Status på yousee musik og google assistant/home . igen, igen, igen, igen.

Hej YouSee 

Kan i komme med en tidsplan på hvornår yousee music bliver integreret i google home? Og hvor stor er chancen for at det rent faktisk bliver til en realitet? Mange har ventet i flere år, og som forholdsvis ny yousee-bruger har jeg ikke tænkt mig at vente i flere år.. 

Kan i definitivt sige om det bliver til noget eller ej? 

Mvh. Tobi

4 Kommentarer

Omdømme 2
Badge

Hej..

Dette er et bruger forum… 

Hvis du vil ha et svar fra Yousee så skriv til dem på facebook eller ring til deres kundeservice ;)

Omdømme 5
Badge +5

Hej..

Dette er et bruger forum… 

Hvis du vil ha et svar fra Yousee så skriv til dem på facebook eller ring til deres kundeservice ;)

Hej :slight_smile: PW lige Præcis  

Omdømme 5
Badge +5

Hej YouSee 

Kan i komme med en tidsplan på hvornår yousee music bliver integreret i google home? Og hvor stor er chancen for at det rent faktisk bliver til en realitet? Mange har ventet i flere år, og som forholdsvis ny yousee-bruger har jeg ikke tænkt mig at vente i flere år.. 

Mvh. Tobi

Hej YouSee 

Mvh. Tobi

Hej :slight_smile: Link til youSee kunde service https://kundeservice.yousee.dk/contactus  For yderligere, Tobossen, Præcis  Som PW Skriver. 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Tobossen 

Vi har allerede en tråd om dette og du kan se seneste status her:
https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/yousee-musik-og-google-assistant-home-102367

Når det er sagt, så er det rigtigt som @PW  skriver, så er YouSee Forum et bruger-til-bruger forum, hvor du ikke kan være sikker på et svar fra YouSee. 

Ha’ en rigtig god dag:relaxed:

Besvar