Spørgsmål

Yousee musik app kan ikke oprette forbindelse via Wifi.


Appen virker fint med mobil data.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret appen.

Jeg har nulstillet netværksinstillinger.

 

Desvære uden resultat.

Håber nogen har en god idé til at løse problemet.

 


Denne tråd kan ikke kommenteres

27 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Har du prøvet at slette appens data og cache? Så vidt jeg husker er det på en Android: indstillinger, lagring, app... 

Omdømme 7
Badge +7

Er det et You See abonnement. ? Hvis ja, så bruges der ikke Data når der bruges You See musik.

Bruger jeg data, når jeg hører YouSee Musik?

Nej - med et mobilabonnement hos os kan du lytte løs på YouSee Musik uden at bruge data.

https://kundeservice.yousee.dk/musik/problemer/faq#data

:relaxed: Enig med Slangefar. 

Men er det Din youSee Musik app, der ikke kan eller din Chromecast. blot for en ordens skyld.

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo uden betydning, der bruges som skrevet ikke Data hvis det er på et You See abonnement.

Omdømme 7
Badge +7

Der er tale appens data og IKKE mobil data eller WiFi data. 

Jeg bruger Sonos højtalere. 

Jeg kan godt afspille fra spotify men ikke fra yousee musik.

Når jeg deaktivere wifi og lader telefonen bruge mobil data, så virker det på telefonen.

 

I appen kan jeg ikke ryde cache. Jeg kan kun gennemtvinge stop. Det har jeg prøvet og det gør ingen forskel.

Omdømme 7
Badge +7

Der er tale appens data og IKKE mobil data eller WiFi data. 

Bruger jeg data, når jeg hører YouSee Musik?

Nej - med et mobilabonnement hos os kan du lytte løs på YouSee Musik uden at bruge data.

Omdømme 3
Badge

Har også SONOS..

Bruger du SONOS app eller bare YouSee app til at afspille ?

 

Har opdaget at hvis man bruger SONOS app så lyden MEGET bedere.. 

Du skal bare tilføje YouSee i SONOS logge ind og så køre bussen ;) 

 

Desuden behøves intet andet en wifi til at afspille musik.. Det underordnet om der bruges data og Chromecast/andre enheder bruges slet ikke..

Jeg bruger Sonos højtalere. 

Jeg kan godt afspille fra spotify men ikke fra yousee musik.

Når jeg deaktivere wifi og lader telefonen bruge mobil data, så virker det på telefonen.

 

I appen kan jeg ikke ryde cache. Jeg kan kun gennemtvinge stop. Det har jeg prøvet og det gør ingen forskel.

 

Du kan prøve at afinstillere din musik app, og genstarte din enhed og instillere appen på ny. 

 

God aften, 

Omdømme 7
Badge +7

Som det kunne forstås på første indlæg, så har TS prøvet det.

Har også SONOS..

Bruger du SONOS app eller bare YouSee app til at afspille ?

 

Har opdaget at hvis man bruger SONOS app så lyden MEGET bedere.. 

Du skal bare tilføje YouSee i SONOS logge ind og så køre bussen ;) 

Jeg bruger Sonos app. Det plejer at virke. Det virker faktisk stadig med Spotify.

Omdømme 7
Badge +7

Appen virker fint med mobil data.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret appen.

Jeg har nulstillet netværksinstillinger.

 

Desvære uden resultat.

Håber nogen har en god idé til at løse problemet.

 

Har du prøvet at genstarte din router? 

Omdømme 3
Badge

Har også SONOS..

Bruger du SONOS app eller bare YouSee app til at afspille ?

 

Har opdaget at hvis man bruger SONOS app så lyden MEGET bedere.. 

Du skal bare tilføje YouSee i SONOS logge ind og så køre bussen ;) 

Jeg bruger Sonos app. Det plejer at virke. Det virker faktisk stadig med Spotify.

Hmm… Har også oplevet div udfordringer men så virker det igen noget tid efter… 

Hvilken app bruger du, der 2 nemlig… En sort og en gul… Den gule burde være den du skal bruge.. 

Du kan finde lidt løsninger hvis du læser anmeldelser…

 

Desuden kan du ikke bruge SONOS app uden wifi, så forstår ikke helt det med det virker uden wifi ? Altså med mindre du har det nye med airplay… Det vigtigt du har styr på hvad du bruger for at afspille… 

Omdømme 7
Badge +7

Jeg går da ud fra at der menes Mobilen.

Jeg bruger Sonos højtalere. 

Jeg kan godt afspille fra spotify men ikke fra yousee musik.

Når jeg deaktivere wifi og lader telefonen bruge mobil data, så virker det på telefonen.

 

I appen kan jeg ikke ryde cache. Jeg kan kun gennemtvinge stop. Det har jeg prøvet og det gør ingen forskel.

 

Du kan prøve at afinstillere din musik app, og genstarte din enhed og instillere appen på ny. 

Der kom et godt forslag fra PW. :relaxed:

God aften, 

Det er prøvet.

Takker.

Har også SONOS..

Bruger du SONOS app eller bare YouSee app til at afspille ?

 

Har opdaget at hvis man bruger SONOS app så lyden MEGET bedere.. 

Du skal bare tilføje YouSee i SONOS logge ind og så køre bussen ;) 

Jeg bruger Sonos app. Det plejer at virke. Det virker faktisk stadig med Spotify.

