Spørgsmål

tilknyt abonnement


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har abonnement til bredbånd samt grundpakke med 10 valgfrie kanaler, jeg ville så gerne have tilknyttet mit mobilabonnement. Mit mobilabonnement har sit eget login.
Jeg har talt med yousee og jeg skulle have til tilføj abonnement inde på mit yousee, man skulle scrolle ned og så skulle den komme. Den knap har jeg ikke??

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Hej chj

Jeg kan se at du mangler svar her.

Hvis funktionen ikke er på dit login, så vil jeg anbefale at tage fat i vores support igen, men det er ikke sikkert, at det er muligt at lave ét samlet login til det hele desværre.

Jeg har nøjagtig samme problem. Man leder og leder og finder ingen steder den funktion. Den må da mangle for os alle? Hvis ikke man kan tilknytte sit mobilabonnement, så ender det med, at man skal have en hel række logins, og det er virkelig irriterende. Så ender det med, at man ikke bruger adgangen, eller bliver så træt af det, at man finde en anden udbyder.

Omdømme 7
Badge +9

Det hele skulle gerne være samlet når der logges ind på Mit You See, både TV, Bredbånd og Telefon. Det blev ændret sidste år så alt ligger der.

Denne tråd er 2 år gammel, og det var ikke sådan for 2 år siden, det var på seperat log In.

Det er da godt. Så må jeg jo kontakte Yousee, for problemet er der stadig for mig. Jeg kan ikke tilknytte telefonabonnement til mit fungerende login.

Jeg har stadig det samme problem. Mit format er overgået til TDC mobil, men jeg kan ikke finde ud af at tilknytte det til mit nuværende login…

Hvad skal jeg gøre?

 

Mvh

Peter

Omdømme 7
Badge +9

Hej @PeterRiise 

Har du set denne guide? 
https://kundeservice.yousee.dk/login-og-mit-yousee/mit-yousee/tilfoej-og-fjern-abonnement

Jeg håber den kan hjælpe dig :relaxed:

Jeg har bredbånd    Mobil.  TV og streaming samt mobilt bredbånd  hos YouSee som blivervtrukket fra mit kort nu vil jeg gerne have lavet så min kones mobil også bliver trukket fra mit kort er der nogen der har et idiot sikker måde at gøre det på 

på forhånd tak. 
gunnar mogensen 

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det er via et andet kort nu, så er det jo bare at ændre til det kort der ønskes at trække på fremadrettet.

Rettelser i betalingsmåde for et abonnement sker på Mit You See.

 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @gunnarmogensen 

Løsningen er blot at udskifte betalingskortet på Mit YouSee, som Radiomanden skriver. Har du forsøgt det? 

Besvar