Spørgsmål

YouSee Musik driller når man tilgår den via browser

Hej,
Jeg er rigtig glade for jeres app, der fungerer upåklageligt. Men når man tilgår YouSee Musik via en browser oplever jeg en del problemer uanset hvilken browser jeg benytter. Musikken kan finde på at stoppe midt i det hele og skippe videre til en ny sang, hvor samme problem derefter opstår igen. Dette sker med sange/playlister der uden problemer spiller via appen. Er der noget jeg kan gøre eller er det en generel fejl?

MVH Camilla

Denne tråd kan ikke kommenteres

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Hej blot en  forespørgsel hvad, hvis du afspiller musik fra andet sted YouTube. 

Oplever du så samme, eller er det kun youSee Musik på PC,en der driller

God dag,

Jeg har lige testet, og YouTube fungerer uden problemer, så det er kun YouSee Musik der driller :)

God dag til dig også.

Omdømme 6
Badge +5

Hej ja ok mit forslag er nok, prøv at kontakte youSee engang. på 70704040. https://kundeservice.yousee.dk/contactus 

De kan hjælper dig videre. 

Du kan prøve  at genstarte din Router engang, om det hjælper.

Hvis Nej er det givet kun youSee, der kan hjælpe dig videre.  

God dag og Tak, 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @CamillaKudahl 

Fik du løst problemet? 

Det er ikke fordi du ikke er logget ind og den så kun afspiller 30 sekunder pr. sang? :relaxed:

Omdømme 6
Badge +5

Hej @CamillaKudahl 

Fik du løst problemet? 

Det er ikke fordi du ikke er logget ind og den så kun afspiller 30 sekunder pr. sang? :relaxed:

Ja det ville jo give en fornuftig forklaring, I henholdt til at stoppe midt i det hele og skippe videre til en ny sang,   :relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det slog mig lige, da jeg kom forbi tråden :relaxed: Det kunne jo være…

Omdømme 6
Badge +5

Ja, det slog mig lige, da jeg kom forbi tråden :relaxed: Det kunne jo være…

Ja Kasper er i hvertfald en god Ponit, og Jeg tilstå gerne have, jeg så ikke lige tænkt på som det første.

Men du har nok ret, 

God dag,