svigt og et tegn på vi kunder ikke betyder noget .. De har skrevet det samme i 2 år nu …

Pt har jeg fået kontakt fra 578 mobil kunder ved yousee på div medier …

Grunden er at de ikke vil betale for det !!!

 

 

Vil også regne med at det er prisen det er galt med Google vil sikkert have en del mill for det og det vil YouSee moderselskab Nuuday nok ikke betale, og Google har jo selv en musik afd så de lukker ikke bare “lige”  ca  7-800000 gratise kunder ind ..

Hvis det kun er et spørgsmål om penge må YouSee jo ligge udgiften over på abonnementet. Den er i forvejen alt for høj i forvejen til deres konkurrenter så kr. 10,00 eller ej gør ingen større forskel. Vigtigt er det at YouSee musik kan bruges sammen med Google Assistenten som er super smart og nærmest skræmmende.

Hvad finder i ud af? 

Ville også gerne have en status fra yousee om hvordan forhandlingerne forløber.

Omdømme 7
Badge +9

Der kan skrives direkte til You See på deres FB side, de er ikke så ofte med her på forummet.

Ville også gerne have en status fra yousee om hvordan forhandlingerne forløber.

Hvilke forhandlinger ? tror du da der er nogen ? 

Det er pt. stadig ikke sket noget på den front? Det er ikke muligt for mig at etablere tilknytning mellem YouSee Musik og Google assistent. Det er ærgerligt. 

Det er pt. stadig ikke sket noget på den front? Det er ikke muligt for mig at etablere tilknytning mellem YouSee Musik og Google assistent. Det er ærgerligt. 

 

Uh, jeg læste tråden som gammel debat. Beklager! 

Er det mon Sonos der har fat i et par sydlige legemsdele på Yousee siden de er de eneste der har Yousee Musik?
Hvis det er, så må Yousee da snart indse at der er mange flere der har Google Home end folk der har Sonos? - og de så når et meget større publikum ved at satse Google!

Hej! Kunne i ikke arbejde på at understøtte Google Assistant / Google Home? Har pt. Spotify, men kunne spare det abonnement væk, hvis i understøttede Google Assistant.

Bruger det pt. til at afspille musik hjemme og i bilen (Android Auto), uden at røre anlægget.

hvad er status nu ? pr 16. marts 2021 kommer yousee musik på Google Home????

Omdømme 7
Badge +9

Det er der intet nyt om. En ting er sikkert når det kommer så vil det blive meldt ud.

Hej @Ajth 

Der er desværre ikke noget mere konkret end det der allerede kan læses i tråden her.

Hej Kasper 

Noget nyt? I princippet er der jo kun ca. 4 måneder til at det skal være kørende. 

Dernæst, når youSee musik kan integreres følger Telmore Musik så automatisk med?

Det er jo baseret på samme platform bare med et andet layout.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Som bekendt kunne vi godt tænke os at lave en YouSee Musik integration til Google Home, men det er desværre ikke lykkedes at få realiseret i samarbejde med Google, som ellers var håbet. 

Derfor er der desværre pt. ingen konkret tidshorisont på projektet. 

Jeg beklager den lidt triste melding her, men som er den status, der for nuværende er. 

(Opdateret d. 26/4, 2021.)

Hej Alle 

Som bekendt kunne vi godt tænke os at lave en YouSee Musik integration til Google Home, men det er desværre ikke lykkedes at få realiseret i samarbejde med Google, som ellers var håbet. 

Derfor er der desværre pt. ingen konkret tidshorisont på projektet. 

Jeg beklager den lidt triste melding her, men som er den status der for nuværende er. 

(Opdateret d. 26/4, 2021.)

Det er da i det mindste ærligt.. Men sikke noget øv! Vi må finde andre alternativer. 

Omdømme 1

Det er selvfølgelig ikke kun YouSee’s skyld at det ikke er muligt…... men det er godt nok sløjt af begge parter!

Hej Alle 

Som bekendt kunne vi godt tænke os at lave en YouSee Musik integration til Google Home, men det er desværre ikke lykkedes at få realiseret i samarbejde med Google, som ellers var håbet. 

Derfor er der desværre pt. ingen konkret tidshorisont på projektet. 

Jeg beklager den lidt triste melding her, men som er den status, der for nuværende er. 

(Opdateret d. 26/4, 2021.)

