Spørgsmål

så er snart slut

Kunne ikke sende meddelelse pga. ugyldig(e) adresse(r) Luk  

6 Kommentarer

så er det snart slut med You See som min internet leverandør

Min mail kan aldrig sende , jeg får altid fejlbesked, jeg har kæmpet med det i flere måneder.

Jeg kan godt modtage .

hilsen Peter 

Omdømme 7
Badge +7

Hvad får du af fejlkode og besked?  

Omdømme 7
Badge +7

Bruger du en mail klient eller webmail? 

Jeg har samme problem med webmail. Jeg har fornyet samtlige passwords, da jeg tror yousee har “disabled” min konto efter misbrug (ikke mig, men hack).

Har skrevet mange gange til yousee support som ikke gør andet end at spørge hvad fejl meddelelsen er, i stedet for at eskalere til webmail administratoren/sikkerhedsansvarlige.

“Kunne ikke sende meddelelse pga. ugyldig(e) adresse(r)”

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Sommer7500  og @aga 

Er det sikret, at der reelt set er en ugyldig mailadresse, som der prøves at sende til? Går mailen igennem til dig, hvis du prøver at sende til dig selv som en test? 

Hvis mailkontoen er blokeret, så er det rigtigt nok support, der kan oprette en sag, som sendes videre, så din mailkonto kan blive genåbnet.Inden sagen når dertil, så skal den visiteres og vi har brug for at forstå, hvad du oplever af fejl samt, hvad du får af fejlmeldelser for at få sikret at, sagen håndteret rigtigt. 

Jeg vil anbefale at ringe til support på tlf. 70704040, som har åbent alle dage mellem 8-20 for at få set på problemet.

Jeg har sendt en mail til min egen konto på samme webmail og den fejler også, ligeså med extern mail.

Jeg har opdateret samtlige sikkerhedsoplysninger samt kontooplysninger for at hindre min konto bruges i fremtiden kan bruges til SPAM af 3. part.

70704040 som også svarer på mail kan ikke løse opgaven. Har haft adskellige “tickets” med Jer.

Jeg tror at det er grundet RBL (https://postmaster.tdc.dk/rbl) som skaber problemet, bare underligt at jeg som bruger skal komme med ideer til løsningen og ikke de dygtige 70704040 medarbejdere som meget gerne må visitere til løsningen er tilvejebragt.

Fejlmeddelelse:

method: [unknown]
msg: Invalid address: postmaster@abuse.mail.dk. com.zimbra.cs.mailbox.MailSender$SafeSendFailedException: MESSAGE_NOT_DELIVERED; chained exception is: com.zimbra.cs.mailclient.smtp.InvalidRecipientException: RCPT failed: Invalid recipient postmaster@abuse.mail.dk: 554 5.7.1 <xxx@mail.dk>: Sender address rejected: PF_AUTH
code: mail.SEND_ABORTED_ADDRESS_FAILURE

Besvar