Spørgsmål

udgående post pludselig ude af funktion


Jeg bruger Outlook til mine mails, hvilket hidtil ikke har givet problemer. For 3 dage siden virkede udgående post pludselig ikke  - og kun for min Yousee mail. Jeg får denne fejlmeddelelse: 

 

           “ 550 5.6.0 message considered spam, se forklaring her http://tele.dk/23428 “

Men linket virker ikke, får en ny fejlmeddelelse: 

“Der er sket en fejl

Der skete en serverfejl. Prøv at genindlæs siden ("F5" på Windows, "CMD + R" på Mac). Hvis det ikke virker, må du desværre prøve igen senere.

Vi beklager ulejligheden.”

Hvad sker der? 


14 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3

Jeg vil tro TDC har lukket din udgående mail pga spam afsendt. TDC Postmaster kan lukke op igen. Se på Postmaster.tdc.dk. 

Jeg kan ikke se nogen mulighed for kommunikation med Postmaster. Det er som sædvanlig en lang rejse ud og ind af links, der kører i ring.

Hvordan kontakter jeg og får det rettet?

 

Og tak for dit svar på mit indlæg.

 

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Hej jeg ved ikke om det er brugbart. Kontakt postmaster på tlf. 80 80 25 00.  træffes mandag til fredag ml. 09.00-11.30 og igen ml. 12.30 og 16.00, fredag. 

Ellers er det muligt  at youSee Forum Team har forslag når de kommer forbi her.

Eller kontakt youSee Teknisk support  https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Blot et par forslag. God dag-

Tak. Jeg prøver at ringe

 

Omdømme 6
Badge +5

Tak. Jeg prøver at ringe

 

:slight_smile: Ja håber du for det løst. God dag Perlind. 

Hmm, de har stoppet personlig kontakt. Man kan nu kun maile dem, det har jeg gjort…

postmaster@mail.dk

Omdømme 6
Badge +5

Hmm, de har stoppet personlig kontakt. Man kan nu kun maile dem, det har jeg gjort…

postmaster@mail.dk

Når ok ville mene teknisk support er der. 

Teknisk Support

Alle dage: 8 - 20

Men rigtigt godt, at du er i dialog med dem youSee. 

Åh, ja, jeg brugte ikke det link til teknisk support, du sendte. Det har jeg lige tjekket, og du har ret, jeg prøver i morgen. Tusind tak for din ekspertise.

Omdømme 6
Badge +5

Åh, ja, jeg brugte ikke det link til teknisk support, du sendte. Det har jeg lige tjekket, og du har ret, jeg prøver i morgen. Tusind tak for din ekspertise.

Det var så lidt Perlind, Håber du for det løst. 

Har nøjagtigt det samme problem startende 1/9. Har kontakt til Teknisk Support, der ikke rigtig vil hjælpe - det må være i min ende, Outlook skal opsættes på ny, kontakt Microsoft osv.

Har du Per Lind fundet en løsning?

Til gengæld fik jeg samme/tilsvarende problem, da jeg skulle oprette mit brugernavn til dette forum og med samme mailadresse som i Outlook. Jeg fik fejlen “registration.spam_detection.error” i en RØD bar. Og dette har de netop rettet efter en uge og uden yderligere forklaring. Og derfor kan jeg nu skrive dette indlæg, men udgående mail fra Outlook fejler fortsat :frowning2:

Omdømme 7
Badge +7

TDC kan have lukket for udgående mail pga spam. Læs mere på Postmaster.tdc.dk

Er det denne side https://postmaster.tdc.dk/fejlmeddelser/asmtp/550-5-6-0-spam på Postmaster.tdc.dk du tænker på? Her står intet om “lukket for udgående mail”. Hvilken side beskriver “lukket for udgående mail”? Pft.

Tror jeg må sende en mail på samme måde som Per Lind...

Fejlen er pludselig forsvundet d.d. - jeg har intet foretaget mig i min ende, så “postmaster.tdc.dk” har sikkert ændret et eller andet fx fjernet “lukket for udgående mail pga spam”:smirk:

Besvar