Sonos App til Yousee Musik skriver "konto ikke fundet"

Hertil morgen virker Yousee musik ikke længere i Sonos App, den skriver den ikke længere genkender kontoen. Jeg prøvede så er fjerne kontoen og starte forfra, det virkede så heller ikke.

Når man bruger samme login i Yousee app direkte, så spiller det hele perfekt, så det virker som om Sonos app måske har en defekt ? Både Iphone, App samt sonos udstyr er opdateret til nyeste version og har været det i længere tid.

Og det hele virkede så sent som igår, og der er ikke rigtig sket noget på hverken app eller iphone siden, konen har en samsung S9 med samme fejl.

Jeg fandt en anden tråd herinde, hvor man skulle prøve at slukke for det hele og tænde en enkelt enhed, denne løsning virker desværre heller ikke.

Er der andre som har samme problem og nogen ideer

6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Hertil morgen virker Yousee musik ikke længere i Sonos App, den skriver den ikke længere genkender kontoen. Jeg prøvede så er fjerne kontoen og starte forfra, det virkede så heller ikke.

Når man bruger samme login i Yousee app direkte, så spiller det hele perfekt, så det virker som om Sonos app måske har en defekt ? Både Iphone, App samt sonos udstyr er opdateret til nyeste version og har været det i længere tid.

Og det hele virkede så sent som igår, og der er ikke rigtig sket noget på hverken app eller iphone siden, konen har en samsung S9 med samme fejl.

Jeg fandt en anden tråd herinde, hvor man skulle prøve at slukke for det hele og tænde en enkelt enhed, denne løsning virker desværre heller ikke.

Er der andre som har samme problem og nogen ideer

Hej er et par link her https://www.sonos.com/da-dk/support 

https://kundeservice.yousee.dk/musik/brug/sonos 

Hvis det er brugbart. 

Ellers kan youSee kundeservice måske hjælpe videre. på 70704040. 

God dag. 

Fejlen er gået i sig selv igen, ca. 2 timer efter prøvede igen og så ville den acceptere min login oplysninger.

Omdømme 6
Badge +5

Fejlen er gået i sig selv igen, ca. 2 timer efter prøvede igen og så ville den acceptere min login oplysninger.

:slight_smile: Ok godt du fik det til at virke. 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @GuldahlBrahe 

Godt der kom gang i det igen! :relaxed:

Skulle det ske en anden gang, så kig eventuelt forbi denne tråd og se om løsningen for dig findes dér:
https://forum.yousee.dk/online-tjenester-81/yousee-music-og-telmore-music-er-forsvundet-fra-sonos-103152#post136947

Rigtig god dag.

Jo tak for hintet, men mit issue her var blot at Yousee ikke kunne genkende mit login, derfor prøvede jeg at fjerne yousee tjenesten inde i sonus app, og da jeg så vil tilføje den igen, skulle jeg verificere med mit yousee login, og det var her den ikke ville godkende det, så jeg opgav efter 3 forsøg og prøved så igen efter nogle timer, og så vil den pludselig gerne godkende det, så hvad der er sket i mellemtiden er desværre ikke godt at vide.

God dag.

Omdømme 7
Badge +7

Okay, tak for uddybningen! :relaxed:

Nå, men nu har vi da endnu en god tråd, som forhåbentlig kan hjælpe andre også. Tak for din tilbagemelding:muscle_tone1:

Besvar