Spørgsmål

Yousee musik app - til appel TV sæt igang

Kom nu igang med mulighed for Yousee musik via appel TV - så vi ikke behøver at køre via det trådløsnetværk 

Denne tråd kan ikke kommenteres

17 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Kom nu igang med mulighed for Yousee musik via appel TV - så vi ikke behøver at køre via det trådløsnetværk 

Hej er nok begrænset, hvad Brugerne her kan gøre Jeg kunne finde dette link  lige pt Men det kender du.https://apps.apple.com/ne/app/yousee-musik/id1108892163#?platform=ipad

Det er jo muligt at høre Teknisk Support, hvor langt de er i forløbet eller det er noget som er på Tegnebrættet med hensyn til App til TV.et.

På 70704040. https://kundeservice.yousee.dk/contactus 

Måske andre Bruger har forslag. 

Omdømme 7
Badge +7

Der her ikke være hørt om sådanne planer, hverken her på forummet eller på deres FB side, så det vil jeg ikke mene vil komme, der er til de øvrige platforme, det dækker da behovet for flertallet.

Der var før en del tid siden et spørgsmål på FB om musik App til TV, og svaret var at det var der ingen planer om.

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Næ jeg har hellere ikke hørt meget om Musik App. Er givet mere TV og Film som ofte høres om

Omdømme 7
Badge +7

Kan ikke tro at der kommer Musik App til andre enheder end dem der allerede er til.

Omdømme 6
Badge +5

Kan ikke tro at der kommer Musik App til andre enheder end dem der allerede er til.

Næ samme her, 

@lordfynbo - linket er en app til iPhone/iPad --- ikke til Appel Tv.

Yousee, første app til Appel Tv, indholdt også youseeMusik - Yousee fjernet efterfølgenden youseeMusik fra tv appen, da der skulle komme en selvstændig youseeMusik app til appeltv - det er nu over fem år siden… 

har youseeMusik app på mobile, og kan vi den køre på appeltv og andre højtaler, men det ville nogle gang være nemmer hvis Youses fik lavet den app, som de lovede da De fjernet youseeMusik fra youseeTV appen  

Omdømme 7
Badge +7

Der har aldrig været musik på Film/TV App'en, der har været musik på Cisco boksene.

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Hej Nej linket er ikke til Appel Tv. 

Ja der var youSee musik app i Cisco Boksen. husker jeg.

Men den er hellere ikke integreret i Ys humax 4000 tv-boks. Den blev så vidt fravalgt.

Mit Sony er også af ældre Dato, køre også fra youSee app Mobil over til TV.

Kan dog så købe en Ubs pind med nye software. og muligvis bruge App på TV.

Jeg aner ikke hvorfor der ikke er lavet, en Musik app til Appel TV. Kan godt se det ville være smart for dem som har Appel Tv. Bestemt.

Omdømme 7
Badge +7

Det kan gøre via Airplay eller via BT til en Reciver eller anden lydkilde.

Omdømme 6
Badge +5

Det kan gøre via Airplay eller via BT til en Reciver eller anden lydkilde.

Når ok Tak 

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det er da ikke så besværligt.

ja, ved godt at det kan køres over airplay, men det begrænser hvad du benytter mobilen til samtidige - hvis du spiller et spil kommer lyden med fra spillet 

Og I kan se at yousee - tidligere hade en yousee musik via deres tv app  

- det fjernet Yousef efterfølgenden 

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det var som det ses på Cisco boksene. Det var på fra da You See overtog dem fra TDC. Der er ingen indikering at det bliver implementeret på Humax.

@Radiomanden

jeg kunne via samsung tv og appel tv app (har aldrig haft Cisco boksene) - men pludselig fjernet yousee - yousee musik fra tv appen, med lovning om der ville komme en selvstændig youseemusik app, til appel tv (nok også crome,...). - link med YouTube video, var for at vis at det tidligere var muligt...

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke mere TV fra You See, (lidt over et år siden), men har ellers haft Humax boks fra den første dag de kom og det er mange år siden, der har aldrig været musik på dem. Har også fra 2011 til 2019 haft Samsung TV, der har ikke været en You See App på det.

Der har dog været en app til Samsung smart TV - (smart hub) - boligforening hade opsagt den fast aftale med Yousee, så hade ikke TV fra Yousee.

- men vi der hade bredbånd fik en “rabat kode” til en film fra Yousee movie (online eller via app “på tv’et”) og hade ikke appel TV på det tidspunkt, derfor ved jeg det var via Tv’et. Der var på appen med Yousee movie, også radio og Yousee Music (var ikke TV på appen til Samsung TV - men YouTube TV boks video var den bedste jeg kunne finde, uden at jeg skulle trawle millioner af YouTube videoer).

Først stoppede Yousee først servicen af appen på Samsung, og lidt efter forsvandt Yousee Music også (omk. 2015) lovning om der ville komme en løsning, (ser ud til at Yousee nu helt er forsvundet fra Samsung apps) - jeg har dog i mellem tiden fået appel TV 4K (omk 2017-8) - og håbet løsningen lå her… Yousee var dog lidt langsom med en app. - da den kom var det stadig uden Yousee Music, der var stadig lovning om, at der kom en løsning. Og venten stadig….