Svar

Yousee Musik, Hvordan blokerer man et nummer eller en kunstner?

Jeg er glad for Yousee Musik, jeg syntes at playlistefunktionen er god og at jeres automatiske dj funktion generelt er fin til at finde musik i samme stil.

MEN: Nogle gange er den DJ altså ret forvirret og vælger noget rigtig mærkelig musik igen og igen, og IGEN!

1. Clawfinger: NIGGER
  2. Niravana: et eller andet selvmord
  3. Diverse tuderok.

Fedt nok at der er meget at vælge imellem men når jeg hører musik til arbejdet er det godt nok træls at få kastet det der i hovedet, igen og igen og IGEN!

Hvordan blacklister eller blokerer man for et nummer (eller evt. en kunstner????)

icon

Bedste svar af Kasper 13 July 2021, 10:25

Hej @SimonLN 

Tak for din feedback. 

Du kan ikke blokere/blackliste et nummer.

Du kan gøre som  @Radiomanden  skriver, det her med at oprette playlister for at undgå, at du bliver præsenteret for musik, som du finder upassende. 

Ønsket om en blokeringsfunktion, samt din feedback, vil jeg meget gerne tage med videre herfra. 

Rigtig god dag:relaxed:

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Man kan jo lave sin egen liste med det man vil høre, så slipper man for at blive irriteret over at der er noget man ikke vil høre.

Andre forum brugere kan komme med andre forslag.

Jeg er fint tilfreds med at høre alt muligt, især i stil med det jeg valgte da jeg lavede playlisten.

Problemet er når den automatiske DJ funktion får en prop og vælger noget helt andet der bare ikke er til at holde ud at høre på, og det er de samme irriterende numre hver gang af en eller anden årsag.

Omdømme 7
Badge +7

Netop af den grund kører jeg med egne playlister, så der der kun hvad man selv har valgt, Ind imellem bruges også andre faste playlister.

Så du har det samme problem med at den automatiske DJ vælger fin musik 95% af tiden men at de sidste 1-5% er enormt irriterende og at det er de samme numre kommer igen uanset hvad du fjerner eller tilføjer til playlisten?

Omdømme 7
Badge +7

Bruger ikke og har aldrig brugt automatisk genererede lister.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @SimonLN 

Tak for din feedback. 

Du kan ikke blokere/blackliste et nummer.

Du kan gøre som  @Radiomanden  skriver, det her med at oprette playlister for at undgå, at du bliver præsenteret for musik, som du finder upassende. 

Ønsket om en blokeringsfunktion, samt din feedback, vil jeg meget gerne tage med videre herfra. 

Rigtig god dag:relaxed:

Mange tak Kasper.

Jeg er glad for at i har et bredt udvalg, men det kunne være rart med en dislike knap eller lignende så den automatiske dj funktion ikke bliver ved med at tilføje de samme irriterende numre:thumbsup:

Omdømme 7
Badge +7

Mange tak Kasper.

Jeg er glad for at i har et bredt udvalg, men det kunne være rart med en dislike knap eller lignende så den automatiske dj funktion ikke bliver ved med at tilføje de samme irriterende numre:thumbsup:

Selv tak, tager det med videre! :relaxed:

God dag:sunglasses:

Besvar