Tror jeg vil havde været virkelig overrasket hvis det lykkes nu har stået på i nogle år efterhånden, men selvfølgelig kan det lade sig gøre at lave en YouSee Musik integration til Google Home men nok et ? om hvor stor en pengepung TDC skulle finde frem. Og som de nok ikke vil betale for, og fra Googles side er det jo nok at man lukker ikke bare lige ca 700 - 900000 kunder ind uden at få sig betalt for det da de jo selv har en musik tjeneste, Ja Spotify er der Men hvad har de mon betalt Google for det ;) 

Og YouSee musik / Telmore Musik kan bruges sammen med GA/GH man skal bare lige bruge sin mobil/Tablet eller pc for at starte det op..

Det er selvfølgelig ikke kun YouSee’s skyld at det ikke er muligt…... men det er godt nok sløjt af begge parter!

Ja det er det 

Men hvis du nu ejede Alphabet og du skulle lukke skal vi sige 600000 nye kunder fra et andet firma som også har en musik tjeneste som vel ca 90% af deres kunder har ret til at bruge, og her snakker vi måske om 1,5 mill bruger. Og det vil så måske betyde at de kunder vil du som ejer af Alphabet miste, HVAD vil du have for det ?? 

Til 99 kr pr md x 12 =1188 x eks 600000 = 712,800,000 det er mange penge ;) 

Det kunne nemt være en af grundene 

Omdømme 1

Det er selvfølgelig ikke kun YouSee’s skyld at det ikke er muligt…... men det er godt nok sløjt af begge parter!

Ja det er det 

Men hvis du nu ejede Alphabet og du skulle lukke skal vi sige 600000 nye kunder fra et andet firma som også har en musik tjeneste som vel ca 90% af deres kunder har ret til at bruge, og her snakker vi måske om 1,5 mill bruger. Og det vil så måske betyde at de kunder vil du som ejer af Alphabet miste, HVAD vil du have for det ?? 

Til 99 kr pr md x 12 =1188 x eks 600000 = 712,800,000 det er mange penge ;) 

Det kunne nemt være en af grundene 

Helt enig i dine betragtninger. Men ser man bort fra det kommercielle, så passer Google Home og Yousee Musik sammen som hånd i handske og det burde bare fungere. Og det er super irriterende at det ikke gør. Jeg fortsætter nok bare som nu med at starte det via mobilen/tablet. 

Det er selvfølgelig ikke kun YouSee’s skyld at det ikke er muligt…... men det er godt nok sløjt af begge parter!

Ja det er det 

Men hvis du nu ejede Alphabet og du skulle lukke skal vi sige 600000 nye kunder fra et andet firma som også har en musik tjeneste som vel ca 90% af deres kunder har ret til at bruge, og her snakker vi måske om 1,5 mill bruger. Og det vil så måske betyde at de kunder vil du som ejer af Alphabet miste, HVAD vil du have for det ?? 

Til 99 kr pr md x 12 =1188 x eks 600000 = 712,800,000 det er mange penge ;) 

Det kunne nemt være en af grundene 

Helt enig i dine betragtninger. Men ser man bort fra det kommercielle, så passer Google Home og Yousee Musik sammen som hånd i handske og det burde bare fungere. Og det er super irriterende at det ikke gør. Jeg fortsætter nok bare som nu med at starte det via mobilen/tablet. 

Ja det gør jeg også og vælger man evt sine favoritter kan man spille musik længe og skifte mellem numre osv, man kan bare ikke sige spil Kim Larsen.

Hej Alle 

Som bekendt kunne vi godt tænke os at lave en YouSee Musik integration til Google Home, men det er desværre ikke lykkedes at få realiseret i samarbejde med Google, som ellers var håbet. 

Derfor er der desværre pt. ingen konkret tidshorisont på projektet. 

Jeg beklager den lidt triste melding her, men som er den status, der for nuværende er. 

(Opdateret d. 26/4, 2021.)

Tak for ærligt svar - rimelig øv- måske noget med rettigheder?? men nu ved vi hvor vi står pt. 

Men kan heldigvis bruge Google produkterne som alm. Bluetooth højtaler. Ikke 100% optimalt til smarthome men musik kan da høres f.eks via yousee musik.

Badge

så status er at igen igen har yousee livet noget til deres forbruger som de ikke har kunne overholde.  super god service..  

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er jo Google der er stopklodsen.

Besvar