Spørgsmål

Wifi Airplay android

Hejsa,

Kan man ikke afspille musik fra app'en til WIFI enheder f.eks. Beoplay A9. Det virker fint på IOS enheder?? Modtagerenheden har ikke Bluetooth.

Har naturligvis brugt Google men ingen hjælp at hente :-(

På forhånd tak.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Min Tablet kan fint se Chrommecasten, det er jo over Wi-Fi, men lige hvordan din enhed understøtter det ved jeg ikke.

Jeg kører kun wifi, så ingen chrome cast på denne enhed. Kan fint se mine chrome cast til andre enheder??

Fandt du nogen løsning her ?

Sidder med samme problematik.

Kan godt se chromecasten…

Men ønsker jo at streame via wifi til Beoplay A9 - den kan jeg imidlertid ikke lige umiddelbart finde !?

Omdømme 5
Badge +5

Fandt du nogen løsning her ?

Sidder med samme problematik.

Kan godt se chromecasten…

Men ønsker jo at streame via wifi til Beoplay A9 - den kan jeg imidlertid ikke lige umiddelbart finde !?

Er det link brugbart blindeboy. http://bogoda.custhelp.com/app/answers/answer_view/a_id/14287/loc/da_DK/s/16777227_2670109c75549-6f24-4803-960d-586d68f680f4_SEARCH/prTxnId/2091640591/txnId/2091640591#__highlight 

God aften 

Ikke helt brugbart - er med på hvad den giver af forklaring...MEN:

Jeg sidder med en Beoplay A9 1st gen !

Opdateret til seneste FW/SW.

Fra en Iphone /IOS kan jeg uden videre finde A9 via airplay.

Men fra en anden mobil med Android finder jeg ikke A9 - der skal formentlig en app med DNLA eller lign. til for at finde højttaleren ?

En løsning kan jo være en chromecast audio i phono stikket - men kan det virkelig passe det skal være nødvendigt !

Omdømme 5
Badge +5

Ikke helt brugbart - er med på hvad den giver af forklaring...MEN:

Jeg sidder med en Beoplay A9 1st gen !

Opdateret til seneste FW/SW.

Fra en Iphone /IOS kan jeg uden videre finde A9 via airplay.

Men fra en anden mobil med Android finder jeg ikke A9 - der skal formentlig en app med DNLA eller lign. til for at finde højttaleren ?

En løsning kan jo være en chromecast audio i phono stikket - men kan det virkelig passe det skal være nødvendigt !

Hej :slight_smile: ved ikke om noget her er brugbart. http://bogoda.custhelp.com/app/answers/answer_view/a_id/11748/~/hvordan-s%C3%A6tter-jeg-beoplay-a9-%282nd-generation%29-op-til-et-nyt-netv%C3%A6rk%3F

God dag, 

Besvar