Vi opgraderer YouSee Mail - find hjælp her

Omdømme 7
Badge +7
Har du spørgsmål i forbindelse med opgraderingen af din YouSee webmail, eller er der noget, du er i tvivl om? Så kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål i denne tråd.

(Bruger du kun din mail via mailprogrammer som fx Outlook, vil du ikke opleve ændringer)

Hvordan kan jeg ændre indstillinger på min YouSee Mail?

Hvis du fx vil lave en ny kode til dit mailprogram, oprette en ny mailboks eller slette en eksisterende, skal du tilknytte din YouSee Mail til dit login. Se her hvordan.

Jeg vil gerne skifte mellem mine afsenderadresser. Hvad gør jeg?

Du har flere muligheder:
  • Enten kan du skifte din standard afsenderadresse. Se hvordan her.
  • Vil du gerne hurtigt kunne skifte mellem flere mailadresse, kan du oprette personaer. Læs mere om personaer og hvordan du gør her.
  • Du kan også splitte dine mailadresser op. Det betyder, at hver mailadresse får sin egen, individuelle indbakke. Det betyder dog også, at den mailadresse som bliver flyttet til en ny indbakke ikke har mails, kontaktoplysninger, indstillinger som autosvar og lignende med over. Læs mere og se hvordan du gør her.

Jeg kan ikke logge ind på mit mailprogram fx Outlook

Det kan skyldes, at du skal have en ny adgangskode.
  • Har du et Mit YouSee-login, kan du lave en ny kode der. Se i denne guide, hvordan du gør.
  • Har du ikke et Mit YouSee-login, skal du skrive ind til os for at få en ny kode til dit mailprogram. Det kan du gøre ved at skrive på vores chat hverdage kl. 08:00-15:00.

Du finder chatikonet nede til højre på denne side inden for vores åbningstid.

Er det uden for vores åbningstid, kan du også sende os en mail, så svarer vi så hurtigt som muligt. Send mail til os.

Jeg kan ikke bruge de forskellige mailindstillinger på Mit YouSee. Hvad gør jeg?

Får du en fejlmeddelelse når du fx prøver at oprette en ny mailadresse? Så er det fordi, du ikke er på det Mit YouSee-login, som din mail er tilknyttet. Klik her for at få dine logins tilsendt.

Hvad gør jeg, hvis nogen af mine indstillinger er forsvundet?
Hvis nogle af dine personlige indstillinger er forsvundet, kan du nemt indstille dem igen. Se, hvordan du laver indstillingerne på ny her.

Jeg har mere end én mailkonto. Hvad gør jeg?

Tidligere var det kun muligt at have én gratis indbakke. Men fremover kan du have op til fem forskellige mailadresser med separate indbakker. Se her hvordan.

Mister jeg nogle mails, adresser eller lignende?
Nej, du beholder alle dine mails og mailadresser. Og alle dine mails bliver i de mapper, du har lagt dem i. De mails, du tidligere har lagt i Papirkurven, bliver dog slettet permanent.

Jeg kommer ikke videre fra min mailkontooversigt. Hvad gør jeg?

Kommer du ikke videre fra din mailkontooversigt, når du prøver at komme ind på din mail, kan det være, at du har ændret din kode til dit mailprogram. Ændringen af din adgangskode har slået igennem på dit mailprogram, uden du endnu har indtastet den nye kode. Du er derfor desværre blevet spærret.

For at komme ind på din mail igen:

1. Indtast den rigtige kode til dit mailprogram — den vil dog sige, at du stadig er spærret.
  2. Vent 10 minutter, hvor du stadig er spærret.
  3. På de 10 minutter bliver den nye adgangskode aktiveret og du får adgang til din mail igen.

Indstillinger fra Mit YouSee

Når du bliver opgraderet til den nye mailplatform, skal tre af de indstillingsmuligheder du har, tilgås fra Mit YouSee i stedet for direkte på din mail.
Det gælder:
  • Ny kode til dit mailprogram, fx Outlook eller når du læser mails på din mobil eller tablet via en app.
  • Hvis du vil slette din mailadresse.
  • Oprette flere mailadresser.

