Spørgsmål

yousee iphone tv app signal stopper

• 9 juni 2020
  • 1 kommentar
  • 57 visninger

Hej 

jeg synes, at det ville være så meget smartere, hvis yousee iphone  tv app signalet ikke stopper, når jeg hopper over i en anden spp, f.eks hvis jeg vil læse en e-mail eller sms, eller hvis jeg lige vil tjekke noget i min kalender. Det kan jeg med youtube premium, så jeg ved, at det kan programmeres. Det er lidt øv, når jeg ser nyhederne, og så forsvinder lyden, fordi jeg lige skifter til en anden app. Det ville være virkelig smart. På forhånd tak. 

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +5

Hej 

jeg synes, at det ville være så meget smartere, hvis yousee iphone  tv app signalet ikke stopper, når jeg hopper over i en anden spp, f.eks hvis jeg vil læse en e-mail eller sms, eller hvis jeg lige vil tjekke noget i min kalender. Det kan jeg med youtube premium, så jeg ved, at det kan programmeres. Det er lidt øv, når jeg ser nyhederne, og så forsvinder lyden, fordi jeg lige skifter til en anden app. Det ville være virkelig smart. På forhånd tak. 

:slight_smile: Hej rumlee, Sker nu ligeså med Android også. om det skyldes det er TV Og Film og live TV ved jeg ikke lige hvis Jeg bruger TV og Film appen. og exempelvis klikke den ned i bunden eller for at åbne en side. af en slag lukker den også ned. Jeg  Har så ikke teste dette på youTube. 

God aften 

Besvar