Hmm… Har også oplevet div udfordringer men så virker det igen noget tid efter… 

Hvilken app bruger du, der 2 nemlig… En sort og en gul… Den gule burde være den du skal bruge.. 

Du kan finde lidt løsninger hvis du læser anmeldelser…

 

Desuden kan du ikke bruge SONOS app uden wifi, så forstår ikke helt det med det virker uden wifi ? Altså med mindre du har det nye med airplay… Det vigtigt du har styr på hvad du bruger for at afspille… 

Det er den gule. 

Det var for at se hvilken funktion, der ikke virker i Yousee musik og det er tilsyneladende ku afspilning via wifi.

Jeg bruger Sonos højtalere. 

Jeg kan godt afspille fra spotify men ikke fra yousee musik.

Når jeg deaktivere wifi og lader telefonen bruge mobil data, så virker det på telefonen.

 

I appen kan jeg ikke ryde cache. Jeg kan kun gennemtvinge stop. Det har jeg prøvet og det gør ingen forskel.

 

Du kan prøve at afinstillere din musik app, og genstarte din enhed og instillere appen på ny. 

Der kom et godt forslag fra PW. :relaxed:

God aften, 

Det er prøvet.

Takker.

Ok Ja har du prøvet som Slangefar, skriver at  genstarte din router

Appen virker fint med mobil data.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret appen.

Jeg har nulstillet netværksinstillinger.

 

Desvære uden resultat.

Håber nogen har en god idé til at løse problemet.

 

Har du prøvet at genstarte din router? 

Ja, routeren har været genstartet.

Omdømme 7
Badge +7

Her er hvordan man med Samsung og Android 11 nulstiller app data og app cache:

1. Indstillinger

2. Batteri- og Enhedspleje

3. Lagring

4. Avanceret  (ved at trykke de 3 prikker) 

5. Musik og lyd

6. YouSee musik app

7. Ryd data og Ryd cache

For ikke så længe siden kom der en dårlig opdatering af Corona appen. Den satte Corona appen ud af drift. Brugte man ovenstående trick virkede den igen. Folk som ikke brugte dette trick måtte vente på en opdatering. 

 

Faktisk kan man gøre noget ret enkelt, og at Gå i app oplysniger og finde.

Google Play-Tjenster, og lagrig og klik nede i Admin.lager og Ryd alle data. 

Her er hvordan man med Samsung og Android 11 nulstiller app data og app cache:

1. Indstillinger

2. Batteri- og Enhedspleje

3. Lagring

4. Avanceret  (ved at trykke de 3 prikker) 

5. Musik og lyd

6. YouSee musik app

7. Ryd data og Ryd cache

For ikke så længe siden kom der en dårlig opdatering af Corona appen. Den satte Corona appen ud af drift. Brugte man ovenstående trick virkede den igen. Folk som ikke brugte dette trick måtte vente på en opdatering. 

 

Hej Slangefar, jeg har en Samsung Galaxy A52s 5G. er det lidt anerledes i menuen.

I  Batteri- og Enhedspleje. Har jeg så Ram også. Der rydder jeg op virker fint.

Og samme i Google Play-Tjenster, et tip jeg fik fra Huawei engang.

God aften.   

 

Omdømme 7
Badge +7

Faktisk kan man gøre noget ret enkelt, og at Gå i app oplysniger og finde.

Google Play-Tjenster, og lagrig og klik nede i Admin.lager og Ryd alle data. 

Det skal ikke gøre for alle apps. Man skal logge på sine apps igen. Det er vigtigt både app data og app cache slettes for den enkelte app. Det svarer til at nulstille sin browser for bestemte sites. 

Faktisk kan man gøre noget ret enkelt, og at Gå i app oplysniger og finde.

Google Play-Tjenster, og lagrig og klik nede i Admin.lager og Ryd alle data. 

Det skal ikke gøre for alle apps. Man skal logge på sine apps igen. Det er vigtigt både app data og app cache slettes for den enkelte app. Det svarer til at nulstille sin browser for bestemte sites. 

Jeg har altid i flere år, gået i Google Play-Tjenster. På mine mobiler. Mine adgangs koder osv. har altid være bevaret og stædig gemt.  Jeg har aldrig miste noget.

Har aldrig skulle indtaste dem igen. hverken hos youSee eller andre tjenster :relaxed:

Men jeg skriver kun hvad jeg gør. er frit for hvad andre valger at gøre bestemt.

Var blot et forslag, Men du har ret Slangefar. man skal tænke sig om. hvad og hvor man rydder op. enig.

God aften.

 

Her er hvordan man med Samsung og Android 11 nulstiller app data og app cache:

1. Indstillinger

2. Batteri- og Enhedspleje

3. Lagring

4. Avanceret  (ved at trykke de 3 prikker) 

5. Musik og lyd

6. YouSee musik app

7. Ryd data og Ryd cache

For ikke så længe siden kom der en dårlig opdatering af Corona appen. Den satte Corona appen ud af drift. Brugte man ovenstående trick virkede den igen. Folk som ikke brugte dette trick måtte vente på en opdatering. 

 

Det lykkedes at finde det og rydde cachen. Desværre er intet ændret.

Omdømme 3
Badge

Beklager skrev noget vås, men kan åbenbart ikke slette en besvarelse men kun rette i den :)