tilknyt abonnement
Jeg har talt med yousee og jeg skulle have til tilføj abonnement inde på mit yousee, man skulle scrolle ned og så skulle den komme. Den knap har jeg ikke??
Jeg kan se at du mangler svar her.
Hvis funktionen ikke er på dit login, så vil jeg anbefale at tage fat i vores support igen, men det er ikke sikkert, at det er muligt at lave ét samlet login til det hele desværre.
Jeg har nøjagtig samme problem. Man leder og leder og finder ingen steder den funktion. Den må da mangle for os alle? Hvis ikke man kan tilknytte sit mobilabonnement, så ender det med, at man skal have en hel række logins, og det er virkelig irriterende. Så ender det med, at man ikke bruger adgangen, eller bliver så træt af det, at man finde en anden udbyder.
Det hele skulle gerne være samlet når der logges ind på Mit You See, både TV, Bredbånd og Telefon. Det blev ændret sidste år så alt ligger der.
Denne tråd er 2 år gammel, og det var ikke sådan for 2 år siden, det var på seperat log In.
Det er da godt. Så må jeg jo kontakte Yousee, for problemet er der stadig for mig. Jeg kan ikke tilknytte telefonabonnement til mit fungerende login.
Jeg har stadig det samme problem. Mit format er overgået til TDC mobil, men jeg kan ikke finde ud af at tilknytte det til mit nuværende login…
Hvad skal jeg gøre?
Mvh
Peter
Hej
Har du set denne guide?
https://kundeservice.yousee.dk/login-og-mit-yousee/mit-yousee/tilfoej-og-fjern-abonnement
Jeg håber den kan hjælpe dig
Jeg har bredbånd Mobil. TV og streaming samt mobilt bredbånd hos YouSee som blivervtrukket fra mit kort nu vil jeg gerne have lavet så min kones mobil også bliver trukket fra mit kort er der nogen der har et idiot sikker måde at gøre det på
på forhånd tak.
gunnar mogensen
Hvis det er via et andet kort nu, så er det jo bare at ændre til det kort der ønskes at trække på fremadrettet.
Rettelser i betalingsmåde for et abonnement sker på Mit You See.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.