Spørgsmål

Yousee More forsvundet

Hej

Er Yousee More udgået?

Jeg har har Yousse Tv med maks point og internetforbindelse via coax.

Yousee More er ikke tilgængelig når jeg logger ind.

Jeg undrer mig, da jeg ikke er blevet orienteret om det.

Denne tråd kan ikke kommenteres

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Det hedder bare fordele nu, de er

C More og så fire YouSee-produkter: Dobbelt mobildata, Sikkerhed på nettet, YouSee Musik og YouSee Premierefilm.

Det hedder stadigvæk “Yousee More” hos mig.

p205, logger du på med det rigtige brugernavn? :slight_smile:

Omdømme 5
Badge

Det hedder bare fordele nu, de er

C More og så fire YouSee-produkter: Dobbelt mobildata, Sikkerhed på nettet, YouSee Musik og YouSee Premierefilm.

Hvis jeg husker ret. Plejer det ikke at så i venstre side. Dine foredele, når man logger ind på Mit YouSee? Hvis dette skulle være tilfældet, så kan jeg ikke finde det nogen steder.

Omdømme 7
Badge +10

Der er blevet ændret på siderne som du ved.

Omdømme 5
Badge

Der er blevet ændret på siderne som du ved.

Ok, så mon ikke der kommer andre foredele, end dem der allerede er beskrevet?

Det hedder stadigvæk “Yousee More” hos mig.

p205, logger du på med det rigtige brugernavn? :slight_smile:

:relaxed: Ja og Samme her også.

Tak for alle tilbagemeldinger.

Ja, jeg logger på med det rigtige brugernavn og kan se mine regninger osv.

Kan også når jeg logger ind se TV og Film og det virker.

Yousee More er bare forsvundet, og der er intet som minder om fordele, More eller andet.

Min menu:

• Mine abonnementer
  • Regning og betaling
  • Betalingsmetode
  • Bredbånd
  • TV
  • Mailindstillinger
  • Indstillinger
  • Log af

Derunder er der ikoner

Webmail, Tv og Film, Musik

Hvis jeg prøver at starte Musik, så får jeg at vide at jeg ikke har adgang.

Tv og Film fungerer fint.

Så derfor er min mistanke efter jeres svar at YouSee har fjernet min adgang til More uden at give besked.

Tak for alle tilbagemeldinger.

Ja, jeg logger på med det rigtige brugernavn og kan se mine regninger osv.

Kan også når jeg logger ind se TV og Film og det virker.

Yousee More er bare forsvundet, og der er intet som minder om fordele, More eller andet.

Min menu:

• Mine abonnementer
  • Regning og betaling
  • Betalingsmetode
  • Bredbånd
  • TV
  • Mailindstillinger
  • Indstillinger
  • Log af

Derunder er der ikoner

Webmail, Tv og Film, Musik

Hvis jeg prøver at starte Musik, så får jeg at vide at jeg ikke har adgang.

Tv og Film fungerer fint.

Så derfor er min mistanke efter jeres svar at YouSee har fjernet min adgang til More uden at give besked.

Hej p205 Du kan prøve at høre Teknisk Support, I morgen De må kunne hjælpe videre. 

https://kundeservice.yousee.dk/contactus   På Tlf. 70704040.

Omdømme 7
Badge +10

Det virker godt nok for mig med 5 fordele (TV, Inet og mobil)

Det kaldes ‘’You more, Dine fordele’’

Er der lavet ændringer i et eller flere af de YouSee-abonnementer, der haves?

Hvis det er tilfældet og det er mere end helt ubetydelige ændringer, så medfører det at man mister adgang til YouSee More og kun har de faste fordele som er musik til et mobilabonnement, sikkerhedspakken til et bredbåndsabonnement og premierefilm til et TV-abonnement. Men spørg YouSee for at få et sikkert svar. Det kan jo også skyldes at der er sket en fejl hos YouSee.

Omdømme 7
Badge +10

Der er sket ændringer i fordele, mange tjenester er ophørt, da der ikke var mange som brugte dem, de tilbageværende er dem som jeg nævnte i tråden.

:relaxed: Ja Det er rigtigt er ikke alle produkter, der giver adgang til YouSee More.

Sker intet ved at høre Tekniske Support af  om det er fejl eller en ændring osv.

Omdømme 7
Badge +10

Haves der mere end 1 produkt, så er der adgang til de fordele som der er. Nogle er så automatisk med i f.eks Molbil (Musik) og i Bredbånd (sikkerhed) . Har man så f.eks  Bredbånd og TV, så kan der f.eks vælges Musik, selv om man har anden udbyder på Mobil, samt der kan vælges f.eks C More.

Jeg var i går i kontakt med Yousee Kundeservice.

Som kunde med tv med maks point og coax har jeg fremover kun adgang til Yousee Premiere.

Yousee More og øvrige fordele har jeg ikke adgang til mere.

Den ændring har jeg godt nok ikke hørt noget om. Jeg har coax med 10 point + internet. Jeg har fået brev om, at min C More-fordel udskiftes med Paramount+. Hvis der blev lukket ned for mine fordele, tænker jeg, at brevet havde handlet om det.

@Kasper Gør os klogere. Er det her en fejl, eller findes der særlige aftaler, hvor der ikke indgår fordele?