Find indstillingerne på Mit YouSee

Opdateret d. 9/5-2019

147 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Nej, det er slut med gratis YouSee mail konto uden YouSee bredbånd . Har du en YouSee mail konto uden YouSee bredbånd, skulle du gerne have modtaget en automatisk generet mail. Du tilbydes her at din YouSee mail konto kan fortsætte, hvis du køber et "mail abonnement". Dette gælder desværre også YouSee kunder med YouSee mobilt bredbånd.

31. oktober er sidste frist for at svare hvis YouSee mail kontoen skal bevares. Hvornår YouSee fjerner konti uden reaktion aner jeg ikke.

Hvis du vil lade din YouSee mail konto leve videre, trykker du (vist nok) på en link i mailen eller ringer til YouSee på 70 70 40 40 senest 31/10.
Omdømme 7
Badge +7
Det ser korrekt ud. Har lige sendt en mail fra netop Thunderbird på port 587, og det fungerede fint. Prøvede også på port 465 som fejlede. Som jeg skrev i en anden tråd arbejder YouSee (TDC) på at opgradere mail platformen frem til 15/12, og det giver sikkert giver nogen gener i perioden.
Jeg har meget svært ved at se, hvad der er blevet bedre... Til gengæld virker det nu som om at det tidligere super velfungerende spam filter er blevet væk. Hvad gør i ved det?
Omdømme 5
Badge +2
YouSee's opgraderede mailaccounts har et spamfilter, som pt ikke kan kobles fra, har en lang række ubehagelige frasorteringer. Og da man ikke kan skaffe sig adgang til spamfilterets indhold uden at logge sig ind på webmailen på YouSee's hjemmeside, så er YouSee's mailløsning i øjeblikket i praksis ubrugelig.
I øvrigt er mailopgraderingen amatøragtigt udført på stort set alle punkter.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, der er mail problemer. Checkede kun indgående på pop3.yousee.dk: port 995 melder certifikat fejl og port 110 melder "server busy".
Omdømme 7
Badge +7
Både port 465 og 587 (udgående mail) melder om certifikat fejl på asmtp.yousee.dk
Omdømme 7
Badge +3
Nu kan man åbne sin nye Webmail i browseren, men der er stadig diverse fejl og særheder.

En ny mailkonto blev midlertidigt oprettet i går i "Mit YouSee" men senere slettet igen da det blev muligt at oprette en konto med det ønskede navn efter at have slettet et alias med samme navn, der kom fra den gamle Webmail. Kontiene står rigtigt i "Mit YouSee" men mærkværdigvis findes den slettede konto stadig og vises i åbningsbilledet til Webmail hvor man vælger konto, og er derfor ikke slettet selv om den ikke figurerer i "Mit YouSee".

Hvordan slettes en konto, der stadig findes selv om den skulle være slettet og ikke vises det sted, hvor man sletter?

Under bredbånd i "Mit YouSee" mangler ajourføring til ny Webmail. Oplysningerne er fra gammel Webmail, der oplistes en række alias'er selv om de alle nu er slettet fra ny Webmail. Til gengæld vises kun den ene mailkonto fra den nye Webmail. Jeg har to fordi en ekstra er oprettet da YouSee havde brugt et forkert navn til den nye mailkonto, YouSee havde oprettet i ny Webmail. Et navn, der er til helt specielle formål og absolut ikke til almindelig post.

Chrome-browseren melder, at webstedet YouSee Webmail ikke er helt sikker, selv om det er en https-side. Kan ikke lige se hvor usikkerheden ligger. Åbnes Microsofts webside med Microsofts Outlook.com-mail melder Chrome, at websteder er sikkert. Selv webstedet med YouSee Forum meldes som sikker.

Der er er uoverensstemmende oplysninger om portnumre mellem oplysninger på "Mit YouSee" og YouSees hjælpetekst. For indgående post (POP3) står der port 995 i hjælpeteksten for opsætning på mailklienter, for indgående post står der port 110 uden oplysning om markering af kryptering på "Mit YouSee" under mailindstillinger, for indgående post mangler oplysningen på "Mit YouSee" under bredbånd i afsnittet om mail.

Det er uheldigt at man ikke kan oprette nye alias'er. Alias'er kan være nyttige bl.a. fordi forskellige mailadresser kan bruges i forskellige forbindelser, således at man nemmere kan komme af med spam ved at slette det alias, som spam sendes til.

