Spørgsmål

Tilføj mailkonto fra yousee til Outlook.

Hej,

Jeg kan ikke tilføje min mailkonto fra yousee i Outlook. Jeg kan godt modtage mails men ikke sende. Er der andre der har samme problem? Og måske ved hvordan det løses??

Hilsen

Mette

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvordan har du sat udgående op? Port, server, kryptering og husker du at logge på server? 

Omdømme 7
Badge +7

Får du nogen fejlmeddelser? 

Jeg har sat alt rigtigt op. Har fået hjælp af yousee. Jeg får en fejlmeddelse, der siger “serveren svarede 554.5.7.1”. 

Omdømme 7
Badge +7

Fejlkoden kan betyde flere ting og står bare for "ikke tilladt". Kan du sende fra din YouSee webmail? 

Omdømme 7
Badge +7

Får du ikke noget tekst i forbindelse med fejlkoden? 

Ja, jeg kan sende fra min yoysee mail. 

Jo:

der opstod fejl under kørsel af test. Yderligere oplysninger finder du på listen over fejl nedenfor. Hvis problemet fortsætter, når du har foretaget de anbefalede handlinger, skal du kontakte internetudbyderen.

Fejl:

Sendt testmail: Mailserveren til udgående post (SMTP) har rapporteret en intern fejl. Kontakt serveradministrator eller internetudbyderen, hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse. Serveren svarede: 554 5.7.1 Service unavailable. Client host 46.246.106.23 re.

Omdømme 7
Badge +7

Du rammer tilsyneladende en syg mail server. Den bliver forhåbentligt opdaget af TDC/YouSee/Itadels automatiske overvågning og fikset.

Besvar