Spørgsmål

Tilknytning af et eksisterende kontonr. til Mit You


Hej Yousee.

Jeg kan simpelthen ikke tilføje vores eksisterende kontonr. på vores to mobilnumre til vores “Mit Yousee”, hvor vi i forvejen kan se bla. regninger på Bredbånd og TV-Grundpakke.

Efter at vi har log-in Inde på “Mit Yousee”, er der IKKE et “Tilføj abonnement” oppe i højre hjørne NOGEN SOM HELST STEDER derinde, hverken på mobil-app eller på vores bærbare PC???

Vi fik ellers at vide, at det ville komme helt automatisk, da vi ringede ind i sidste weekend, men det er der ikke nogen steder???

Er I ikke søde at hjælpe os med denne for os død-irretererende detalje ved jeres ellers fine YOUSEE.

Vi ser frem til at høre fra jer.

 

Bh. Kent & Laila


3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Du skal nok ringe til youSee  teknisk support er åben Alle dage:  Fra. Kl 8 - 20  :relaxed:

 

 

                                        

Troede at dette her var Yousee????

Omdømme 7
Badge +7

Som det fremgår på forummerts forside, så er det et forum hvor der fås hjælp af andre You See kunder/brugere.

Besvar