Der kan nu oprettes op til 5 mailkonti, som IKKE er det samme som de alias, der fandtes i den gamle Webmail. Det er 5 selvstændige mailkonti med hver sin egen indbakke, hvilket giver mulighed for at flere brugere i samme husstand kan have hver sin egen selvstændige mailadresse og indbakke. YouSee skulle nok have skrevet lidt mere om den mulighed. Hvis der er flere mailkonti og hvis man ønsker at mail skal hentes til en mailklient fra dem alle til samme indbakke og/eller brugerprofil og/eller enhed skal man selv oprette alle kontiene på klienten og indstille kontiene til at aflevere de hentede mails det ønskede sted. Flere mailkonti kan godt lægge hentede mails fra flere mailkonti i indbakken i samme datafil.

Det er ærgerligt at YouSee stadig ikke kan tilbyde IMAP i stedet for POP3. IMAP er efterspurgt af adskillige brugere.
Omdømme 7
Badge +3
Hej @Kasper

Tak for svarene. Her er nogle kommentarer til nogle af svarene, citater fra dine svar er vist med blå farve:

"Hvis du gerne vil tilgå webmail via mobil, så skal du gå i Mit YouSee appen, hvor der linkes til en tilpasset/skaleret version af webmailen, der vil virke og layotmæssigt se normal ud på de fleste enheder. Du finder linket under: Mail -> Bredbånd -> Scroller HELT ned i bunden og trykker pÅ "Gå til din webmail"."
Som standard mangler den tilpassede version på mobil og iPad en del funktioner, bl.a. indstillinger og mulighed for markering af flere mails til bl.a. sletning. Bruges en Chrome-browser kan man skifte til PC-visning og så få det hele med.

"Vi har haft en generel fejl her, der gjorde at man kunne oprette en mailbox med samme navn som aliasset. Dette kan ikke lade sig gøre mere."
Jeg kunne først ikke oprette en ny mailbox med samme navn som aliasset, men slettede derefter aliasset fra den nye mailversion, hvorefter oprettelsen af ny mailbox med samme navn som det slettede alias lykkedes.

"Mailalisser bliver viderført til ny webmail og slettes ikke. De ligger som nu bekendt under Indstillinger -> Konti -> Indstillinger for sendte mails. Der kan de ses."
Det kan mine ikke længere, da jeg har slettet dem i den nye webmail. Har slettet tre aliasser, dels en der ikke anvendes, dels den der nu er oprettet som ny mailbox (se forrige kommentar), og dels en, som YouSee må have oprettet med et brugernummer og teksten "kan.ikke.anvendes" (eller tilsvarende) som domænenavn. Håber ikke at dette giver problemer for YouSee. Har derfor nu to mailboxes, den ene har YouSee oprettet, den anden er den, jeg selv har oprettet. Ingen af dem indeholder nogen alias.

"Vi har ikke fået nogle øvrige meldinger på certifikatfejl sådan lige umiddelbart. Vi har de certifikater der skal være, men vi tager det med videre til undersøgelse ved vores udviklere og tekniske afdelinger, der sidder med webmail."
Det var ikke en certifikatfejl, det var hængelåsen i browserens adresselinie, der var erstattet af et "i" og med en tekst om manglende sikkerhed. Dette optræder ikke længere, så problemet er løst. Kan muligvis have været noget lokalt på min PC.

"Dette får vi rettet til hurtigst muligt." (Om portnumre).
Husk at tilføje sammenhængen mellem portnummer og markering af sikkerhed (SSL m.fl.).
Omdømme 7
Badge +3
IMAP virker nu med YouSee Mail

Som tidligere beskrevet af brugeren nuber2 fungerer IMAP med YouSees nye mailversion. Jeg har lavet afprøvninger i Outlook 2007 på en lidt gammel PC med Windows 7, hvor en IMAP-konto til YouSee Mail kunne oprettes helt uden nogen problemer. Blot har mapperne, bortset fra indbakken og mappen til uønsket e-mail, engelske navne og de kan ikke ændres til danske navne. Det er afprøvet både at sende og modtage mails og gemme en kladde uden at sende den. Det hele fungerede, så det der blev lavet i Outlook stod også i Webmail og omvendt, og det gælder alle mapperne.

