Svar

Problemer med at videresende til min anden mailadresse.

Hej YouSee,

Jeg har haft indstillet min mail hos YouSee (xxxxxxxx.xxxxxx@mail.dk) til at videresende mails til min gmail (xxxxxxxx.xxxxxx@mail.dk). Det har fungeret fint i flere år, men nu vil den ikke længere videresende, og hvis jeg forsøger at videresende manuelt, får jeg at vide, at den ikke kan videresende til en ugyldig mailadresse.

Hvad kan være årsagen til dette? Kan I hjælpe mig med det, så det kan fungere igen?

Mange hilsner

Misser Berg

Redigeret af forumteamet: Slørret mailadresse 

icon

Bedste svar af Kasper 29 oktober 2020, 14:34

Hej igen 

Tjek eventuelt om du har fået en mail om, at din mailkonto er spærret for udgående post. Der vil i så fald være instruktioner til at få den genåbnet dér. 

Hvis det bliver ved at drille, så kontakt eventuelt vores tekniske support på tlf. 70704040 eller via en af de andre kontaktindgange vi har. YouSee Forum er et bruger-til-bruger forum, hvor du ikke kan få direkte så support fra YouSee. 

Jeg håber det virker nu, og at du får en god dag :relaxed:

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @MisserBerg 

Velkommen på YouSee Forum:relaxed:

Jeg kan se at du mangler svar her, så jeg prøver at sætte gang i tråden. 

Det lyder ikke godt, at du oplever problemer med din mailkonto. En god information til andre brugere, som gerne ville hjælpe kunne være, om du bruger webmail eller mailklient såsom Outlook, om der kommer fejlbeskeder mv. 

Du kan også teste om du overhovedet kan sende fra kontoen, hvilket er en forudsætning, så prøv eventuelt at send en mail fra kontoen manuelt. 

Jeg håber du har fået det løst på nuværende tidspunkt. 

Tak for at vende tilbage Kasper,

Jeg bruger pt. webmail. Men jeg har overvejet, om det kunne blive bedre, hvis jeg fik kontoen ind over Outlook (det ved jeg bare ikke, hvordan man gør). Jeg har lige prøvet at sende en mail til min søster (hun bruger gmail), men får samme svar: “Kunne ikke sende mail pga. ugyldig(e) adresse(r).

Så problemet er desværre slet ikke løst.

Mange hilsner fra Misser

Omdømme 7
Badge +7

Hej igen 

Tjek eventuelt om du har fået en mail om, at din mailkonto er spærret for udgående post. Der vil i så fald være instruktioner til at få den genåbnet dér. 

Hvis det bliver ved at drille, så kontakt eventuelt vores tekniske support på tlf. 70704040 eller via en af de andre kontaktindgange vi har. YouSee Forum er et bruger-til-bruger forum, hvor du ikke kan få direkte så support fra YouSee. 

Jeg håber det virker nu, og at du får en god dag :relaxed:

Besvar