Spørgsmål

Yousee Musik Android Auto / Carplay fejl og mangler


Følgende er testet i en Citröen C3 med iPhone Xr og Samsung Galaxy S9+ og “fejlene” er eksakte matches på tværs af de to systemer. Kan man forestille sig at der snarest kan blive opdateret på noget af det?

  1. Yousee musik på både AA og Carplay har af uforklarlige ikke mulighed for at vise mere end de første 50 numre af en playliste. (resten af sangene afspilles ikke, de er bare væk)
  2. “Bland” knappen blander ikke noget som helst - den afspiller bare de 50 sange i lineær rækkefælge. Man kan dog efterfølgende selv slå shuffle til i afspilleren.
  3. Hvis man slår shuffle til - afspilles alle numrene i en blandet rækkefølge - desværre er det ALTID præcis den samme “blandede” rækkefølge. Der er altså ikke meget tilfældighed over det...
  4. Det er ikke muligt at søge efter en sang med fx voice command. Man kan udelukkende afspille prædefinerede lister.

3 Kommentarer

Jeg kan bekræfte ovenstående og det er altså ret irriterende!

Er det noget Yousee ønsker at gøre noget ved? I givet fald hvornår kan vi se forvente et fix?

Jeg lytter til musikken i min Volkswagen Polo 2018 fra Android Auto via Samsung Galaxy S10e.

Er det her noget der bliver bragt videre til udvikling? Der har været opdatering af appen, men intet af ovenstående er blevet ændret.

I øvrigt også testet i en Seat Leon 2021 - samme fejl. Bemærk at det både gælder IOS og Android.

Savner svar fra en medarbejder...

Omdømme 7
Badge +7

Da dette er et BTB forum, må og kan det ikke foreventes at der kommer et svar fra You See.

Besvar