Det er en gåde at YouSee skriver at de ikke supporterer IMAP og ikke tilbyder at hjælpe brugerne med opsætningen. Det virker ellers at være ganske ligetil. Mange brugere efterspørger IMAP, enten nævner de det direkte, eller de beskriver problemer hvor løsningen vil være at bruge IMAP.
3) Bonusspørgsmål: Hvorfor filan vælger man et alias som har været inaktivt i årevis som primær adresse, i stedet for en adresse som er flere år ældre og aktiv hver eneste dag? Alternativt, beder kunden markere hvilken adresse man ønsker som primær?

Et bud... Der er en teknisk detalje, de ikke har taget højde for. 1) En bit vender ikke som forventet - og forvirrer deres automatiske process 2) de har glemt en detalje 3) systemet har en teknisk begrænsning 4) det her var bare det nemmeste. 🙂
Omdømme 7
Badge +6
Jeg har de seneste dage opleveret at jeg ikke har modtaget mail med vedhæftede filen. Det virker lidt tilfældig, hvornår jeg modtager henholdsvis ikke modtager mails med bilag, men generelt ser det ud til at være mails jeg sender fra min arbejdsmail. Kan problemet skyldes de igangværende opdateringer? Jeg er netop overgået til NetBasis.

Det skulle ikke have nogen indflydelse på vedhæftede filer.
Ved samtlige online shoppings jeg har foretaget de sidste par måneder, der har jeg ikke haft problemer med at modtage fakturarerne fra dem som vedhæftede PDF filer.
Jeg benytter TDC's mail server, fordi at jeg er gammel TDC kunde.
Omdømme 7
Badge +6
Udgående server: asmtp.mail.dk
Port: 465
Sikkerhed: SSL/TLS

Test mail lige sendt igennem den som jeg har brugt de sidste mange år i Thunderbird og jeg oplever slet ikke nogen problemer.
Den test mail dukkede ret hurtigt op på min Gmail konto.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg prøvede at sende endnu en test mail på port 587. Den var meget tæt på at time ud, men det lykkedes dog at sende mailen. Jeg bruger asmtp.yousee.dk
Omdømme 7
Badge +7
Test mail port 587 virker (asmtp.yousee.dk)
Test mail port 465 fejler (asmtp.yousee.dk)
Badge
Det er blevet så meget ringere og besværligt at læse mails i rækkefølge. Der skal scrolles konstant.
Få nu det lavet, som for få dage siden
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har nu fået den nye Webmail, men desværre har YouSee brugt et forkert alias som primær adresse til den nye Webmail. Den benyttede adresse var lavet til helt specielle formål, ikke til almindelig brug. Hvordan ændrer man dette?

--------
Opfølgning:
Er muligvis ved selv at finde løsningen, da man nu via "Mit YouSee" kan oprette op til 5 mailadresser med egen indbakke. Det ovennævnte forkerte alias var en af de fem adresser. Prøvede så at oprette en ny mailadresse med det ønskede navn, systemet meldte fejl, men det viste sig kort efter at den nye adresse var oprettet alligevel, så fejlmeldingen var altså en fejl. Da Webmail tømmes løbende er der ingen problemer med mail, der skal flyttes eller slettes. Men flere adresser med egen indbakke kræver vel flere kontoopsætninger i den lokale mailklient, hvis en sådan ønskes brugt?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har nu fået den nye Webmail, men desværre har YouSee brugt et forkert alias som primær adresse til den nye Webmail. Hvordan ændrer man dette?
Du kan vist rette det via Mit YouSee (der er et nyt punkt med mail). Jeg har slettet et alias der.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har nu fået den nye Webmail, men desværre har YouSee brugt et forkert alias som primær adresse til den nye Webmail. Hvordan ændrer man dette?
Du kan vist rette det via Mit YouSee (der er et nyt punkt med mail). Jeg har slettet et alias der.

Tak, se min opfølgende tekst i opslaget.
Iøvrigt kan jeg ikke hverken hente eller sende mail for øjeblikket på post1.tele.dk serveren, får en "login failed", hvilket har stået på i flere timer nu. Er der andre der oplever det samme?
Lyder bekendt - modtager også fejlmelding både på PC og IPHONE - talte med Yousee kundeservice i morges og da var de ikke bekendt med fejl og kunne ikke hjælpe - men er vi flere der melder fejl bliver der nok arbejdet på sagen
Iøvrigt kan jeg ikke hverken hente eller sende mail for øjeblikket på post1.tele.dk serveren, får en "login failed", hvilket har stået på i flere timer nu. Er der andre der oplever det samme?

