Svar

Tv og Film app

Jeg har et spørgsmål om TV og Film app.

På min Huawei P30 PRO mangler jeg kanalerne fra Svt1 og “ned”, ca 19 kanaler. Version nr. 7.16.0.

Jeg har afinstalleret, slukket for tlf og geninstalleret, men det samme sker.(mangler kanaler).

Jeg har en Huawei tablet, der er alle kanaler, her er version nr. 7.15.3

Er der andre der har prøvet det???.

icon

Bedste svar af Kasper 27 april 2021, 14:22

Hej Alle 

Det kunne godt tyde på, at vi har en udfordring med visning af kanaler i tv-guiden på seneste version af vores Android app - 7.16.0 (build 13839). 

Problemstillingen er meldt videre til vores tekniske afdeling. 

Kanalerne burde ligge under menupunktet “Kanaler”, hvorfor programmer og live-tv kan startes. 

Jeg beklage generne som følge af dette. 

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @listesko 

Jeg så lige, at du manglede svar her, så jeg byder lige ind:relaxed:

Er det i tvi-guiden du mangler kanaler? 

Når jeg åbner app med Tv og Film, oppe til højre midterste ikon Tv.-Guide, ruller ned,  så er den sidste kanal Svtv 1.

På pc og tablet har jeg Ca 25 flere programmer(dem jeg skal have).

De nederste kanaler mangler også i min guide. Samme app-version.

Der er blevet oprettet en sag på problemet.(min Huawei P30Pro Android ver.10)

Min kones telefon har samme “fejl”. Det er en Samsung Galaxy A51, Android ver. 11

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Det kunne godt tyde på, at vi har en udfordring med visning af kanaler i tv-guiden på seneste version af vores Android app - 7.16.0 (build 13839). 

Problemstillingen er meldt videre til vores tekniske afdeling. 

Kanalerne burde ligge under menupunktet “Kanaler”, hvorfor programmer og live-tv kan startes. 

Jeg beklage generne som følge af dette. 

Jeg har opdaget at der er kommet en ny version af App. til Android,  ver. 7.16.2 (build)13845.

Nu har jeg de kanaler jeg skal have på min Huawei P30 pro, på min kones Samsung er det også ver. 7.16.2(build)13845, her er det også ok nu.

Så jeg siger tak for medkig og hjælp fra YOUSEE. Jeg lukker min sag.

mvh. listesko

Besvar