Spørgsmål

Problemer med android og bluetooth


Badge
Efter den seneste opdatering kan jeg ikke få appen til at afspille noget som helst, når telefonen er forbundet til en bluetooth-enhed.

Min telefon er en Samsung Galaxy S5 mini med Adroid 6.0.1.

Nå jeg prøver at afspille et nummer, afspiller den max 2-4 sekunder og stopper så - i de fleste tilfælde afspiller den ikke noget som helst.
Fejlen opstår med flere forskellige buetooth-enheder og kun med Yousee Musik-appen (andre apps afspiller fint via bluetooth).
Der er ingen problemer på min iPad - her virker det hele som det skal.

Har prøvet at geninstallere appen - Det hjalp ikke.

Nogen løsninger?

25 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Måske er din Android efterhånden blevet for gammel. Har ikke kunnet finde noget konkret krav fra YouSees side til din Android.
Badge
Hm... det vil sgu være træls, hvis det bliver enden på det. Er ikke interesseret i at skulle investere i ny tlf. bare for at få Yousee Musik til at virke.

Har man mulighed for at rulle sidste opdatering tilbage, så man kører på forrige opdatering, og så sætte appen til ikke at opdatere automatisk?
Omdømme 7
Badge +9
Har en Telefon som også bruger Marshmallow, der er ingen problemer med at bruge musik Appen på den.
Har nøjagtigt samme problem med min Samsung Galaxy s7 edge..
Iirriterende 😥😥😥😥
Badge
Opdatering:

Har nu fundet ud af at det går galt lige så snart Bluetooth er slået til på telefonen. Den behøver ikke engang være koblet til en BT-enhed.

Jeg kan sætte et nummer til at spille, og så snart jeg slår BT til på telefonen stopper afspilningen.

Rart at høre, at jeg ikke er den eneste med problemet - Så kan det måske være at Yousee vil gøre noget ved det?
Omdømme 7
Badge +9
Hej @Sigby-Clausen

Vi har fået netop fået en melding der går på, at vores udviklere er klar over på problemet, som er opstået i forbindelse med Android Auto opdateringen. Fejlen rammer Android version 6 og 7.

Fejlen forventes rettet i løbet af 1-2 dage.

Vi beklager generne som følge af dette.
Jeg har samme problemer med min Samsung Galaxy S6. Jeg kan ikke afspille musik når jeg kobler en bluetooth enhed til.
Jeg har samme problemer med min Samsung Galaxy note 4. Jeg kan ikke afspille musik når jeg kobler en bluetooth enhed til.
Kasper fra Yousee skriver 1-2 dage. Der er nu 4 dage siden. Sker der snart noget ???
Omdømme 5
Badge +2
Hej!

Der er kommet en opdatering til app'en, der meget gerne skulle løse dette. Hvis det stadig fejler, så kig lige efter opdateringen. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Super - det virker igen takker.
Jeg oplever stadig udfordringer med at bluetooth stopper afspilningen. Jeg har en motorola g6. Jeg har geninstalleret app'n uden at det lader til at virke.
Omdømme 5
Badge +2
Hej Hans

Jeg har ikke lige hørt, at problemet er fortsat hos andre efter opdateringen. Bruger du et bluetooth headset, så vil afspilning stoppe, hvis forbindelsen mellem headset og telefon forsvinder, så det er en god idé at have enheden tæt på, så det ikke sker.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan.

jeg har lagt mærke til, at der kun er udfordringer med tilkobling til bilen.
Hvis jeg bruger maps, youtube eller andre apps tilkoblet med bluetooth til bilen opstår der ingen problemer.
det er først når jeg skifter til yousee musik. så bliver bluetooth ved med at stoppe.
mvh Hans
Omdømme 7
Badge +9
Hej Hans Christensen

Jeg sender din oplevelse videre til vores udviklere, så de er opmærksomme på det.

Har det tidligere virket på din enhed?
Hej Hans Christensen

Jeg sender din oplevelse videre til vores udviklere, så de er opmærksomme på det.

Har det tidligere virket på din enhed?


Nej det er første gang jeg oplever det. Jeg håber i kan finde en løsning på problemet.

Samme problem her. Kan streame via bluetooth til bilradio med andre apps, dog ikke Yousee musik app'en. Kan man installere en gl version, eller retter i fejlen?

Jeg har samme problem ved afspilning fra Yousee Musik via bluetooth til bilen!

Yousee app´en lukker ned når jeg forsøger at forbinde.

Bruger Motorola g6 med Android 9 - alt er opdateret. App´en har været geninstalleret flere gange.

Det har virket for et par måneder siden

Vh Rasmus

Jeg har præcist det samme problem -- kun med Yousee Musik når jeg skal tilslutte BT i bilen.

Mobil: MotoG6. Bil: Mazda 3

Har tidligere virket.

Please fix!

 

P.S Hvorfor pokker skal man oprette et seperat brugernavn til fora?!?

Omdømme 7
Badge +9

 

 

P.S Hvorfor pokker skal man oprette et seperat brugernavn til fora?!?

 Jeg har samme brugernavn og log in på alt You See.

Har lige fået samme problem: Efter alt har virket upåklageligt i lang tid oplever jeg nu pludseligt problemer.  Når jeg vil spille musik over BT i bilen (og kun bilen) igennem Yousee app stopper bluetooth med at virke. Kan se at BT går på og af i et væk på tlf. App virker fint med Android auto (dvs kablet forbindelse) og alt andet tilsluttet BT virker også i bilen.

 

Lyder lidt som det samme problem som er beskrevet tidligere i tråden er kommet igen - hvor en opdatering af Yousee musik app løste problemet.

 

Bil: VW Touran

Tlf: OnePlus 3T

Badge

Jeg har samme problem:

Når jeg prøver at afspille et nummer fra Yousee Musik kobler den telefonen fuldstændigt fra bilens BT.

Setup:

OnePlus 3

Toyota (fejlen opstår både på Aygo, Yaris og Auris)

 

Havde egentlig lavet en separat tråd om det, før jeg så at andre har skrevet om problemet: https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/problemer-med-yousee-musik-oneplus-og-toyota-105734

Ej hvor crazy, har siddet og rodet med præcis det her problem i et par dage nu.

 

Tænk at Yousee ikke har løst det endnu..…

 

Nuvel til jeres tech support, følgende skaber problemet:

Når telefonen er sluttet til bluetooth i bilen.

Når telefonen samtidig har været på Android auto tidligere, men ikke er sat til. Android auto afbryder forbindelsen til bluetooth men kun for Yousee app'en. Ikke fra f.eks YouTube.

I skal. Lave en opdatering, som krydschecker om Android auto er slået til i bilen som er koblet til bluetooth.

Hvis ikke, skal den ikke forsøge at forbinde, og derved afbyde bluetooth.

 

Jeg tænker at i er tæt på en løsning, der er jo kun gået 2 år.......

Omdømme 7
Badge +9

Android Auto er afgået ved døden. https://www.recordere.dk/2021/08/saa-er-det-slut-med-android-auto-appen/

Haha, helt enig Radiomanden. Men nu havde jeg købt ny bil, og ville afprøve det, og kunne så konstatere at det er skrald.

Jeg havde så ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at det ville spolere min BT forbindelse til Yousee musik efterfølgende. Også selvom jeg har fjernet alle profiler m.m.

 

Men det gør det. Og det helt hovedrystende, er at det tilsyneladende har gjort det i 2 år...…

Min midlertidige løsning er at bruge en gammel tlf som ikke har været koblet på Android auto i bilen, og så virker det upåklageligt 

 

Men helt ærligt Yousee..kom ind i kampen, og fix det

Besvar