Spørgsmål

sonos


Yousee app virker ikke på sonos? 

Og der kan ikke logges ind.

 

 


6 Kommentarer

Jeg har samme problem - kunne ikke afspille musik. Så slettede jeg YouSee tjenesten i Sonos app. Nu kan jeg slet ikke tilføje/logge ind - den siger at konto ikke findes...

har samme udfordring… Sonos S1 app melder at mit yousee login er “ikke-understøttet kontotype” og at jeg skal opgradere hos YouSee Musik abonnement.

Har ikke ændret på mit abonnement hos YouSee, så det er pludselig opstået.

 

Har forsøgt at slette YouSee musik fra Sonos S1 App, ændret kode ord, slettet Sonos S1 App og geninstalleret.. det har ikke hjulpet..

Omdømme 3
Badge

Når jeg spiller musik her hjemme bruger jeg SONOS S2 app og det virker fejlfrit, blot til info.

Har aldrig brugt selv Yousee musik app når jeg hjemme. 

Det lykkedes mig i morges, at tilføje YouSee tjenesten … der må have været en forstyrrelse af en eller anden art, som de har fikset nu.

Det virker forsat ikke for mig :(

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Jeg vil anbefale at gøre følgende i sådan en situation: 

  • Af- og geninstallere appen
  • Sikre at appen er indstillet til dansk land
  • Sikre, at der kan logges ind med loginet på Mit YouSee samt andre YouSee tjenester

Jeg håber det er brugbart:relaxed:

Rigtig god dag. 

Besvar