Samme problem på post5.tele.dk :)

Også stadig samme problem her - surt

Har lige læst følgende på Yousee´s facebook side.
"LØSNING!!!!prøv at taste din kode ind igen. på Mit Yousee under mailindstillinger og skift adgangskode, du kan bare skrive den samme igen"
Og det løste problemet hos mig
Omdømme 7
Badge +3

...Der kan nu oprettes op til 5 mailkonti, som IKKE er det samme som de alias, der fandtes i den gamle Webmail. Det er 5 selvstændige mailkonti med hver sin egen indbakke, hvilket giver mulighed for at flere brugere i samme husstand kan have hver sin egen selvstændige mailadresse og indbakke. YouSee skulle nok have skrevet lidt mere om den mulighed. Hvis der er flere mailkonti og hvis man ønsker at mail skal hentes til en mailklient fra dem alle til samme indbakke og/eller brugerprofil og/eller enhed skal man selv oprette alle kontiene på klienten og indstille kontiene til at aflevere de hentede mails det ønskede sted. Flere mailkonti kan godt lægge hentede mails fra flere mailkonti i indbakken i samme datafil.

Har fem aliasser, der så skal konverteres til fem mailkonti.
Ved du hvor der er mere om det?

Man kan godt beholde de nuværende alias'er hvis man er tilfreds med det navn, som YouSee har brugt som primær mailadresse, og man er tilfreds med at alle modtagne mails uanset benyttet alias lander i samme indbakke.

Der viser sig stadig mailproblemer hos YouSee og informationerne fra YouSee er noget sparsomme, så der må tages et vist forbehold for kvaliteten af det, man som bruger kan oplyse her.

Oplysning om muligheden for 5 mailkonti er kun fundet i nedenstående link, og ved at eksperimentere:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/faq

Vælg "Spørgsmål & svar til YouSee Mail" og derefter "Jeg har mere end én mailkonto. Hvad gør jeg?".

Man kan på "Mit YouSee" under "Mailindstillinger" se eksisterende mailkonti og alias på disse, og man kan slette alias og oprette nye mailkonti/mailadresser, men man kan ikke oprette nye alias.

Vil man oprette en ny mailkonto med samme navn som et eksisterende alias må man først slette dette alias.

På "Mit YouSee" kalder man det "Opret mailadresse", men der sker det at der oprettes en ny mailkonto med sine egne mapper m.m.

Henter man sine mails over i en lokal mailklient på PC, tablet eller mobiltelefon og opretter man nye mailkonti/mailadresser, skal man tilføje de nye mailadresser i den lokale mailklient, ellers overføres mails ikke.

Er der flere personer på samme husstand kan det udnyttes på den måde, at hver person kun modtager sine egne mails f.eks. i vedkommendes mobiltelefon.
Omdømme 7
Badge +3
Hejsa.
Jeg har 5 mailadresser tilknyttet min konto. Nu er det en random af dem som er blevet udvalgt til at være min primære mailadresse. Hvordan retter jeg det tilbage til den oprindelige?
Tak :-)

Hej
* Det ser det desværre ikke ud til man kan. I "Mit Yousee" kan du i "Mail indstillinger" slette i dine Mail alias (pas på, kan ikke fortrydes), men ikke lave nye eller skifte Primær konto.
Det ser ud til, at de gamle Mail alias kører videre, så modtagen Mail kommer i den fælles indbakke som hidtil (jeg har 2, der begge virker endnu).
* Hvis du benytter Webmail, kan du godt skifte "udgående mailadresse", dvs. den der står i sendt mail. Men ikke så let som i gl. Webmail:
1. Åbn Webmail (login og klik på en vist mailadresse)
2. Åbn Indstillinger (i den sorte bjælke lige over mail-liste vinduet)
3. Vælg Konti
4. I feltet "Indstillinger for sendte meddelelser" ses en "rulle box", hvor man kan vælge ønsket afsender mail adresse.
5. Slut med "Gem" knappen.
6. Skal du senere sende "fra en anden alias", må du på den igen ("1" til "5").
Venligst
foz

Hej.

