Svar

TV yousee app logger af

Hej 

Jeg har 2 nye samsung tv (1 år gamle). Med jævne mellemrum (ca. 14 dages mellemrum) logger yousee apps ud og jeg bliver bedt om at indtaste email+kode på ny for at logge ind. Det er meget generende. 

Begge TV logger altid ud samtidigt, så det må have noget med appen at gøre.

Har I en løsning til dette?

Hilsen

Christian

icon

Bedste svar af Radiomanden 3 februar 2021, 22:23

Fra YouSee:

Hej Alle 

Vi har netop frigivet en opdatering til vores SmartTv app til LG og Samsung. 

Versionen hedder: 1.24.1

Opdateringen addresserer problemet med at blive logget ud af appen. 

OBS: Når du har opdateret appen skal du logge ind én gang mere, men herfra skulle du gerne opleve bedring.

Opdateret d.23/2-2021

Der skrives på FB at de stadig arbejder på ar få fejlen rettet, så endnu ikke en dato på det.

Se original

20 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

You See er klar over at nogen oplever problemer med App på TVer, der kan ikke siges hvornår det er løst.

Omdømme 7
Badge +3

Hej, du er heldig det kun er hver 14. dag nogen må gøre det hver dag...det er nye Samsung TVs den er galt med, men hvis jeg ikke bruger appen på mit Samsung TV i 14 dage skal jeg også logge ind på ny...

Jeg oplever det samme på mit LG tv.

Det er dagligt, at login siden pludselig vises midt i en udsendelse - og når jeg logger ind viser den en liste med 5 aktive enheder (deraf er 3 det samme tv som jeg sidder og ser på) og jeg skal slette et af dem for at fortsætte.

Det har stået på i et par uger.

Omdømme 7
Badge +6

Sådan et problem oplevede jeg også Onsdag via min Shield TV Pro, det blev pludselig påstået at der var andre der brugte min konto, selv om at det kun er min Shield TV Pro der anvendes, men den besked forsvandt meget hurtigt igen, en 2-3 sekunder efter at den var dukket op.

Så der er nok et eller andet galt i den anden ende hos YouSee.

Samme problem her. Skal logge på hver dag med beskeden om at jeg max kan have 5 tv på af gangen. Derefter viser den

5 tv modeller/enheder, hvor 2 af de 5 gentages (er samme tv), og skal fjerne en før jeg kan forsætte.

Håber snart de får rettet op.

For mig er det noget der er sket indenfor den sidste uge.

Omdømme 7
Badge +7

You See skriver i et svar på FB.

Hej xxxx

Tak for din henvendelse.

Det er desværre en kendt fejl, som vi arbejder på at få en rettelse ud til.

Jeg beklager generne i mellemtiden.

Kasper

Kasper er også en af dem der ind i mellem kigger ind her på forummet.

Jeg oplever det op til flere gange på en aften og sådan har det været i over 1 år - så når jeg skal se TV2 så er det meget hurtigere via TV2 play. Hvorfor kan Yousee ikke lave en ligeså god app som Netflix, Viaplay, TV2 Play osv? Hvorfor skal det være så besværligt? Og ikke engang brugernavnet er gemt så man skal taste alt forfra flere gange og skifter jeg kanal så er det med snurrende hjul og min 2-3 min inden det sker. Mit TV er 2 år gammelt så det burde ikke være det?

Har samme problem. Skal logge på hver dag. Samtidige er det en besværlig proces at logge på. Det må kunne gøres lettere. Netflix kan så...

Omdømme 7
Badge +7

Er der hentet den App opdatering der kom for et par dage siden.? Versionsnummeret er. 1.23.2

Versionen hedder 1.5.7

Sorry der var noget andet. Den er 1.23.2

Omdømme 7
Badge +7

Den er udgivet til netop at rette den beskrevne fejl at der hele tiden glemmes Log In  på LG og Samsung, i andre tråde om emnet meldes der OK.

Omdømme 7
Badge +6

Er der hentet den App opdatering der kom for et par dage siden.? Versionsnummeret er. 1.23.2

Åbenbart ser det anderledes ud til andre Android TV enheder, så som Shield TV Pro.

Her listes 1.19.3 (17 December 2020) op som værende den aktuelle version på Google Play, men jeg oplever så heller ingen login bøvl med den.

Omdømme 7
Badge +7

Det er en fejretning udgivelse til LG og Samsung.

Nyeste version og intet er ændret i forhold til tidligere, skal logge på hele tiden.  Jeg har fibernet og ingen problemer med alle andre apps som Netflix, HBO, Viaplay, TV2 play og Dplay 

Omdømme 7
Badge +7

Nyeste version og intet er ændret i forhold til tidligere, skal logge på hele tiden.  Jeg har fibernet og ingen problemer med alle andre apps som Netflix, HBO, Viaplay, TV2 play og Dplay 

Hej Jesper 

Det melder jeg tilbage, men det er i hvert fald en problemstilling, der arbejdes på at finde en løsning til. 

Jeg har også stadig problemet på LG.

Omdømme 7
Badge +6

Deres problemer ser heller ikke til at være overstået.

De har udgivet en ny app version generelt til Android TV enheder (1.20.1) der blev automatisk opdateret til på min Shield TV Pro.

Her til aften er der overhovedet ikke noget der kan streames, jeg får kun fejlbeskeden:

Der skete en uventet fejl. Prøv igen senere.

Så den er stadig gal med ustabilitet hos YouSee og deres apps.

Omdømme 7
Badge +7

Fra YouSee:

Hej Alle 

OBS: Når du har opdateret appen skal du logge ind én gang mere, men herfra skulle du gerne opleve bedring.

Opdateret d.23/2-2021

Der skrives på FB at de stadig arbejder på ar få fejlen rettet, så endnu ikke en dato på det.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Besvar