Spørgsmål

Yousee Musik og Chromecast audio


Hej,

Jeg har problemer med at musikken giver et hak hver gang man ændrer noget i app'en. F.eks. som at tilføje et nummer til køen eller slå 'loop' til.

Jeg kører på en Samsung S10e.

Mvh. Ulrich

5 Kommentarer

Jeg oplever nøjagtig det samme som Ulrik beskriver. Har YouSee intentioner om at se på dette? 
vh Jeppe

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Hvad sker hvis Chromecast tages fra i TVet og sluttes til igen 

Og hjælper det intet at sætte til 50 Hertz altså Chromecast.

Samme problem og eksisteret, siden jeg købte min første Chromecast tilbage i 2016(ish). Er galt både med Android og iOS smart devices. Chromecast Ultra koblet op via Ethernet og øvrige Chromecast Audio/Video via WiFi på Linksys router (EA2700 og senest EA8500).

Løsningen hedder Spotify… 😉 Pjat, det kunne være rigtig fint, hvis youSee ville kigge på dette. 🙂

Vi har samme problem.
Omdømme 5
Badge +7
Hej ulrich

Det lyder underligt. Det er ikke lige en problemstilling, jeg er stødt på før, men fortsætter det, skal der klart ses nærmere på det.

Prøv gerne at slette app'en, genstarte telefonen og hent den på ny. Forhåbentligt hjælper det på det, men hvis ikke, sidder vores support klar til at hjælpe. Se mere her: https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar