Spørgsmål

Yousee mail crasher

Hvorfor bliver jeg smidt af min yousee mail på alle mine enheder mens jeg arbejder derinde? Det er herefter ikke muligt at logge på igen før efter lang tid. Oplever det både på pc, iPad og iPhone.

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Får du nogen fejlmeddelser? 

Overhovedet ikke. Midt i at jeg skriver en mail skifter skærmbilledet til login siden hvor jeg skal vælge hvilken mailkonto jeg vil åbne. Når jeg klikker på den ønskede konto sker intet og jeg kommer ikke videre. Ingen fejlmeddelelse og samme oplevelse på pc iPhone og iPad. 

Omdømme 7
Badge +7

Går der omkring 2 timer før du kan logge på igen? 

Det passer nok meget godt - har du samme oplevelse eller er tip?

Omdømme 7
Badge +7

Yousee kan lukke din mail i netop 2 timer, hvis nogen forsøger at logge på din mail med forkert kodeord.

Ok - nu skete det igen men det varede mindre end to timer måske 1½. Det skulle da også være mærkeligt om der var andre der forsøgte at komme på min mail stort set hver gang jeg bruger den? Overvejer seriøst at skifte til Gmail men det er lidt bøvlet efter at have haft samme mail i 12 år!

Omdømme 7
Badge +7

Hackere gør det automatisk ud fra en liste af kodeord eller "brute force", hvor de prøver med a så med aa så med aaa osv. Et angreb tager lang tid og endnu længere, når YouSee "straffer" dem med forkert kodeord. Der er ikke noget at gøre end at vente på de giver op. 

Du har muligvis ret - jeg har ikke selv bedre bud selvom det så ikke er de to timer du oprindeligt skrev. Hvis det er tilfældet ændrer det jo ikke en gang noget at ændre password tænker jeg…

Omdømme 7
Badge +7

Det står beskrevet her:

https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/kan-ikke-sende-mail-fejlbesked

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Munken68 

Får du nogle af de fejlbeskeder, som er beskr@Slangefar’s link? :) Hvis ja, markér gerne hans svar som bedste svar :ballot_box_with_check:

Jeg får ingen fejlmeddelelser så jeg ved endnu ikke om det er løsningen. Men tak for hjælpen. 

Omdømme 7
Badge +7

Bruger ikke YouSee webmail meget, men tror ikke den kommer med nogen fejlmeddelelser. Fejlmeddelelserne kommer når man bruger en mail klient som f.eks. Thunderbird. 

Besvar