Svar

Ustabil forbindelse efter nedbrud


Efter et nedbrud på internetforbindelsen i Høng den 17.3.2021 om eftermiddagen, er vi rigtig mange der oplever meget ustabil internet og flere af os har fået skiftet router uden det har hjulpet. 
Andre der kender til problemer og har en løsning, da jeg arbejder hjemme og udfaldet gør, at jeg ikke kan logge på via VPN ?

icon

Bedste svar af Slangefar 21 marts 2021, 12:22

Meld fejlen til YouSee på 70 70 40 40, og få andre med fejlen  til at gøre det samme. Så vil YouSee se det er en generel fejl i området. 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Meld fejlen til YouSee på 70 70 40 40, og få andre med fejlen  til at gøre det samme. Så vil YouSee se det er en generel fejl i området. 

Meld fejlen til YouSee på 70 70 40 40, og få andre med fejlen  til at gøre det samme. Så vil YouSee se det er en generel fejl i området. 

Mange tak for input. 
Fejlen er meldt og Yousee er bekendt med, at det er et større problem, som de knokler på at løse 👍🏼

Besvar