Under mailindstillinger på "Mit YouSee" har jeg en knap med teksten "Opret mailadresse". Har du ikke også den? Med den kan man oprette nye mailadresser, som bliver i form af nye mailkonti med deres egne indbakker og øvrige mapper m.v.

Vil man oprette en ny mailadresse med samme navn som et eksisterende alias er man nødt til at slette det gamle alias først, og husk at det ikke kan genoprettes som alias.

Årsagen til at man vil gøre dette kan være at YouSee har brugt en forkert og uønsket mailadresse til den primære mailkonto, de har oprettet. Man kan så selv oprette en ny primær mailkonto med det ønskede navn. Standardbetegnelsen synes at være "Primær mailkonto" for dem alle, men det ser ud til at man selv kan ændre denne betegnelse.

Webmail har en funktion til eksport og import, som går via en fil på den benyttede PC. På den måde kan man kopiere indholdet fra én mailkonto til en anden mailkonto, og så bagefter slette det hvor det ikke skal ligge. Bemærk at det tæller som nye mails i den mailkonto, der kopieres til, således at det hele muligvis bliver hentet igen til en lokal mailklient, hvis man bruger en sådan.

Der er flere oplysninger i tidligere indlæg i denne tråd.
Omdømme 7
Badge +3
I forbindelse med min konvertering af to tidligere alias til to mailkonti (fordi YouSee havde brugt en forkert mailadresse som primær adresse på nyt mailsystem) blev der oprettet en ny mailkonto med et andet navn end et tidligere alias, da dette tidligere aliasnavn ikke kunne bruges til en ny mailkonto. Men det blev efterfølgende opdaget hvordan det tidligere aliasnavn alligevel kunne oprettes som ny mailkonto (ved at slette navnet som alias). Den oprettede mailkonto med det afvigende navn er hermed overflødig, og skulle slettes igen. Dette blev gjort under mailindstillinger i selvbetjeningen, hvor kontoen forsvandt som den skulle.

Men det viste sig at det kun var i selvbetjeningen, at den blev slettet. Selve kontoen er der stadig, og vises i startbilledet til Webmail, hvor man vælger konto, hvor der nu vises tre konti, men der skulle kun være to. Den gør nok ingen skade, men det er noget rod at der er der.

Hvordan sletter man selve kontoen ???
Omdømme 1
Badge
Nåh
Det er siden i onsdags (6 dage) at vi kan ikke hente mails via iPhone, Mac, pc ...
I begyndelsen troede at det var noget med mine apparater ... men så, da jeg logger på webmail (Yousee.mail.dk) ser jeg at der er "noget" i gang ...

Ringede til kundeservice (3 kvarter i telefon - kan det virkelig ikke gøres bedre?) og de siger ... "oh, ja, det kommer til at virke inden 15 december - kan det virkelig ikke gøres bedre?

Man får SMS for så meget andet - kunne man ikke fået besked?

"Du kan bruge webmail ..." siger de - dårlig nødløsning da man bliver ikke notificeret som man gør i iPhones mail og manglende brugervenlighed - kan det virkelig ikke gøres bedre?

Er faktisk overrasket at det kan tage så langt tid med så store gener for brugerne.
Mail er efterhånden en så vigtig del af vores tilværelse - al kommunikation med myndighederne, bank, social, ... sker af den vej.

Det skal kunne gøres bedre!

Mvh
Gaspare
Omdømme 5
Badge +2
YouSee's opgraderede mailaccounts har et spamfilter, som pt ikke kan kobles fra, har en lang række ubehagelige frasorteringer. Og da man ikke kan skaffe sig adgang til spamfilterets indhold uden at logge sig ind på webmailen på YouSee's hjemmeside, så er YouSee's mailløsning i øjeblikket i praksis ubrugelig.
I øvrigt er mailopgraderingen amatøragtigt udført på stort set alle punkter.

Efter yousee's mailstorm (nyt og bedre) er yousee.dk pludselig blandt de domæner, der bliver sorteret fra.
Yousee smid nu det håndklæde i ringen. Det der med mail, det kan I bare ikke. I vil ikke være de første.

Besvar