Svar

TV2 Play

Kommer tv2 play med i bland selv pakken? I givet fald er det så fra 1/1 2020?

icon

Bedste svar af Kasper 8 januar 2020, 13:07

Hej @KurtMette 

TV 2 Play kommer til Bland Selv til forået :) 

https://mustsee.yousee.dk/tv2020-bland-selv

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er oplyst at det kommer i bland selv, der er ikke nogen dato fra You See lige hvornår, eller hvor mange points der skal bruges.

Omdømme 5
Badge +5

:relaxed: TV2 Play kommer i Bland Selv, i Følge youSee bliver det i begyndelse af 2020. 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @KurtMette 

TV 2 Play kommer til Bland Selv til forået :) 

https://mustsee.yousee.dk/tv2020-bland-selv

Er det snart muligt for YouSee at oplyse mere præcist, hvornår TV2 Play  bliver tilgængeligt i Bland Selv?

Omdømme 7
Badge +7

Der er ikke en dato på det, kan ikke forestille mig andet end når der er, så vil det blive oplyst.

Badge

Vi kan selvfølgelig have hvert vores syn på service, samt respekt for sine kunder, men vi kunder mister Discovery og tusindvis af kunder går sin vej. Så sættes priserne op, så biksen kan løbe rundt. Os der bliver hos Yousee loves så, at TV2 play kommer til foråret. Om 14 dage er foråret gået og nu skriver i løbet af sommeren ? Skal det så blive slut sommer, eller måske ligefrem efterår ? 

Hvis der er noget vi menneskerne bliver skuffet over, så er det når forventningerne ikke bliver indfriet. Så går endnu flere kunder og så sættes prisen op igen. Har i ikke professionelle folk ansat i ledelsen ? Eller er det bare sådan karl-smarte typer der tror, at man skal lyve sig gennem hverdagen ? 

Nu har jeg siden stop af Discover haft et overskud af point til den skide kanal. Alt imens i høster frugterne af mine ubrugte point, så vokser min utilfredshed. Jeg ved godt, at dem som er ansat til at svare på disse mails, at det ikke er jeres skyld, men der sidder nogle chefer et eller andet sted i yousee som ganske enkelt ikke er deres løn værd. Længere er den ikke. 

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile:  I første omgang skulle TV2 Play komme foråret 2020.

Så i følge youSee er det på ,grund af Covid 19 blevet udsæt til her i løbet af Sommeren.

Jeg vil tror der ikke går så længe før TV2 Play dukker op.

God aften  

Besvar